ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОДАТКІВ РІШЕННЯ ТАРАЩАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІД 05.02.2021 Р. № 200-05-VIII "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО УПРАВЛІННЯ ТА ВІДДІЛИ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ" ТАРАЩАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ПРОЄКТ
УКРАЇНА
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ТаращанськОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ № -VIII
23 березня 2021 р. м. Тараща
Про внесення змін до додатків
рішення Таращанської міської ради
від 05.02.2021 р. № 200-05-VIII
«Про затвердження Положення про управління та відділи «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради»
Відповідно до статей 26, 42, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Таращанської міської ради від 24.12.2020 р. № 58-02-VIII «Про затвердження структури, загальної чисельності, штатного розпису апарату Таращанської міської ради та її виконавчих органів», з метою забезпечення ефективного здійснення повноважень посадовими особами місцевого самоврядування, покладених на них завдань, обов’язків та повноважень, виконавчий комітет міської ради,-
ВИРІШИВ:
1. Погодити внесення змін до додатку 1 рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Положення про управління та відділи «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради» від 05.02.2021 р. № 200-05- VIII (згідно додатку).
2. Погодити внесення змін до додатку 2 рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Положення про управління та відділи «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради» від 05.02.2021 р. № 200-05- VIII (згідно додатку).
3. Рекомендувати сесії міської ради внести зміни до рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Положення про управління та відділи «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради» від 05.02.2021 р. № 200-05- VIII.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Сторчака М.І..
Міський голова Михайло КРИВОШЕЄВ
ПРОЄКТ
Додаток
до рішення виконавчого комітету Таращанської
міської ради
від ___.____.20___№_________
1. Внести зміни до додатку 1 «Положення про управління «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради», а саме:
- частину 5.3 розділу 5 «Структура управління» викласти в новій редакції «Структура управління ЦНАП Таращанської міської ради складається:
1) Відділ адміністрування (в якому створено 23 віддалених робочих місця);
2) Відділ державної реєстрації;
3) Відділ реєстрації місця проживання.»
- в частині 6.11.1 розділу 6 «Організаційне забезпечення роботи управління» виключити слово «збільшено» та доповнити словом «змінено»;
- доповнити розділ 6 «Організаційне забезпечення роботи управління» наступною частиною «6.12 Посадова інструкція працівника управління «Центр надання адміністративних послуг» затверджується міським головою».
2. Зміни до додатку 2 «Положення про відділ адміністрування управління «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради, а саме:
- частину 4.2 розділу 4 «Структура» викласти в новій редакції «4.2 Відділ складається: начальник відділу, 4 адміністратори та 23 віддалене робоче місце»;
- частину 4.3 розділу 4 «Структура» викласти в новій редакції «4.3 начальник відділу, адміністратори призначаються та звільняються з посади міським головою, відповідно до чинного законодавства.»;
- частину 5.3.3 розділу 5 «Організаційна робота» викласти в новій редакції «Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, власного імені, по батькові або порядкового номера печатки (штампа) та найменування центру надання адміністративних послуг.»;
- частини 5.6 – 5.6.7 розділу 5 «Організаційна робота» виключити;
- частини 5.7 - 5.7.2 розділ 5 «Організаційна робота» вважати відповідно частинами 5.6 - 5.6.2».
Начальник управління „Центр
надання адміністративних послуг”
Таращанської міської ради Наталія ГРЕЧІНСЬКА