ДТЕК Київські регіональні електромережі обслуговуватиме клієнтів в центрах незалежно від місця реєстрації
ДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс – зручний та доступний для всіх мешканців області. Відтепер центри обслуговування клієнтів працюватимуть за європейською моделлю та прийматимуть громадян незалежно від місця реєстрації (прописки або адреси будинку). Таке нововведення дозволить клієнтам обирати центр для отримання послуг на власний розсуд – за доступністю місця розташування або рівнем завантаженості фахівців. Разом з тим, компанія рекомендує клієнтам, на час карантину, обмежити відвідування центрів та розв’язувати питання, пов’язані з роботою оператора системи розподілу, за допомогою дистанційних сервісів.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Тепер мешканці області можуть звертатися в будь-який зручний для них центр. Незалежно від місця прописки чи реєстрації. У кожному з центрів обслуговування вас приймуть і нададуть необхідні послуги», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Разом із тим в компанії цілодобово працюють дистанційні канали обслуговування: сайт компанії, мобільний додаток «Мережі онлайн», оновлені чат-боти Viber і Telegram, офіційна сторінка Facebook, або номери кол-центру (044) 459 07 40, (067) 495 70 40, (093) 495-70-40 та (099) 495-70-40. За допомогою цих інструментів клієнти можуть передати покази лічильника, замовити послугу щодо обслуговування лічильника, дізнаватися про планові та аварійні відключення електроенергії, тощо.
Нагадуємо, що всі центри обслуговування клієнтів функціонують в обмеженому режимі за попереднім записом і розпочнуть повноцінно приймати клієнтів після зняття карантинних обмежень. Для того, щоб отримати консультацію в центрі потрібно попередньо заповнити форму на сайті. Обрати найближчий центр обслуговування, зручний час і завітати на прийом, дотримуючись при цьому всіх необхідних протиепідемічних заходів.