A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Таращанська міська рада
Київська область, Таращанський район

Звіт міського голови за 2019 рік

Дата: 21.02.2020 15:47
Кількість переглядів: 65

ЗВІТ

міського голови про роботу Таращанської міської ради

та її виконавчого комітету за 2019 рік

 

Відповідно до статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» представляю Звіт міського голови про роботу Таращанської міської ради та її виконавчого комітету за 2019 рік. Це своєрідне підбиття підсумків колективної кропіткої роботи всієї громади нашого міста та кожного із вас.

Одним з головних завдань на посаді міського голови вважаю забезпечення відкритості і прозорості в прийнятті рішень, організації конструктивного діалогу з громадськістю.

Це було, і на сьогодні є, визначальним в моїй роботі, бо за всі здобутки минулого року ми маємо завдячувати перш за все праці та наполегливості жителів громади – платників податку до міського бюджету, ініціативним підприємцям, громадським організаціям та активним громадянам, яким не байдужа доля громади нашого міста.

В нашому місті проживає біля 11 900 мешканців, саме для них ми працюємо, створюємо комфортні умови проживання в місті.

            Рік запам’ятався багатьма моментами, але сьогодні хочу прозвітуватись перед представниками Таращанської  громади про виконання планів та завдань, які ми ставили перед собою рік тому.

Ми з Вами живемо в часи реформ та змін у всіх сферах суспільного життя. Однак, це не завадило нашій громаді здійснити низку проєктів в соціальній і комунальній сферах. Щодення змушує нас мобілізуватися і шукати альтернативні шляхи виходу із різних ситуацій. І підсумовуючи роботу за минулий рік, скажу, що нам вдалося витримати всі випробування, поповнити матеріально-технічну базу комунальних установ, продовжити відновлення покриття значної частини доріг та освітлення вулиць міста.

Звітуючи про роботу за вказаний період, хочу подякувати всім, хто разом з міською владою сумлінно працював над вирішенням поставлених завдань –це депутати, члени виконкому міської ради, колективи комунальних підприємств, представники громадськості, всі ті, хто прикладав свої зусилля для того, щоб наше місто було кращим. Кожен із нас є частинкою громади. І тому, усвідомлюю і наголошую, що весь позитив, якого вдалося досягти – це наші спільні здобутки. Разом з тим, є нерозв’язані проблеми, яких ще, на жаль, вистачає – і теж спільні.

Робота виконавчого органу та депутатського корпусу Таращанської міської  ради  була  направлена  на наповнення міського бюджету, забезпечення роботи галузей житлово-комунального господарства у сфері надання якісних послуг населенню міста, покращення благоустрою міста (будівництво та ремонт доріг, тротуарів, освітлення вулиць), поліпшення водопостачання та водовідведення.

Таращанська міська рада VII скликання, до складу якої входить 26 депутатів, разом з виконавчим апаратом, виконували свої повноваження належним чином, зривів роботи сесій в зв’язку з неявкою депутатів на засідання не було. Депутатами міської ради складено 439 актів з різних питань, згідно звернень жителів міста.

В міській раді затверджено 5 постійних комісій, до складу яких входить весь склад депутатів, крім секретаря ради. Робота міської ради та постійних комісій проводилась відповідно до затверджених планів. Скликання сесій та їх проведення відбувалося відповідно до чинного законодавства та Регламенту роботи Таращанської міської ради.

Протягом року депутатами міської ради на засіданнях постійних комісій розглянуто 647 клопотань і заяв організацій, підприємств, установ та громадян, які, в свою чергу, виносилися на розгляд сесії. До порядку денного засідання сесій включалися питання лише після попереднього розгляду на відповідних профільних комісіях. Всього, постійними комісіями міської ради проведено 57 засідань, а саме:

  • комісія з питань планування бюджету та фінансів - 15 засідань, 94 питання;
  • комісія з питань містобудування, землекористування, охорони довкілля та екологічної безпеки – 13 засідань, 490 звернень;
  • комісія з питань житлово-комунального господарства, розвитку промисловості та підприємництва, ремонту доріг та комунікацій – 13 засідань, 34 питання;
  • комісія з питань освіти, культури, охорони здоров'я, соціального захисту населення та з питань засобів масової інформації, роботи з молоддю та зв'язків з об'єднаннями громадян – 4 засідання, 8 питань;
  • комісія з питань законності, правопорядку, боротьби зі злочинністю та корупцією, реалізації державної регуляторної політики – 12 засідань, 21 питання.

Проведено 16 сесій Таращанської міської ради. За результатами яких, більшістю голосів, прийнято 229 рішень, 3 не прийнято, скасованих в судовому порядку не має.

Аналізуючи прийняті рішення можна зробити наступну кваліфікацію:

- затвердження Програм щодо соціально-економічного та культурного розвитку міста і зміни до них - 42 рішення;

- міський бюджет та зміни до нього – 12 рішень;

- затвердження та зміни до штатних розписів, оплата праці – 5 рішень;

- передача субвенції до районного та обласного бюджетів – 4 рішення;

- списання основних засобів – 1 рішення;

- встановлення ставок і податків, сплата прибутку – 4 рішення;

- звіти та плани по різних напрямках діяльності – 13 рішень;

- земельні питання – 124 рішення;

- зміни до адміністративної комісії – 2 рішення; 

- спорудження пам’ятника та погодження місця його встановлення – 1 рішення;

- затвердження Положень – 2 рішення;

- план регуляторних актів на 2020 рік – 1 рішення;

- затвердження статутів та зміни до установчих документів комунальних підприємств – 3 рішення;

- приватизація об’єкта комунальної власності та умови продажу – 4 рішення;

- створення аукціонної комісії – 1 рішення;

- згода на прийняття у комунальну власність квартири – 1 рішення;

- дозвіл комунальному підприємству на здачу в оренду частини приміщення та на співпрацю – 2 рішення;

- інші питання - 7 рішень.

 

Землеустрій

 

Належна увага приділялась земельним питанням, особливо впорядкування надання земельних ділянок громадянам для будівництва індивідуальних будинків та індивідуальних гаражів, ведення городництва та особистого селянського господарства.

Так, за 2019 рік розглянуто 592 звернення громадян, клопотань та заяв організацій, підприємств, установ, що стосуються земельних ділянок різних видів призначення, на підставі яких прийняті відповідні рішення в сфері землеустрою міста, з них:

  •  56 рішень щодо земель громадської забудови для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, загальною площею 2,0281 га;
  • 107 рішень щодо земель житлової забудови для будівництва  і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, загальною площею 9,73 га;
  • 14 рішень щодо земель житлової забудови для будівництва індивідуальних гаражів, загальною площею 0,0844 га;
  • 203 рішення щодо земель сільськогосподарського призначення (для городництва, ведення особистого селянського господарства, іншого сільськогосподарського призначення), загальною площею 88,0963 га;
  • 8 рішень щодо земель промисловості, загальною площею 3,1626 га;
  • 1 рішення щодо земель телекомунікацій, загальною площею 0,0984 га;
  • 2 рішення щодо земель громадської забудови для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування, загальною площею 0,0134 га;
  • 11 рішень щодо земель транспорту, загальною площею 4,3885 га;
  • 3 рішення щодо земель туристичної інфраструктури та земель громадського харчування, загальною площею 0,4836 га;
  • 1 рішення щодо земель для будівництва та обслуговування кредитно-фінансових установ, загальною площею 0,2226 га;
  • 41 рішення щодо земель енергетики для будівництва об’єктів енергогенеруючих підприємств - сонячної електростанції, загальною площею 0,4446 га;
  • 1 рішення щодо земель охорони здоров’я та соціального захисту, загальною площею 0,0048 га;
  • 1 рішення щодо земель для будівництва будівель релігійних організацій (культові споруди, церкви), загальною площею 0,10 га;
  • 1 рішення щодо земель закладів культурно-просвітницького обслуговування, загальною площею 0,0918 га.
  • 6  рішень щодо земель  для проведення благоустрою та ландшафтно -рекреаційного призначення, загальною площею 8,7572 га.

Проводиться облік громадян на отримання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва згідно черговості. На даний час на обліку перебуває 63 громадянина, з них 15  учасників антитерористичної операції, які мають право на позачергове отримання земельних ділянок.

 

Виконавчий комітет

 

Виконавчий комітет у звітному періоді здійснював власні та делеговані повноваження на підставі статей 27-40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: у сфері соціально-економічного розвитку міста, бюджету і фінансів, житлово-комунального господарства, побутового і торгівельного обслуговування, транспорту і зв'язку, будівництва, освіти, культури, спорту, регулювання земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, соціального захисту населення, законності, право­порядку, охорони прав, свобод, законних інтересів громадян, надання безоплатної первинної правової допомоги.

За 2019 рік проведено 17 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 138 (у 2018 році 122) рішень, в тому числі:

- затвердження, коригування та встановлення тарифів – 4 рішень;

- використання коштів міського бюджету – 14 рішень;

- затвердження та розгляд виконання показників фінансових планів комунальних підприємств міської ради – 9 рішень;

- затвердження проектно-кошторисної документації – 6 рішень;

- про взяття на квартирний облік та зняття з нього громадян м. Таращі – 16 рішень;

- рішення щодо правового та соціального захисту неповнолітніх та осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати обов’язки – 8 рішень;

- про погодження видалення аварійних, фаутних та сухостійних дерев у м. Таращі –11 рішень;

- надання дозволів на порушення об’єктів благоустрою – 4 рішення;

- надання дозволу на розміщення об’єктів зовнішньої реклами – 2 рішення;

- про розробку проекту реконструкції елементів благоустрою лісопарку по вул. Володимира Великого – 1 рішення;

- інші питання – 63 рішення.

На постійному контролі знаходяться рішення щодо:

  • плану соціально-економічного та культурного розвитку міста;
  • роботи зі зверненнями громадян у міській раді та її виконавчому комітеті;
  • прийняття регуляторних актів міською радою та її виконавчим комітетом;
  • встановлення та коригування тарифів для комунальних підприємств міської ради;
  • проведення робіт по благоустрою та утриманні території міста у відповідному санітарному стані;
  • підготовки роботи комунального господарства міста у осінньо-зимовий період;
  • соціально-правового захисту малолітніх дітей проживаючих в сім’ях, які опинились в складних життєвих обставинах та дітей, які знаходяться під опікою (піклуванням), осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно  здійснювати свої права і виконувати обов’язки, учасників антитерористичної операції;
  • затвердження та розгляд показників фінансових планів комунальних підприємств міської ради.

 

Регуляторна політика

 

З метою планування регуляторної діяльності на 2020 рік рішенням  Таращанської міської ради від 26.11.2019 № 914-60-VII «Про затвердження Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів у сфері господарської діяльності Таращанської міської ради та її виконавчого комітету на 2020 рік»»  затверджені відповідні плани підготовки регуляторних актів на наступний рік.

 

 

Робота зі зверненнями громадян

 

З метою виконання Закону України «Про звернення громадян» та підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», апаратом міськвиконкому протягом 2019 року вживалися заходи щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та якості їх розгляду.

На особистому прийомі у міського голови було прийнято  179 (у 2018 році 196) громадян.

За січень - грудень 2019 року надійшло 2092 (у 2018 році 1915) письмових звернень, в тому числі: 315 (у 2018 році 270) заяв на розгляд виконкому; 270 (у 2018 році 336) звернень громадян, які не потребували прийняття рішень та розглядались у робочому порядку, з них  34 (у 2018 році 45) колективних; 14 (у 2018 році 16) скарг; 98 запитів на отримання публічної інформації (у 2018 році 80); 1409 (у 2018 році 1229) вхідної документації.

Отримано 8565 (у 2018 році 8964) усних звернень щодо видачі довідок різного характеру.

Всі 14 скарг подані через приймальню міського голови, що стосуються роботи комунальних підприємств, благоустрою міста і роботи органу місцевого самоврядування.

На підставі поданих заяв фізичними та юридичними особами, а це 315 заяв, виконкомом прийнято рішення та видано витяги з рішень заявникам.

За звітний період надійшло 1409 звернень – вхідна документація, звернення з різних питань підприємств, організацій, що стосуються різних сфер діяльності виконкому (надання інформації, видання характеристик, питання благоустрою міста тощо), та  270 звернень громадян, по яких не приймалися рішення, а вирішувалися в робочому порядку. Для вирішення питань залучались посадові особи міської ради, спеціалісти Таращанської райдержадміністрації, депутати Таращанської міської ради, члени  комісій при виконавчому комітеті.

З метою оперативного управління господарськими і соціальними процесами видано 191 (у 2018 році 193) розпорядження міського голови, із яких 69  (у 2018 році 49) стосуються основної діяльності ради, 122 (у 2018 році 144) - особового складу ради, в тому числі 84 (у 2018 році  91) розпорядження, які прийняті на підставі звернень.

При виконавчому комітеті працюють постійні комісії:

- міжвідомча комісія з розгляду питань, пов’язаних з відключенням споживачів від мереж ЦО і ГВП при виконкомі;

- комісія по питанню видалення зелених насаджень;

- комісія з житлових питань (квартирний облік);

- комісія з питань захисту прав дитини;

- опікунська рада з соціально-правового захисту повнолітніх осіб;

- комісія з питань визначення пайової участі замовників права реалізувати проект будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

- міжвідомча комісія по переобладнанню та переплануванню приватних житлових будинків та квартир;

- з питань розміщення зовнішньої реклами в місті Тараща.

На розгляд адміністративної комісії у звітному періоді надійшло 18 адміністративних протоколів. Проведено 7 засідань адміністративної комісії, накладено 11 штрафів на суму 7531,00 грн., сплачено 4471,00 грн., винесено 1 попереджень, закрито 6 справ.

                      

Квартирний облік

 

На квартирному обліку при виконкомі перебуває 127 сімей, в тому числі:

  • сімей, які користуються правом позачергового отримання житла – 32 сім’ї, з них інваліди війни – 8 сімей; постраждалі від аварії на Чорнобильській АЕС – 5 сімей; учасники антитерористичної операції – 4 сім’ї; інші категорії – 15 сімей;
  • сімей, які користуються правом першочергового отримання житла – 55 сімей: учасників бойових дій – 12 сімей; багатодітних – 9 сімей; звільнених в запас – 1 сім’я; одиноких матерів – 9 сімей; мешканців ветхих будинків – 1 сім’я, інші категорії – 23 сім’ї;
  • сімей, які перебувають на загальній черзі - 41 сім’я;
  • більше десяти років перебуває на обліку – 57 сімей.

Вирішенням житлових питань було і залишається приватне будівництво.

 

Будівництво

 

Протягом 2019 року згідно поданих заяв громадян надано під житлову забудову 7 земельних ділянок, прийнято рішень на приватизацію земельних ділянок під індивідуальну забудову – 35,  передано у власність земельних ділянок під забудову – 43.

За звітний період сесією міської ради було прийнято 14 рішень в галузі регулювання містобудівної діяльності, а саме надання дозволу на розробку та затвердження додатку до схеми розміщення тимчасових споруд на території міста та реконструкції парку.

Мешканцями міста отримано 24 Декларації про готовність об’єктів до експлуатації.

З метою визначення принципових рішень розвитку, планування, забудови та іншого використання території міста Тараща за Програмою «Розробка генерального плану міста та виготовлення землевпорядної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) загального користування в межах міста Тараща на 2017-2019 роки» проводились роботи по запланованих заходах.  

Видатки у 2019 році  склали 188 592,80 грн., з них :

- на план зонування території (зонінг) м. Тараща (1 та 2 етапи) – 107 000 грн.;

- розробка Генерального плану м. Тараща – 60 000,00 грн.;

- стратегічна екологічна оцінка до Генерального плану м. Тараща (1 етап)– 21 592,80 грн..

 

Житлово-комунальне господарство

 

Послуги з водопостачання та водовідведення в місті надає КП «Таращаводоканал».

Підприємство обслуговує  загалом 3150 абонентів, з них:

  • водопостачання в кількості – 2320;
  • водовідведення в кількості – 730;
  • організацій водокористувачів – 100.

На балансі КП «Таращаводоканал» для забезпечення питною водою знаходяться:

  • 4 артезіанські свердловини (Улашівський водозабір);
  • 1 свердловина на межі м. Тараща та с. Кирдани;
  • 3 свердловини по вул. Луговій;
  • станція ІІ підйому по вул. Мулівська.

На протязі 2019 року КП «Таращаводоканал» реалізовано 102,3 тис.м3 води та прийнято 39,7 тис.м3 стоків.

Протяжність водопровідних мереж, що перебувають на балансі підприємства, становить 41,7 км, основні водопровідні мережі введені в експлуатацію ще в 1974 році. Заміни потребують близько 55-60% водопровідних мереж та запірної арматури. На балансі підприємства знаходяться 5 КНС та 2 ГКНС. Протяжність каналізаційної мережі водовідведення складає 13,6 км.

За 2019 рік комунальним підприємством проведено 14 ремонтів семи артезіанських свердловин  із заміною 6 насосів та труб, 10 ремонтів КНС та ГКНС, ремонт 3-х водяних колонок проводився 11 разів, 21 ремонт з заміною задвижок та кранів в колодязях водомереж, ремонт напірного колектора каналізаційної мережі від ГКНС-1 до ГКНС-2, та ремонт пожежного гідранта по вул. Видна, ремонт 8 колодязів каналізаційних і водопровідних мереж.

Виготовлено та встановлено 19 штук бетонних кришок.

Проводились роботи по завершенню другої черги станції знезалізнення по вул. Володимира Сікевича.

У 2019 році по Програмі «Питна вода на 2018-2020 роки» із міського бюджету виділено 794 169,99 грн., з них:

  • 94 204,00 грн., за які  було придбано чотири насоси ЕВВ 6-10-140, два агрегати електронасосні відцентровані свердловинні для води 6-10-140 та один насос КО 503Б;
  • надано фінансову підтримку комунальному підприємству «Таращаводоканал» для забезпечення стабільності роботи комунального підприємства відповідно до його функціонального призначення, а саме на виконання зобов’язань своєчасної сплати енергоносіїв (електроенергії) в сумі 649 965,99 грн.;
  • виділено кошти на розробку схеми існуючих мереж водопостачання та водовідведення в М1:1000 м. Тараща в сумі 50 000,00 грн..

 

Послуги з утримання багатоквартирних будинків та прибудинкових територій в нашому місті надає КП «Тараща ЖЕП», на балансі якого знаходиться  38 житлових будинків різної етажності та 637 квартир (з яких 634 мають автономне опалення) загальною площею 31,2 тис. м2. Загальна прибудинкова територія складає 82380,5 м2,  в тому числі під забудовою 15148 м2, прибудинкова територія становить 66916,5 м2.  Також на балансі перебуває  4 одиниці автомобільної техніки, що обслуговують житловий фонд, а саме  сміттєвози ВЛІВ і КО-413, асенізатор КО-503 та АРМ (автореммайстерня) на базі ГАЗ-52. Штатна чисельність підприємства складає 23 чоловіки, фактична - 12 чоловік.

Згідно розробленого графіка, спільно з ФЕГ ПАТ «Київоблгаз», було проведено перевірку герметичності вводів газових мереж багатоквартирних будинків. Під час перевірки проведено заміну кранів на газопроводі по вул. Липнева 2.

Також, підприємством було проведено перевірку та часткову прочистку вентиляційних каналів в усіх будинках.

У 2019 році проводились наступні поточні ремонти:

  • мереж водовідведення будинків № 1 по вул. Липневій, № 10 по вул. Видній, № 71А по вул. Героїв Чорнобиля; 
  •  штукатурки фундаменту, сходинок та підмостки будинків №№ 88, 84 по вул. Білоцерківській, № 14 по вул. Видна, № 50 по вул. Б. Хмельницького, №№ 68, 71А по вул. Героїв Чорнобиля;
  •  козирків  під’їздів  будинків № 71А по вул. Героїв Чорнобиля  та №88 по вул. Білоцерківська;
  •  даху будинків по вулицях Сікевича Володимира №№ 69, 71, Повітрофлотська №№ 26, 28, Білоцерківська №№ 84, 88, 86, 90, 2, 50, Шевченка № 45, Мудрого Ярослава №№ 37, 44, 46, Липнева №№ 1, 2, Богдана Хмельницького № 50, Видна № 14, Героїв Чорнобиля № 71А;
  •  каналізаційної мережі  в будинках по вулицях Липнева №№ 1, 2, Білоцерківська №№ 2, 86, 86А, Видна №№ 12, 14,  Шевченка № 42,  Повітрофлотська №№ 26, 28, 30;
  • водогону в будинках по вулицях Білоцерківська №№ 2, 86, 86а, 84, Липнева №№ 1, 2, Сікевича Володимира №№ 67, 69, 73, Видна №№ 12, 14, Шевченка № 42, Героїв Чорнобиля № 68;
  •  електрощитових в будинках по вулицях Повітрофлотська №№ 30, 28, 26, Білоцерківська №№ 2, 86, 86А, Сікевича Володимира № 73, Шевченка №42, Героїв Чорнобиля №  71А, Богдана Хмельницького №№ 50, 52, Липнева №№ 1, 2, Видна №№ 10, 12, та заміна трансформаторів струму в будинку № 92 по віл Білоцерківська;
  •  мереж внутрішньо будинкового освітлення в будинках по вулицях Шевченка №№ 31, 42, Видна № 14, Липнева №№ 1, 2, Білоцерківська № 2,  Героїв Чорнобиля №№ 30, 71.;
  •  під’їздів будинків по вулицях Шевченка № 31, Богдана  Хмельницького №№ 50, 52, Білоцерківська №№ 88, 86, 86А, Мудрого Ярослава №46, Липнева №№ 1, 2, Сікевича Володимира № 71;
  • автомобіля сміттєвоза ВЛІВ;
  •  29 контейнерів для збирання твердих побутових відходів  з їх фарбуванням.

Виготовлено та встановлено лавочки біля під’їздів будинків по вулицях Липнева №№ 1, 2, Героїв Чорнобиля № 68, Сікевича Володимира № 67. Встановлено двері в під’їздах в будинках по вулицях Видна № 14, Білоцерківська № 84, 88, та в підвали в по вулицях Липнева №№ 1, 2 і  Героїв Чорнобиля № 71А.

За рік вивезено 5589 м3 твердих побутових відходів та 23 причепи листя з гілками.

Всього, за 2019 рік підприємство отримало 1494,8 тис. грн., в тому числі квартплати від жителів будинків -  1227,56 тис. грн., за надані послуги по вивезенню ТПВ - 257,28 тис. грн. та інші надходження - 9,96 тис. грн..

Для ліквідації заборгованості по сплаті за надані послуги КП «Тараща ЖЕП» боржникам направлено 347 повідомлень про відключення від мереж, що обслуговуються підприємством та 89 претензій.

 

Благоустрій території міста Тараща проводить КП «Таращаблагоустрій».

На протязі року зібрано на вулицях міста,  в парках і скверах та  вивезено  на міське сміттєзвалище близько 2916 м3 ТПВ. За звітний період з населенням міста заключено на вивіз ТПВ 315 договорів, з приватними підприємцями 30 договорів та на розміщення ТПВ на полігоні 12 договорів. Періодично проводились роботи на полігоні , а саме: розгортання відходів бульдозером ДТ-75, ручне прибирання та  перевезення відходів з дороги на нижню площадку полігону.

У 2019 році було закуплено 400 т гран відсіву та 65 т технічної солі для посипки  доріг та тротуарів міста в зимовий період.

Весняно-літній період та практично до середини осені проводились  роботи  по косінню трави, бур’янів і окремих ділянок амброзії та очищенню доріг, бордюр від  змету (земля, пісок, гранвідсів). В загальному,  було вивезено на сміттєзвалище 1310 м3  даного сміття.

Утримувались в належному санітарному стані сквери, парк та території кладовищ. Для обробки могил до поминальних днів на кладовища було завезено 150 т піску, упорядковувались пам’ятники та могили біля загиблих у Великій Вітчизняній війні. Надано ритуальних послуг на 116,00 тис. грн..

Встановлено 3 паркові лавки для відпочинку по вул. Софіївська та 4 – в сквері Афганському.

Спільно з працівниками дошкільних навчальних закладів, загальноосвітніх та інших навчальних закладів міста, працівниками міської ради та комунальних підприємств було висаджено 5 ялинок, 100 горіхів, 100 лип, 100 дубів, 800 кущів самшиту, 500 штук петунії та вербени, 9 хризантем, 29 кущів троянд.

Задля  безпеки дорожнього руху та безпеки пішоходів  встановлені знаки «Пішохідний перехід», «Пересічення з головною дорогою», «Обмеження навантаження на вісь транспорту», «Нерівна дорога».

 

Благоустрій міста Таращі забезпечувався згідно передбачених заходів Програм «Благоустрій міста Тараща на 2019 рік», "Поводження з твердими побутовими відходами на території міста Тараща на 2019-2020 роки»,  «Підвищення безпеки дорожнього руху в місті Тараща на 2019-2020 роки». Заходи по даних Програмах фінансувалися за рахунок коштів міського бюджету.

На заходи передбачені в Програмі «Благоустрій міста Тараща на 2019 рік», а це утримання в належному стані території міста та забезпечення рівня благоустрою міста, за звітний період з міського бюджету виділено фінансування  в розмірі – 4 398 765,80 грн., які   були використані на:

  • виконання основної діяльності підприємства по ручному і механізованому прибиранню території міста та утриманню в належному стані мереж вуличного освітлення; 
  • оплату електроенергії за вуличне освітлення;
  • спів фінансування з центром зайнятості, кошти на організацію та проведення громадських робіт;
  • проведення поточного ремонту мереж вуличного освітлення міста по вулицях:
  • Сікевича Володимира – 79 531,26 грн.;
  •  Козаківка – 5 975,39 грн.;
  •  Івана Виговського -  36 152,91 грн.;
  • Івана Мазепи – 37 919,44 грн.;
  • Миру – 25 230,00 грн.;
  • Грушевського – 71 651,44 грн.;
  • Повітрофлотська – 15 634,46 грн.;
  • Олімпійська – 106100,67 грн.;
  • Набережна – 99 842,03 грн.;
  • Чехова – 53 894,63 грн.;
  • Богдана Хмельницького – 167 152,83 грн.;
  • Шевченка – 87 497,17 грн.;
  • Санаторна – 73455,690 грн.;
  •  Вернигори  69 709,38 грн.;
  •  Софіївська – 58 227,78 грн.;
  •  Лисогірська – 43 965,85 грн.;
  •  провулках   Польовий – 3 529,57 грн.;
  • Ярослава Мудрого -50 638,99 грн.;
  • Довженка – 33 413,32 грн..
  • озеленення міста (придбання кущів самшиту та розсади квітів, посадка та догляд за ними);
  • придбання відвала для прибирання снігу DW 244;
  • придбання міні трактора DW 244 АНТХС;
  • придбання ковша щелепного;
  • капітальний ремонт покриття під ігровим комплексом «Дворець» в сквері «Дитячий» по вул. Паркова;
  • капітальний ремонт покриття тротуару біля пам’ятника «Воїнам Танкістам» в сквері «Танкістів» по вул. Богдана Хмельницького;
  • придбання газонокосарки КР-12;
  • придбання двох автопавільйонів, які встановлено на автобусних зупинках по вулицях Ярослава Мудрого і Дачній.

 

Програму " Поводження з твердими побутовими відходами на території міста Тараща на 2019-2020 роки» було профінансовано в сумі 200 000,00 грн. на забезпечення розміщення (впорядкування) ТПВ на міському сміттєзвалищі.

На виконання заходів по Програмі «Підвищення безпеки дорожнього руху в місті Тараща на 2019-2020 роки» за звітний період виділено 9 539 083,02 грн. (з урахуванням трансферту 2 132 374,00 грн., це кошти які лишилися після внесення змін розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року  №1192-р «Про внесення змін у додатки 1 і 2 до розпорядження  Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 № 500-р «Деякі питання розподілу у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», яким передбачалося на розвиток міста Тараща трансферт у розмірі 9 178 551,00 грн.), а саме на:

  • придбання краски для поновлення розмітки на пішохідних переходах на дорожньому покритті вулиць міста Тараща, придбання солі та грампилі з відсівом для посипки доріг в зимовий період, загалом на суму 234900,00 грн., для забезпечення безпечного руху на дорогах міста та безпеки пішоходів;
  • проведення поточного ремонту дорожнього покриття вулиць міста– 2 561 538,69 грн., а саме по вулицях:
  • Героїв Небесної Сотні – 196 096,42 грн.,
  • Володимира Великого – 196 079,45 грн.,
  • Сікевича Володимира – 196 075,25 грн.,
  • Шевченка – 196 054,07 грн.,
  • Ярослава Мудрого – 196 060,43 грн.,
  • Липнева – 196 049,84 грн.,
  • Білоцерківська – 195 934,91 грн.,
  • Видна – 195 968,74 грн.,
  • Богдана Хмельницького – 195 985,70 грн.,
  • Козаківка – 199 906,25 грн.,
  • Софіївська – 198 917,84 грн.,
  • Колгоспна – 198 900,19 грн.,
  • Дачна – 199 509,60 грн.;
  • виготовлено проектно-кошторисні документації та проведено їх комплексну експертизу на проведення капітального ремонту дорожнього покриття по вулицях на території міста, а саме:
  • Б. Хмельницького – 39 172,80 грн.,
  • Олени Пчілки – 9 364,80 грн.,
  • Набережна – 39 295,20 грн.,
  • Героїв Небесної Сотні – 9 403,20 грн.,
  • Сікевича Володимира – 39 396,00 грн.,
  • Володимира Сікевича – 9 403,20 грн.;
  • проведено капітальний ремонт покриття тротуару по вул. Ярослава Мудрого – 507 311,48 грн.;
  • проведено капітальний ремонт покриття тротуару по вул. Сікевича Володимира – 1 383 247,27 грн.;
  • проведено капітальний ремонт покриття тротуару по вул. Володимира Великого – 579 436,44 грн.;
  • проведено капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Чкалова – 299 794,49 грн.;
  • проведено капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Виговського Івана – 299 757,30 грн.;
  • проведено капітальний ремонт дороги по вул. Сікевича Володимира– 1 440 041,75 грн. (в т. ч. субвенція 1 066 187,00 грн.);
  • проведено капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Заводському – 1 487 781,40 грн. (в т. ч. субвенція 1 066 187,00 грн.);
  • передано кошти із спеціального фонду міського бюджету до обласного бюджету Київської області на засаді міжбюджетного трансферту в сумі 599 239,00 гривень на співфінансування по об’єктах:
  • капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні в сумі 299 629,00 грн.,
  • капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Набережна (ІІ черга) в сумі 299 610,00 грн..

 

Дозвільна система

 

Таращанською міською радою та її виконавчим комітетом, як дозвільним органом у 2019 році видано 12 дозволів, а саме:

- 7 дозволів на порушення об’єктів благоустрою;

- 5 дозволів  на розміщення об’єкту зовнішньої реклами.

Дозволи надавались фізичним особам-підприємцям та юридичним особам, які впроваджують свою господарську діяльність на території міста. 

 

Правовий та соціальний захист дітей, опіка та піклування

 

На виконання Міської комплексної програми підтримка сім'ї та забезпечення прав дітей на 2019 рік, була проведена робота щодо охоплення дітей, а особливо дітей із сімей, які потребують особливої соціальної уваги, якісним відпочинком та оздоровленням, фактичні видатки склали – 3000,00 грн.. Були виділені кошти для часткової оплати вартості путівок на оздоровлення для 2 дітей, а саме 1 дитини з інвалідністю, 1 дитини з багатодітної сім’ї. 

При виконавчому комітеті Таращанської міської ради ведеться облік сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах. На даний час рахується 8 сімей в яких проживає 12 дітей.

Комісія з питань захисту прав дітей проводить постійне інспектування та обстеження матеріально-побутових умов проживання таких сімей. Протягом року проведено 6 рейдів, за результатами яких прийняті відповідні рішення. 

На даний час на території Таращанської міської ради проживає 17 дітей, з числа сиріт або дітей позбавлених батьківського піклування, з них: 5 - повні сироти, 12 - позбавлені батьківського піклування. В сім’ях опікунів проживають 10 дітей, а в прийомних сім’ях – 7 дітей.

 Також для дітей міста із багатодітних сімей, сімей, які потрапили у складні життєві обставини, дітей-сиріт або позбавлених батьківського піклування, дітей учасників антитерористичної операції та ООС, дітей з інвалідністю, дітей постраждалих в наслідок воєнних дій та збройних конфліктів  до новорічних свят було придбано 393 подарунки із солодощів загалом на суму 36 940,43 грн.

Заходи в соціальній сфері

На території міста проживає 4596 осіб пенсійного віку, в тому числі: 5 - інвалідів Другої Світової війни; 1 - учасник бойових дій та прирівняний до них в період Другої Світової війни; 68 осіб, які брали або беруть участь в антитерористичній операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, що здійснюються шляхом проведення операції Об’єднаних сил (ООС).

З метою посилення соціального захисту ветеранів війни і сімей загиблих до Дня Перемоги виконавчим комітетом розроблено заходи із відзначення свята. Впорядковувалися братські могили і пам'ятники, проведено санітарну очистку міста. Залучені кошти підприємств і організацій та комерційних структур направлено на вручення учасникам бойових дій у вигляді одноразової грошової допомоги по 300 гривень кожному і ,звісно ж, приділялась належна увага.

За рахунок коштів міського бюджету спрямованих на соціальний захист населення міста проведено видатків  на суму 240 109,00 грн., з них  надано:

  •  97 допомог тяжкохворим громадянам міста на суму 145 500,00 гривень,
  • 11 матеріальних допомог на поховання певної категорії громадян на суму 22 609,00 гривень,
  •  48 матеріальних допомог учасникам антитерористичної операції та /або ООС на  суму 72000,00 гривень.

 

Культурно-масові заходи

 

Виконавчим комітетом Таращанської міської ради проводились культурно-масові заходи, а саме:

- участь у заходах з нагоди Дня Соборності України та Свободи України, Дня Незалежності України, Дня Конституції, Дня визволення України;

- привітання з Міжнародним жіночим Днем 8 березня;

- вшанування учасників Другої Світової війни з Днем Перемоги та покладання квітів до Меморіалу Слави;

- вшанування учасників ліквідації Чорнобильської аварії в День пам’яті Чорнобиля;

- до Дня захисника України розіслані вітальні листівки інвалідам війни, воїнам, які брали та беруть участь в антитерористичній операції та/або ООС;

- вшанування пам’яті жертв Голодомору;

- привітання з Днем місцевого самоврядування;

- для прикрашання новорічної ялинки міста придбанні новорічні прикраси;

- проведено свято День міста.

- придбання новорічних подарунків для дітей із багатодітних сімей, сімей, які потрапили у складні життєві обставини, дітей-сиріт або позбавлених батьківського піклування, дітей учасників антитерористичної операції та ООС, дітей з інвалідністю, дітей постраждалих в наслідок воєнних дій та збройних конфліктів ;

Для проведення  культурно-масових заходів у  2019 році фактичні видатки склали 59 990,43 гривень.

 

Формування та ведення реєстру територіальної громади

З метою забезпечення належного виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 № 888-VIII в частині виконання повноважень органами місцевого самоврядування реєстрації місця проживання фізичних осіб, сектором реєстрації місця проживання фізичних осіб Таращанської міської ради протягом 2019 року опрацьовано 1458 заяв та повідомлень ( у 2018 році 1911), з них: реєстрація місця проживання 590 заяв (у 2018 році 695), на зняття з реєстрації місця проживання 533 заяв (у 2018 році 717), повідомлень на зняття з реєстрації 335 (у 2018 році 499).

За даний період виявлено 67 адміністративних правопорушення, винесено 67 Постанов про адміністративні правопорушення передбачені статтею 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

На виконання повноважень щодо формування та ведення реєстру територіальної громади, відповідно до статті 371 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  станом на 01.01.2020 року  до реєстру внесені 11922 особи, з них 2074 особи – це діти.

 

Спорт

 

Свою роботу бюджетна комунальна установа «Міський центр розвитку фізичної культури і спорту» проводив згідно до ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Програми «Розвиток фізичної культури і спорту в м. Тараща на 2017-2020 роки», календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів і плану роботи.

Установою в 2019 році на спортивних спорудах було проведено змагання:

  • з шахів до Дня Конституції;
  • з шашок – Першість міста;
  • з міні-футболу до Дня фізичної культур серед школярів міста та ветеранів району;
  • з міні-футболу до святкування Дня міста серед ветеранів;
  • Чемпіонат та Кубок міста з міні-футболу;
  • Першість міста з настільного тенісу серед школярів загальноосвітніх шкіл та школи-інтернату до «Дня інваліда України».

Всього, в змаганнях проведених установою прийняло участь близько 2000 учасників. На проведення заходів, придбання спортивних призів, Кубків, медалей для нагородження переможців було витрачено 8 412,00 грн..

На міському стадіоні, який знаходиться  в управлінні установи, протягом року проводили свої заняття  загальноосвітні школи міста, студенти коледжу. Проводяться тренування дитячо-юнацької спортивної школи з легкої атлетики та футболу. Свої заходи проводять райдержадміністрація, військовий комісаріат, а також районний відділ освіти і науки. Постійними стали турніри та змагання з легкої атлетики, футболу, міні-футболу, «Козацькі забави» та інше.

Установою постійно здійснюються заходи щодо підтримки належного стану та ремонту спортивних споруд та стадіону.

Кошти на придбання, утримання та ремонт інвентаря, засобів на утримання спортивних споруд виділялися в повному обсязі. Придбано нову газонокосарку та 17 сидінь для глядачів на спортивний майданчик з міні-футболу.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь