Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад відділу "Центр надання адміністративних послуг"
Таращанська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад начальника відділу, спеціаліста I категорії, завідувача сектору реєстрації місця проживання фізичних осіб відділу «Центр надання адміністративних послуг».
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посади:
- начальника відділу та завідувача сектору реєстрації місця проживання фізичних осіб відділу «Центр надання адміністративних послуг: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування; вільно володіти державною мовою; стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
- спеціаліста I категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг»: вища освіта не нижча ступеня бакалавра, за відповідним напрямом професійного спрямування; вільно володіти державною мовою; вільно користуватися персональним комп’ютером та мережею Інтернет, бажано мати навики ведення діловодства, збору, обробки і аналізу інформації у органах місцевого самоврядування.
Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи: заяву про участь у конкурсі; копії документів про освіту; заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками; копію документа, який посвідчує особу; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); дві фотокартки розміром 4х6см; декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”, за 2019 рік.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.
Документи приймаються протягом 30 днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу в газеті за адресою: вул. Шевченка 7, м. Тараща, Київська область, тел. 5-20-42.