A A A K K K
для людей із порушенням зору
Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ УПРАВЛІННЯ "ЦНАП"

Дата: 19.02.2021 14:26
Кількість переглядів: 401

З 19 ЛЮТОГО 2021 РОКУ ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС 

  1. Конкурс на заміщення вакантної посади:

Начальника відділу державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Таращанської міської ради, посада віднесена до VІI категорії посад.

  1. Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
  • Вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
  • Вільне володіння державною мовою.
  1. Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:
  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 3х4 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (в електронній формі);
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • копія трудової книжки;
  • копія ідентифікаційного коду.
  1. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
  • визнані в установленому порядку недієздатними;
  • мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
  • у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
  • позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
  • в інших випадках, установлених законами.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом юридичного забезпечення та кадрової роботи апарату виконавчого комітету Таращанської міської ради.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою:
м. Тараща, вул. Шевченка 7, каб. 1 (приймальна міського голови), тел.: 5-38-30.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь