A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Таращанська міська рада
Київська область, Білоцерківський район

ПРО СТАН ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ ТА ВЛАСНИХ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ТАРАЩАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА 2020 РІК

Дата: 03.03.2021 15:14
Кількість переглядів: 76

                                                              

УКРАЇНА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ТАРАЩАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

   РІШЕННЯ № 29 - VIII

 

23 лютого 2021 р.                                                                                           м. Тараща

 

Про стан виконання документів

державних органів та власних

рішень виконавчим комітетом

Таращанської міської ради

за 2020 рік

 

Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 52, ч. 2 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 14, 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», з метою підвищення рівня виконавчої дисципліни та персональної відповідальності за виконанням посадових обов’язків, а також посилення контролю за виконанням Указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України, актів і окремих розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрації, власних розпорядчих документів, забезпечення своєчасного та якісного виконання контрольних документів, виконавчий комітет Таращанської міської ради, -

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію про стан виконання документів державних органів  та власних рішень виконавчим комітетом Таращанської міської ради за 2020 рік прийняти до відома, згідно з додатком.
  2. Посадовим особам виконавчого комітету Таращанської міської ради підвищити рівень виконавчої дисципліни, посилити контроль за дотриманням термінів виконання, взяти під особистий контроль своєчасне та якісне виконання завдань, визначених актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, Київської обласної державної адміністрації, Київської обласної ради, запровадити чітку систему контролю за виконанням документів, які надходять до міської ради та виконавчого комітету та власних рішень.
  3. Координацію роботи з виконання цього рішення покласти на загальний відділ та звязків з громадськістю Таращанської міської ради.
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Таращанської міської ради – Потеряйко Світлану Анатоліївну.

 

 

Міський голова                                                           Михайло КРИВОШЕЄВ

 

                                                                                                                                 

                                                                                                                                  Додаток

                                                                                                                                  до рішення

                                                                                                                                  виконавчого комітету

                                                                                                                                  Таращанської міської ради

                                                                                                                                                                     23.02.2021 № 29-VIII                                                                                                                        

 

 

Інформація

про стан виконання документів органів вищого рівня та власних рішень виконавчим комітетом Таращанської міської ради

за 2020 рік

 

 У своїй роботі Таращанська міська рада та її виконавчий комітет  керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про засади запобігання і протидії корупції», іншими нормативно-правовими актами.

Організація контролю у виконавчому комітеті Таращанської міської ради здійснювалась згідно з планом роботи виконавчого комітету міської ради, який затверджувався поквартально, чим забезпечувалось ефективне виконання роботи виконавчого комітету міської ради.

У виконавчому комітеті міської ради постійно аналізується стан справ по виконанню документів  органів влади вищого рівня. Укомплектовано контрольні папки  на розпорядження міського голови з питань особового складу та основної діяльності. Документи органів влади вищого рівня доводяться до відома директорів комунальних підприємств, які підзвітні Таращанській міській раді.

Виконавчий комітет та працівники виконавчого комітету міської ради  проводили роботу щодо поліпшення  організації контролю за виконанням завдань, визначених Законами України, актами Президента України, Постановами Верховної ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями та розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації та Київської обласної ради, спрямованими на зміцнення виконавчої дисципліни.

 

Стан виконання документів органів вищого рівня

 

За 2020 рік відбулось 9 чергових засідань виконавчого комітету та 3 позачергових. Загалом виконавчим комітетом Таращанської міської ради було прийнято 98 рішень, з них:

  • про проведення двомісячника благоустрою, озеленення м. Тараща1 рішення;
  • про хід виконання рішення  виконавчого комітету Таращанської міської ради  №26 від 26.03.2020 року «Про проведення весняного двомісячника благоустрою території м. Тараща» - 1 рішення;
  • про закріплення центральних вулиць, парків, клумб, скверів, майданів, братських могил і пам’ятників за підприємствами, організаціями та комерційними структурами м. Тараща – 1 рішення;
  • про постановку на квартирний облік громадян м. Тараща – 7 рішень;
  • про видалення аварійних та сухостійних дерев на території                м. Тараща – 9 рішень;
  • про використання коштів міського бюджету – 9 рішень;
  • про план роботи виконкому  Таращанської міської ради – 3 рішення;
  • про надання дозволів на порушення обєктів благоустрою – 2 рішення;
  • про затвердження  проєктно-кошторисної документації – 3 рішення;
  • про затвердження заходів по підготовці до роботи комунального господарства міста в осінньо-зимовий період 2020-2021 років – 1 рішення;
  • про стан підготовки житлово-комунального господарства міста до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років – 1 рішення;
  • про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Таращанської міської ради – 3 рішення;
  • про стан виховання та утримання дітей в сімях, які потрапили в складні життєві обставини – 3 рішення;
  • про розгляд заяв – 10 рішень;
  • про затвердження типової інформаційної картки адміністративної послуги щодо здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування – 1 рішення;
  • про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг виконавчого комітету Таращанської міської ради – 1 рішення;
  • про оголошення та організацію проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Тараща – 1 рішення;
  • про затвердження фінансових планів комунальних підприємств Таращанської міської ради на 2020 рік – 1 рішення;
  • про внесення змін до фінансових планів комунальних підприємств Таращанської міської ради – 4 рішення;
  • про виконання показників фінансових планів комунальних підприємств Таращанської міської ради  – 4 рішення;
  • про затвердження заходів з проведення благоустрійних робіт – 2 рішення;
  • про визначення переліку об’єктів та видів безоплатних суспільно корисних робіт, підприємств м. Тараща для осіб, визнаних винними у вчиненні злочину, до яких судом застосований вид покарання громадські роботи, що будуть виконуватися на підвідомчій території Таращанської міської ради у 2020 році – 1 рішення;
  • про визначення переліку об’єктів та видів суспільно корисних робіт, підприємств м. Тараща для порушників, на яких судом накладене адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт, що будуть виконуватися на підвідомчій території Таращанської міської ради у 2020 році – 1 рішення; 
  • про затвердження переліку об’єктів, видів суспільно корисних оплачуваних робіт та підприємств м. Тараща для осіб, на яких судом накладене адміністративне стягнення у виді суспільно-корисних оплачуваних робіт  на  2020 рік – 1 рішення;
  • про затвердження переліку видів громадських робіт на території Таращанської міської ради на 2020  рік – рішення;
  • про розширення території поховань на Вернигорському кладовищі – 1 рішення;
  • про затвердження актів про визначення обсягу збитків, завданих Таращанській міській раді внаслідок використання земельних ділянок комунальної власності з порушенням законодавства – 1 рішення;
  • про підсумки соціально-економічного та культурного розвитку міста Тараща за 9 місяців 2020 року – 1 рішення;
  • про розгляд звіту щодо соціально-економічного та культурного розвитку м. Тараща за 2019 рік – 1 питання;
  • інші питання.

На постійному контролі знаходяться рішення щодо:

  • плану соціально-економічного та культурного розвитку міста;
  • роботи зі зверненнями громадян у міській раді та її виконавчому комітеті;
  • прийняття регуляторних актів міською радою та її виконавчим комітетом
  • встановлення та коригування тарифів для комунальних підприємств міської ради;
  • проведення робіт з благоустрою та утриманні території міста у відповідному санітарному стані;
  • соціально-правового захисту малолітніх дітей, проживаючих в сімях, які опинились в складних життєвих обставинах та дітей, які знаходяться під опікою (піклуванням), осіб, які за станом здоровя не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати обовязки, учасників антитерористичної операції;
  • затвердження та розгляд показників фінансових планів комунальних підприємств міської ради.     

       За звітний період на розгляд виконавчого комітету надійшло 32 заяви, відносно яких прийнято 10 рішень. Основними питаннями порушеними в заявах.

З метою оперативного управління господарськими і соціальними процесами за 2020 рік міським головою видано 241 розпорядження, з яких:

  • розпоряджень з основної діяльності – 75
  • розпоряджень з особового складу – 166

 В 2020 році надійшло 70 запитів про надання публічної інформації, з них 65 – від фізичних осіб та 5 – від юридичних осіб.

Постійними запитувачами інформації є громадяни Нечушкін Валерій Павлович, Гуменюк Володимир Климович, Максимова Жасміна - Ніна Леонідівна, Шерепенко Леонід Миколайович, Таращанський спеціальний відділ по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю  ГО “Держава” в Таращанському районі.

Основні питання, порушені в запитах стосувались:

  • дати введення в експлуатацію станції знезалізнення ІІ черги Улашівського водозабору;
  • преміювання посадових осіб міської ради;
  • виявлення корупції;
  • усунення недоліків в роботі міської ради;
  • надання копій протоколів сесії міської ради з поіменним голосуванням;
  • кількості службових розслідувань проведених в міській раді;
  • штатного розпису та заробітних плат посадових осіб міської ради;
  • проведення інвентаризації комунальними підприємствами міської ради;
  • інші питання.

Крім того, за звітний період надійшло 203 листи від державних органів, зокрема:

Асоціація міст України – 31 лист;

Київська обласна державна адміністрація  - 61 лист;

Департаменти КОДА – 49 листів;

Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області – 4 листи;

Київська обласна рада – 11 листів;

Кагарлицька місцева прокуратура – 12 листів (запитів);

ГУ СБУ у м. Києві та Київській області – 3 листи (запити);

Міністерства України – 14 листів;

Національне агенство з питань запобігання корупції – 4 листи;

Верховна рада України – 2 листи;

Державна регуляторна служба України – 4 листи;

Інші.

 

Виконавчий комітет та працівники міської ради продовжують працювати над питаннями, щодо поліпшення організації контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної ради України, прийнятими відповідно до Конституції України та Законів України, актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації та заходами, спрямованими на зміцнення  виконавчої дисципліни в органі місцевого самоврядування.

 

 

 

 

Міський голова                                                            Михайло КРИВОШЕЄВ

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь