Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

КП «Тараща ЖЕП» доводить до відома споживачів інформацію про намір здійснити коригування тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів(ко

 

        На виконання  Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 року №130 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності» КП «Тараща ЖЕП» доводить до відома споживачів інформацію про намір здійснити коригування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів.

Діючий тариф встановлений рішенням виконавчого комітету Таращанської міської ради від 22.03.2018 року №30 у такому розмірі (в т.ч. ПДВ):

-        вивіз твердих побутових відходів 1 м3: І група – 93,26 грн., ІІ група – 106,58 грн.                                 та ІІІ група – 115,46 грн.                               

        Метою коригування тарифу є приведення його до економічно обґрунтованого рівня у зв’язку із збільшенням витрат на оплату праці - підняття посадового окладу І тарифного розряду коригованого  на  коефіцієнт галузевої угоди  - 30 %, паливно-мастильних матеріалів – 12%.

Скоригований тариф буде складати (в т. ч. ПДВ):

  • з вивезення твердих побутових відходів(контейнерним методом):

 

Види послуг

Групи споживачів

І група

населення

ІІ група

бюджетні

ІІІ група

господарські

Вивіз 1 куб. м. твердих побутових відходів

116,80

133,40

155,70

 

      Відсоток підвищення тарифу складає 25 %  та 35 % відповідно .

    При коригуванні тарифу на послугу з  вивезення  твердих побутових відходів(контейнерним методом) враховані вимоги Постанови правління національного банку від 20.06.2019 р. №82 «Про вилучення з готівкового обігу монет дрібних номіналів».

 

 

 

Структура планового тарифу
на вивіз  1 куб. м. твердих побутових відходів
по КП "Тараща ЖЕП" на 20
20 р.

 

 

 

№ п/п

Статті затрат

Вартість затрат

1

Прямі матеріальні витрати, всього:

125308,48

 

а) паливо

118108,48

 

б) ПММ

7200,00

2

Прямі витрати на оплату праці, всього:

105085,92

 

а) зарплата водія

86136,00

 

б) нарахування на зарплату

18949,92

3

Інші прямі витрати, всього:

107400,00

 

а) амортизація

101400,00

 

б) поточний ремонт

6000,00

4

Всього прямих витрат

337794,40

5

Загальновиробничі витрати

10133,83

6

Адміністративні витрати

33779,44

7

Разом

381707,67

 

Кількість куб. м.

4119,00

 

Собівартість 1 куб.м. без ПДВ

92,67

Собівартість вивозу 1 куб.м ТПВ з ПДВ (20%) та рентабельністю

 

1 категорія (рентабельність 5%)

116,80

 

2 категорія (рентабельність 20%)

133,40

 

3 категорія (рентабельність 40%)

155,70

 

 

 

    

       Послуги по вивозу ТПВ надаються постійно: житловий фонд (населення) – понеділок, п’ятниця; підприємства, організації, установи – вівторок, середа, четвер.

  Зауваження і пропозиції від фізичних осіб та юридичних осіб, їх об’єднань подаються з 06.12.2019 р. по 13.12.2019 р. до КП «Тараща ЖЕП» за адресою: м. Тараща вул. Героїв Чорнобиля, 30 (адмінприміщення КП «Тараща ЖЕП») та органу уповноваженого встановлювати тарифи Виконавчий комітет Таращанської міської ради за адресою: м. Тараща вул. Шевченка,7.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь