A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Таращанська міська рада
Київська область, Білоцерківський район

КП «Тараща ЖЕП» доводить до відома споживачів інформацію про намір здійснити коригування тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів(ко

 

        На виконання  Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 року №130 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності» КП «Тараща ЖЕП» доводить до відома споживачів інформацію про намір здійснити коригування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів.

Діючий тариф встановлений рішенням виконавчого комітету Таращанської міської ради від 22.03.2018 року №30 у такому розмірі (в т.ч. ПДВ):

-        вивіз твердих побутових відходів 1 м3: І група – 93,26 грн., ІІ група – 106,58 грн.                                 та ІІІ група – 115,46 грн.                               

        Метою коригування тарифу є приведення його до економічно обґрунтованого рівня у зв’язку із збільшенням витрат на оплату праці - підняття посадового окладу І тарифного розряду коригованого  на  коефіцієнт галузевої угоди  - 30 %, паливно-мастильних матеріалів – 12%.

Скоригований тариф буде складати (в т. ч. ПДВ):

  • з вивезення твердих побутових відходів(контейнерним методом):

 

Види послуг

Групи споживачів

І група

населення

ІІ група

бюджетні

ІІІ група

господарські

Вивіз 1 куб. м. твердих побутових відходів

116,80

133,40

155,70

 

      Відсоток підвищення тарифу складає 25 %  та 35 % відповідно .

    При коригуванні тарифу на послугу з  вивезення  твердих побутових відходів(контейнерним методом) враховані вимоги Постанови правління національного банку від 20.06.2019 р. №82 «Про вилучення з готівкового обігу монет дрібних номіналів».

 

 

 

Структура планового тарифу
на вивіз  1 куб. м. твердих побутових відходів
по КП "Тараща ЖЕП" на 20
20 р.

 

 

 

№ п/п

Статті затрат

Вартість затрат

1

Прямі матеріальні витрати, всього:

125308,48

 

а) паливо

118108,48

 

б) ПММ

7200,00

2

Прямі витрати на оплату праці, всього:

105085,92

 

а) зарплата водія

86136,00

 

б) нарахування на зарплату

18949,92

3

Інші прямі витрати, всього:

107400,00

 

а) амортизація

101400,00

 

б) поточний ремонт

6000,00

4

Всього прямих витрат

337794,40

5

Загальновиробничі витрати

10133,83

6

Адміністративні витрати

33779,44

7

Разом

381707,67

 

Кількість куб. м.

4119,00

 

Собівартість 1 куб.м. без ПДВ

92,67

Собівартість вивозу 1 куб.м ТПВ з ПДВ (20%) та рентабельністю

 

1 категорія (рентабельність 5%)

116,80

 

2 категорія (рентабельність 20%)

133,40

 

3 категорія (рентабельність 40%)

155,70

 

 

 

    

       Послуги по вивозу ТПВ надаються постійно: житловий фонд (населення) – понеділок, п’ятниця; підприємства, організації, установи – вівторок, середа, четвер.

  Зауваження і пропозиції від фізичних осіб та юридичних осіб, їх об’єднань подаються з 06.12.2019 р. по 13.12.2019 р. до КП «Тараща ЖЕП» за адресою: м. Тараща вул. Героїв Чорнобиля, 30 (адмінприміщення КП «Тараща ЖЕП») та органу уповноваженого встановлювати тарифи Виконавчий комітет Таращанської міської ради за адресою: м. Тараща вул. Шевченка,7.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь