Щоб не потрапити в оману: ДТЕК Київські регіональні електромережі пояснює клієнтам, як відрізнити фахівців компанії від шахраїв
Як не стати жертвою обману, убезпечити себе від неприємностей і переконатися в тому, що до вас завітали справжні співробітники ДТЕК Київські регіональні електромережі, а не шахраї, – рекомендації від компанії.
В Київські області продовжують фіксувати випадки, коли під виглядом співробітників сервісних служб до осель громадян проникають шахраї. Переважно такі ситуації трапляються з людьми похилого віку. В тому числі фіксувалися випадки, коли шахраї представлялися співробітниками ДТЕК Київські регіональні електромережі і потрапляли до оселі під приводом зняття показів лічильника або з пропозицією продажу зонних приладів обліку тощо.
ДТЕК – надійна та відповідальна компанія, яка піклується про своїх клієнтів та прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. Тож, щоб попередити виникнення подібних випадків та убезпечити клієнтів, нагадуємо, що наші фахівці працюють виключно за наявності посвідчення співробітника компанії. Воно містить: логотип компанії, серійний номер, ПІБ, фотографію співробітника, його посаду, печатку і термін дії посвідчення. Якщо такого посвідчення немає, то клієнт має всі підстави не допускати таку людину до власної оселі. При цьому існує тільки дві категорії працівників, які здійснюють виїзди до осель клієнтів:
1. Контролери – це співробітники, які з певною періодичністю фіксують покази лічильників клієнтів. Ці фахівці не зобов'язані носити спецодяг компанії ДТЕК Київські регіональні електромережі. Але повинні обов'язково із собою мати посвідчення співробітника компанії. Коли з документами все гаразд, то клієнт, відповідно до законодавства, зобов'язаний надати контролеру доступ до лічильника.
2. Електромонтери, які займаються підключеннями (відключеннями), заміною лічильників і наданням інших послуг, пов’язаних з обслуговування обладнання компанії чи приладів обліку. Такі фахівці повинні бути в спецодязі (куртка) з логотипом ДТЕК Київські регіональні електромережі. Також вони повинні при собі мати посвідчення співробітника компанії. Якщо такого посвідчення немає, то клієнт має всі підстави не пускати цю людину до свого будинку.
У разі, якщо візитери викликають підозри та не можуть підтвердити свою приналежність до компанії,— радимо звертатися в поліцію.
Як повідомлялося раніше, за рік карантину наші фахівці ліквідували майже 24 тисячі аварій, перевірили електропостачання 389 медичних установ та 67 навчальних закладів Київщини. Опрацювали через онлайн та інші дистанційні канали понад 1,3 млн звернень клієнтів та розвинули онлайн-сервіси для віддаленого обслуговування клієнтів. Аварійні бригади компанії, оператори кол-центру, адміністратори соцмереж продовжують працювати 24×7 задля зручності та безпеки клієнтів.