ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОДАТКІВ РІШЕННЯ ТАРАЩАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІД 05.02.2021 № 200-05-VIII "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО УПРАВЛІННЯ ТА ВІДДІЛИ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ" ТАРАЩАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ПРОЄКТ
УКРАЇНА
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
ТаращанськОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ № 00-07-VIII
26 березня 2021 р. м. Тараща
Про внесення змін до додатків
рішення Таращанської міської ради
від 05.02.2021 № 200-05-VIII
"Про затвердження Положення про управління та відділи
„Центр надання адміністративних послуг”
Таращанської міської ради"
Відповідно до статей 26, 42, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Таращанської міської ради від 24.12.2020р. № 58-02-VIII «Про затвердження структури, загальної чисельності, штатного розпису апарату Таращанської міської ради та її виконавчих органів», з метою забезпечення ефективного здійснення повноважень посадовими особами місцевого самоврядування, покладених на них завдань, обов’язків та повноважень, міської ради,-
ВИРІШИЛА:
1. Погодити внесення змін до додатку 1 рішення Таращанської міської ради про затвердження Положення про управління та відділи „Центр надання адміністративних послуг” Таращанської міської ради від 05.02.2021 № 200-05-VIII (згідно додатку).
2. Погодити внесення змін до додатку 2 рішення Таращанської міської ради про затвердження Положення про управління та відділи „Центр надання адміністративних послуг” Таращанської міської ради від 05.02.2021 № 200-05-VIII (згідно додатку).
3. Рекомендувати сесії міської ради внести зміни до рішення Таращанської міської ради про затвердження Положення про управління та відділи „Центр надання адміністративних послуг” Таращанської міської ради від 05.02.2021 № 200-05-VIII.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Сторчака М.І..
Міський голова Михайло КРИВОШЕЄВ
м. Тараща
26 березня 2021 року
№ 00-07-VІІІ