Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Без черг: до центрів обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі можна записатись онлайн

Дата: 23.11.2023 13:50
Кількість переглядів: 113

Фото без опису

ДТЕК Київські регіональні електромережі постійно вдосконалює свої дистанційні сервіси обслуговування клієнтів, що дозволяє вирішити майже будь-яке питання не виходячи з дому. Але для тих, хто надає перевагу завітати до центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) особисто, відновлено послугу онлайн-запису. Завдяки ній можна обрати зручний час і дату візиту до фахівця, щоб швидко вирішити питання.

Заощадити свій час, коли потрібно передати покази, оформити договір на приєднання, замовити заміну/перевірку лічильників, допомагають онлайн-сервіси ДТЕК Київські регіональні електромережі: чат-бот у Viber та Telegramособистий кабінет на сайті, сторінка у Facebook. Та якщо клієнт хоче особисто обговорити своє питання з фахівцем, він може записатись онлайн до найближчого центру обслуговування клієнтів на конкретні дату і час. Наразі працюють 26 центрів в Київській області.

«Ми прагнемо дати клієнту широкий вибір послуг і сервісів, які допоможуть йому вирішити своє питання за будь-яких умов і обставин. Наше завдання – щоб процес завжди був зручним і не вимагав додаткових зусиль від клієнта. Тому для тих, хто хоче поспілкуватися з нашими фахівцями у центрах обслуговування, ми даємо змогу записатися онлайн. Це економить час клієнта, оскільки так ми можемо регулювати кількість відвідувачів і уникнути черг», – прокоментував генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Для того, щоб записатися до центру обслуговування клієнтів (ЦОК) необхідно зробити 5 простих кроків:

·         завітати на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі;

·         на головній сторінці знайти розділ «Записатися до центру обслуговування клієнтів»;

·         обрати зручний для себе ЦОК та натиснути «Записатися»;

·         заповнити спеціальну форму, обравши зручний час візиту, та натиснути «Відправити»;

·         отримати підтвердження на власну електронну пошту та завітати в обраний день та час до офісу компанії.

Компанія нагадує, що клієнт може не їздити до ЦОК, для вирішення своїх питань можна скористатися сервісами самообслуговування – чат-ботом або сайтом.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь