A A A K K K
для людей із порушенням зору
Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Рішення "Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків

Дата: 25.05.2021 13:34
Кількість переглядів: 3221

                                                                          ПРОЄКТ

 

                                         

УКРАЇНА

КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

ТАРАЩАНСЬКА МІСЬКА РАДА

 

РІШЕННЯ №

 

      травня 2021 року                                                                                    м. Тараща

 

Про затвердження Положення про

порядок надання дозволу на виїзну (виносну)

торгівлю та проведення ярмарків

 

Керуючись Законом України ст.30 «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 №833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08.07.1996 р. №369 «Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі», з метою поліпшення торговельного обслуговування населення Таращанської міської територіальної громади, захисту споживачів ринку від неякісних та небезпечних товарів, створення максимальних зручностей для покупців, враховуючи пропозиції постійної комісії міської ради з питань освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту населення, роботи з молоддю, з питань реалізації регуляторної політики, засобів масової інформації, зв’язків з об’єднаннями громадян, Таращанська міська рада, -

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити «Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків», що додається.

2.   Оприлюднити це рішення на офіційному веб-сайті Таращанської міської ради.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Таращанської міської ради з питань освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту населення, роботи з молоддю, з питань реалізації регуляторної політики, засобів масової інформації, зв’язків з об’єднаннями громадян.

 

 

Міський голова                                                                       Михайло КРИВОШЕЄВ

м. Тараща

   травня 2021року

№      – VІІ

 

              ПРОЄКТ

Додаток

до рішення сесії Таращанської

міської ради №         від     

 

Положення

про порядок надання дозволу на виїзну

(виносну) торгівлю та проведення ярмарків

 

1. Загальні положення

1.1. Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків (далі – Положення) визначає основні вимоги щодо порядку організації виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків підприємствами, організаціями незалежно від форм власності, громадянами, підприємцями, що здійснюють діяльність на території Таращанської міської територіальної громади (далі – суб’єкти). Дане Положення визначає вимоги до організації виїзної(виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади і є обов’язковим для виконання.

1.2. Виїзна (виносна) торгівля є різновидом дрібнороздрібної торгівлі, тобто різновидом торгівлі через дрібнороздрібну торговельну мережу. Роздрібна торгівля через дрібнороздрібну торговельну мережу є однією з форм позамагазинного продажу товарів.

Порядок провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою Таращанської міської територіальної громади (далі Порядок) розроблено відповідно до ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 №833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», наказу Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08.07.1996 р. №369 «Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі» та інших нормативних актів.

.

2. Основні терміни

2.1. Торгівля поза магазинами (включаючи пересувну мережу) – сукупність нестаціонарних, пересувних пунктів з продажу товарів, які пристосовані для тривалої роздрібної торгівлі товарами населенню на розвіз або рознос (лотки, розкладки, стенди, палатки, автомагазини, автофургони, літні майданчики тощо), через торгові автомати.

2.2. Засоби пересувної мережі – автомагазини, автокафе, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки), розноски, лотки, столики, тощо.

2.3. Виносна торгівля – торгівля за межами торговельного приміщення; біля стаціонарного закладу торгівлі або ресторанного господарства, продукцією, що реалізується у даному закладі.

2.4. Виїзна торгівля – торгівля за межами торговельного приміщення через різні засоби пересувної мережі для дрібної торгівлі: автомагазини, авто розвозка, автоцистерни, автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання(низькотемпературні лотки-прилавки), розноски, лотки, столики тощо.

2.5. Дозвіл на право розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі (далі – Дозвіл) є безоплатним дозвільним документом, який надає право його власнику на експлуатацію тимчасового об’єкта виїзної (виносної) торгівлі. Дозвіл видається за встановленою формою, затвердженого рішенням виконавчого комітету Таращанської міської ради (за встановленим зразком відповідно до додатку № 2 даного Положення).

2.6. Схема розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі – схема розміщення, виконана замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до об’єкта (розташування квітників, під’їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо).

2.7. Інші терміни, що не визначені у цьому Порядку, вживаються у значенні, передбаченому чинним законодавством.

 

3. Порядок провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території

Таращанської міської територіальної громади

3.1. Умови розміщення пунктів виїзної торгівлі.

3.1.1. Розміщення об’єктів виносної та виїзної торгівлі здійснюється відповідно до вимог будівельних, санітарних, пожежних, інших норм і правил, а також з врахуванням вимог інших актів, прийнятих у межах компетенції органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

3.1.2. Об’єкти виїзної (виносної) торгівлі повинні мати належний естетичний вигляд, відповідати вимогам правил торгівлі та нормативних документів щодо санітарії, охорон праці, техніки безпеки.

3.1.3. Протягом дня та після закінчення роботи господарюючий суб’єкт повинен забезпечувати чистоту на прилеглій до пункту виїзної (виносної) торгівлі території. У випадках порушення Правил благоустрою громади суб’єкт, який здійснює торгівлю буде притягнутий до адміністративної відповідальності згідно ст. 152 КУпАП.

3.1.4. Розміщення пунктів виїзної торгівлі дозволяється в районах вулиць, площ та інших орієнтирів, що вказані в дозволах, за умови дотримання правил безпеки руху транспорту й пішоходів.

3.1.5. Лотки, столи, ємкості з напоями та інші пересувні елементи вуличної торгівлі розміщуються лише на тротуарах завширшки не менше 4 метрів за межею пішохідної частини. Товар і звільнена від нього тара повинні складуватися на тротуарі поруч із зазначеними пересувними елементами і за межами його пішохідної частини.

3.1.6. Заборонено розміщення пунктів виїзної (виносної) торгівлі:

- в межах міських комунікацій;

- на газонах, зелених насадженнях;

- на землях, обтяжених правами землекористувачів, без їх згоди;

- в природоохоронних зонах пам’ятників історії та культури (за винятком обслуговування культурно-масових заходів).

3.1.7. Реалізація картоплі, овочів, фруктів, плодів, ягід, баштанних культур в період сезонного продажу забороняється в центральній частині населених пунктів Таращанської міської територіальної громади, дозволяється в кварталах житлових будинків з автотранспорту, якщо розміщення автотранспорту відповідає вимогам безпеки дорожнього руху. Реалізація картоплі, овочів,фруктів, плодів, ягід, баштанних культур в період сезонного продажу зі спеціальних контейнерів, сіток, піддонів встановлюється не нижче 50 см від землі

3.2.Умови провадження торговельної діяльності.

3.2.1. Продаж товарів під час виїзної торгівлі здійснюється через засоби пересувної мережі – автомагазини, автокафе, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки), торгівельні автомати, палатки, прилавки, столики, розноски, лотки, тощо.

3.2.2. Під час виїзної торгівлі дозволяється реалізація продовольчих і непродовольчих товарів тільки нескладного асортименту, яка проводиться згідно з правилами їх продажу. Торгівлю продовольчими та непродовольчими товарами можливо здійснювати лише за умови, що продовольчі товари фасовані, мають герметичну (непошкоджену) упаковку і при цьому додержується принцип товарного сусідства. При організації святкових заходів виїзну торгівлю дозволяється доповнити товарами наступного асортименту: шашлики, хот-доги з соусними начинками, піца з напівфабрикатів і гарячі напої на розлив (при наявності одноразового посуду), бутильована вода.

3.2.3. Під час виїзної торгівлі забороняється продаж:

- продовольчих товарів, якщо при їх продажу відсутні умови для дотримання санітарних норм і правил, а також умови для додержання температурних режимів по зберіганню та продажу цих товарів;

- нефасованих і неупакованих продовольчих товарів з розносок, лотків, столиків, корзин та неспеціалізованого транспорту;

- без наявності сертифікатів і гігієнічних висновків на кожен вид і партію товарів, які реалізуються;

- продаж товарів, вільна реалізація яких заборонена, а також тих, що не мають відповідного маркування, належного товарного вигляду, на яких строк придатності не зазначено або зазначено з порушенням вимог нормативних документів, строк придатності яких минув, а також тих, що надійшли без документів, передбачених законодавством, зокрема, які засвідчують їх якість та безпеку;

- використання газобалонного обладнання для живлення каво машини або іншого додаткового обладнання;

- продаж харчових продуктів і напоїв із застосуванням посуду одноразового використання за відсутності ємкостей для його збору і подальшої утилізації, а також повторне використання цього посуду.

3.2.4. Торгівля проводиться суб’єктами підприємницької діяльності (юридичними та фізичними особами), громадянами на території Таращанської міської територіальної громади після отримання дозволу на право розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі (згідно з додатком 2).

3.2.5. Господарюючий суб’єкт при організації виїзної торгівлі, які безпосередньо здійснюють торгівлю через дрібнороздрібну торговельну мережу шляхом використання засобів пересувної мережі повинні керуватися та дотримуватися вимог законів України «Про захист прав споживачів», «Про споживчу кооперацію», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про безпечність та якість харчових продуктів», «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про дорожній рух», Порядку провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833, Правилами роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, що затвердженими наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України № 369 від 08.07.1996 р., інших нормативно-правових актів, які регулюють торговельну діяльність, Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України № 1306 від 10.10.2001 р., а також цим Порядком.

3.2.6 Тимчасова (святкова) торгівля з лотків проводиться суб’єктами підприємницької діяльності з нагоди свят або інших культурно-масових заходів, які організовуються місцевою владою, підприємствами та установами Таращанської міської територіальної громади.

3.2.7. У разі здійснення виїзної або виносної торгівлі на робочому місці продавця встановлюється табличка із зазначенням прізвища та імені продавця, а також відомості про суб’єкт господарювання, що організував торгівлю: для юридичної особи – найменування, адреса і номер телефону; для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я та по батькові, документ, що підтверджує державну реєстрацію і найменування органу, що здійснив таку реєстрацію.

3.2.8. Працівники, які безпосередньо здійснюють продаж продовольчих товарів із засобів пересувної мережі на товари, що одержані для продажу, повинні мати та пред’явити на вимогу контролюючого органу:

1) документи про надходження товарів до продажу (товарно-транспортні накладні, прибутково-видаткові накладні, приймальні акти із зазначенням назви, сорту, кількості, ціни та загальної вартості товару);

2) документи, що засвідчують відповідність якості товарів вимогам нормативних документів (для імпортних товарів – копії сертифікатів, викладені мовою країни експортера і українською та завірені печаткою суб’єкта господарювання, від якого одержані ці товари);

3) для товарів, що підлягають обов’язковій сертифікацї в Україні (Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні,затверджений наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 р.) у накладній або в іншому відвантажувальному документі має бути зазначено реєстраційний номер сертифікатів відповідності та/або реєстраційні номери декларацій про відповідність;

4) копії гігієнічних висновків;

5) ярлики (цінники) або покажчики цін;

6) у випадках застосування пересувної мережі (транспортного засобу) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з відмітками про переобладнання транспортного засобу, видане у встановленому порядку підрозділами Національної поліції України, санітарний паспорт на автомобіль, виданий уповноваженим підрозділом Державної санітарно-епідеміологічної служби України;

7) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим підрозділом Державної санітарно-епідеміологічної служби України.

Суб’єкти господарювання (власники засобів пересувної мережі) повинні мати на всі товари, що реалізуються в цих засобах вищевказані документи.

3.2.9. Особи, які безпосередньо здійснюють продаж продовольчих товарів з засобів пересувної мережі підлягають в установленому порядку обов’язковому систематичному медичному обстеженню, результати якого заносяться в їх особисті медичні книжки, копія якої зберігається на робочих місцях працівників. Особи, які не пройшли своєчасно чергове медичне обстеження, до роботи не допускаються.

3.2.10. На автотранспорт, що перевозить продовольчу сировину та продовольчі товари, повинен бути оформлений санітарний паспорт.

3.2.11. Засоби пересувної мережі, як об’єкти пересувної дрібнороздрібної торгівлі повинні відповідати вимогам СанПіН 5781-91 «Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі», СанПіН 42-123-5777-91 «Санітарні правила для підприємств громадського харчування». Засоби пересувної мережі повинні бути забезпечені відповідним інвентарем та обладнанням , а у разі здійснення продажу продовольчих товарів, що швидко псуються – холодильним устаткуванням.

3.2.12. Торгівля із засобів пересувної мережі напоями на розлив, продовольчими товарами та продукцією громадського харчування без упаковки не допускається без підключення до водопровідної та каналізаційної мережі, мати місця для миття рук , обладнання, інвентарю (або посуд одноразового використання), комплект миючих і дезінфікуючих засобів, бачки з кришками для збирання відходів. Для приготування продукції повинна використовуватися питна вода, яка відповідає ДСанПіН 2.2.4-400-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

Відповідно до вимог СанПін 5781-91 у засобах пересувної мережі по закінченні робочого дня перевізне та переносне обладнання повинно бути піддане санітарній обробці, мийка й санітарна обробка автотранспорту, призначеного для перевезення харчових продуктів, повинна здійснюватись в автогосподарствах, дезінфекція транспорту проводиться в міру необхідності, але не менш як 1 раз в 10 днів. Обладнання, що використовується для продажу продовольчих товарів, повинно мати гігієнічні висновки (сертифікати відповідності), що їх надають виробники. Працівники засобів пересувної мережі зобов’язані утримувати їх, а також навколишню територію в чистоті, стежити за якістю прийнятих і реалізованих харчових продуктів, суворо дотримуватися термінів реалізації та правил відпускання харчових продуктів, запобігати забрудненню продуктів, бути охайно одягненим, носити чистий санітарний одяг установленого зразка, спеціальний головний убір, нагрудний фірмовий знак, суворо дотримуватись правил особистої гігієни, мити руки після кожної перерви в роботі та у міру необхідності.

3.2.13. Під час продажу товарів і після закінчення виїзної (виносної) торгівлі суб’єкт господарювання відповідає за підтримання чистоти та порядку на прилеглій до об’єкту торгівлі території.

3.2.14. Здійснення торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою Таращанської міської територіальної громади, забороняється поза межами встановленими схемами дислокації нестаціонарних об’єктів торгівлі..

3.2.15. Забороняється зміна групи товарів об’єктів виносної та виїзної торгівлі без погодження із виконавчим комітетом Таращанської міської ради.

 

4. Порядок отримання дозволу на право розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі.

4.1. Для розміщення об’єктів виносної та виїзної торгівлі  суб’єкту господарювання необхідно отримати Дозвіл, для чого він  подає у Центр надання адміністративних послуг наступні документи:

4.1.2. Для отримання дозволу на розміщення виносної торгівлі, заявник подає наступні документи:

1) заява згідно з додатком 1 до Порядку;

2) асортиментний перелік продукції для реалізації;

3) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

4) схема розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі, затверджена сектором архітектури та містобудування виконавчого комітету Таращанської міської ради;

5) копія договору на вивіз твердих побутових відходів, укладеного з КП «Таращаблагосутрій»;

6) погодження власника місця розташування об’єкта виїзної (виносної) торгівлі (уповноваженої особи);

7) погодження з іншими службами на вимогу голови комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, розвитку промисловості та підприємництва, будівництва і ремонту доріг та комунікацій на території об’єктів благоустрою Таращанської міської територіальної громади.

4.1.3 Для отримання дозволу на розміщення виїзної торгівлі, заявник подає наступні документи:

1) заява згідно з додатком 1 до Порядку;

2) копію санітарного паспорта автомобіля (при торгівлі з автотранспортних засобів продовольчими товарами);

3)  документ про взяття на облік як платника податку;

4) документ щодо правовідносин між суб’єктом господарювання та працівником або особою-підприємцем як працівником, що здійснює продаж безпосередньо);

5) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

6) схема розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі, затверджена сектором архітектури та містобудування виконавчого комітету Таращанської міської ради;

7) копія договору на вивіз твердих побутових відходів, укладеного з КП «Таращаблагосутрій»;

8) погодження власника місця розташування об’єкта виїзної (виносної) торгівлі (уповноваженої особи);

9) погодження з іншими службами на вимогу голови комісії міської ради  з питань житлово-комунального господарства, розвитку промисловості та підприємництва, будівництва і ремонту доріг та комунікацій  на території об’єктів благоустрою Таращанської міської територіальної громади.

  4.1.3  Особливості тимчасової (святкової)торгівлі.

1) Суб’єкти підприємницької діяльності, які мають бажання здійснювати виїзну (виносну) торгівлю з лотків під час проведення в населених пунктах Таращанської міської територіальної громади культурно-масових заходів, повинні подати до Таращанської міської ради такі документи:

- заяву на ім’я міського голови;

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- асортиментний перелік товарів.

2) Для організації виїзної (виносної) торгівлі під час проведення культурно-масових заходів на території Таращанської міської територіальної громади Дозвіл оформляється, в якому зазначаються всі суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюватимуть торгівлю з лотків, а також час проведення цієї торгівлі. Копії Дозволів надаються Відділенню поліції №2 Білоцерківського районного управління поліції ГУНП в Київській області та всім суб’єктам підприємницької діяльності, які братимуть участь у святковій торгівлі.

4.2. Відповідальність за підготовку Дозволу несе відділ ЖКГ, транспорту, благоустрою, комунального майна, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Таращанської міської ради.

Граничний строк надання адміністративної послуги не повинен перевищувати тридцяти календарних днів з дня прийняття заяви.

Адміністративна послуга щодо видачі дозволу на провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою  Таращанської міської територіальної громади надається безоплатно.

4.3. Рішення щодо надання дозволу та терміну дії дозволу приймається виконавчим комітетом Таращанської міської ради за зверненням суб’єкта господарської діяльності. Термін дії дозволу не може перевищувати один календарний рік.

4.4. Після прийняття позитивного рішення, Центром надання адміністративних послуг, заявнику надається дозвіл, відповідно до розділу 2.5, даного Порядку.

4.5. У наданні дозволу може бути відмовлено з наступних підстав:

- подання встановленого пакету документів не в повному обсязі;

- виявлення недостовірної інформації в поданих документах;

- цільове призначення наявної в заявника земельної ділянки (у разі виносної торгівлі) не відповідає предмету дозволу;

- відсутність у переліку основних видів діяльності суб’єкта господарювання, згідно даних Єдиного державного реєстру, виду діяльності, що пов’язане із предметом дозволу.

4.6. У разі виникнення  підстав, передбачених пунктом 4.5 Порядку,  відділ ЖКГ, транспорту, благоустрою, комунального майна, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Таращанської міської ради протягом десяти робочих днів, з дня реєстрації заяви, на адресу заявника готує обґрунтовану відмову. Відмова передається Центру надання адміністративних послуг для інформування заявника.

4.7. У випадку виникнення інших підстав, передбачених чинним законодавством виконавчий комітет приймає рішення про відмову у видачі дозволу на провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою Таращанської міської територіальної громади, про що автор звернення повідомляється Центром надання адміністративних послуг, протягом 10 робочих днів, з дня прийняття рішення.

4.8. Відмова у наданні дозволу може бути оскаржена у встановленому чинним законодавством порядку.

4.9. Дозвіл на розміщення об'єктів виїзної(виносної) торгівлі громадянам, які мають намір реалізовувати сільськогосподарську або іншу продукцію власного виробництва, що не має ознак господарської діяльності згідно із цим Порядком не надається.

 

  1. Припинення дії дозволу на право розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі

5.1.  Анулювання дозволу здійснюється виконавчим комітетом Таращанської міської ради на підставі протоколів перевірок (обстежень) за поданням контролюючих органів або на підставі обґрунтованих, неодноразових письмових скарг споживачів.

5.2. Дозвіл припиняється:

- в разі закінчення його дії;

- в разі недотримання вимог розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі відповідно до дозволу;

- у разі скасування або закінчення строку дії ліцензії на відповідний вид господарської діяльності;

- у разі порушення норм даного Порядку та  діючого законодавства;

- у разі ліквідації суб’єкта господарювання відносно якого було оформлено Дозвіл;

- у разі смерті фізичної особи відносно якої оформлено Дозвіл.

- у разі систематичного порушення суб’єктом та його працівниками вимог законодавства, цього Положення, інших нормативних актів, дозвіл на організацію виїзної (виносної) торгівлі призупиняється до усунення порушень або анулюється про що інформуються суб’єкти підприємницької діяльності через видачу виписки з рішення.

  1. Відповідальність і  контроль за виконанням

6.1. Відповідальність за порушення вимог щодо організації виїзної (виносної) торгівлі суб’єкти та їх уповноважені особи несуть згідно із чинним законодавством.

6.2. Контроль за дотриманням цього Положення здійснюється службовими особами Відділення поліції №2 Білоцерківського районного управління поліції ГУНП в Київській області, працівниками КП «Таращаблагоустрій» Таращанської міської ради та посадовими особами виконавчих органів місцевого самоврядування в межах компетенції, наданої законодавством.

 

  1. Заключні положення

7.1. Скасування виданого Дозволу може бути здійснено у разі систематичних порушень (двох і більше) працівниками об’єктів виїзної торгівлі вимог законодавства, правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, інших нормативних актів.

7.2. Дозвіл анулюється органом, що його видав, в тому числі за поданням органів державного контролю і нагляду та правоохоронних органів.

7.3.Суб’єкти господарювання, які здійснюють виїзну (виносну) торгівлю без дозволу  виконавчого комітету Таращанської міської ради притягуються до адміністративної відповідальності згідно ст. ст. 152, 160, 164 КУпАП.

 

 

Секретар міської ради                                             Віталіна СМОЛІЖЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків

 

Заява

про видачу дозволу на розміщення

об’єктів виїзної (виносної) торгівлі

 

Міському голові

____________________________

____________________________

(ПІБ фізичної особи-підприємця, назва юридичної особи)

тел.________________________

Заява

 

Заявник_____________________________________________________________

(назва юридичної особи, ПІБ фізичної особи-підприємця)

Адреса______________________________________________________________

(для юридичної особи – юридична адреса, для фізичної особи-підприємця – домашня адреса)

 

ПІБ керівника підприємства ____________________________________________

 

Паспорт______№_______виданий «____»____________________

(для фізичної особи-підприємця)

_________________________________________________________________

(ким виданий)

 

Реєстраційне свідоцтво №_________від  «___» ________20____р.

Ідентифікаційний код _____________________________________

 

Прошу Вас видати дозвіл на розміщення об’єкту виїзної (виносної) торгівлі_____________________________________________________________

____________________________________________________________________

(тип і спеціалізація об’єкту)

За адресою:________________________________________________________

Режим роботи______________________________________________________

(вказати місце розташування)

Термін розміщення _________________________________________________

 

При організації роботи об’єкта зобов’язуюсь дотримуватися правила торгівлі, санітарні норми та правила, норми пожежної безпеки, Правила благоустрою на території Таращанської міської територіальної громади, інші нормативно-правові акти України, що регламентують даний вид діяльності. З Положенням про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади ознайомлений (а) і зобов’язуюсь виконувати.

До заяви додаю такі документи на ______ аркушах.

1.(список документів, що додаються).

Дата_____________                                        Підпис____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків

 

 

Фото без опису

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ТАРАЩАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 вул. Шевченка, 7, м. Тараща, Білоцерківський район, Київська область, 09501,  тел.: (045-66) 5-20-00

Е-mail: mrtar@ukr.net, веб-сайт: http://http://tarashchamr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 40289376

 

 

 

 

 

 

     

Дозвіл на розміщення

об’єктів виїзної (виносної) торгівлі

та проведення ярмарків

 від «_____»____________20___ року                                                     № _______

Виданий_____________________________________________________________ (найменування фізичної особи-підприємця, юридичної особи) учаснику ярмаркового заходу, виїзної (виносної) торгівлі) ____________________________________________________________________ (назва заходу) ____________________________________________________________________ (адреса заходу, торгівлі, послуг)

Рішення виконавчого комітету від «______»___________20____ №___________ Термін дії з «____»______________20___ по «______»_______________20_____

Місце розміщення об’єкту _______________________________________ (м. кв.)

Режим роботи об’єкту_________________________________________________

  

       

Міський голова             /______________________/       ім’я прізвище

підпис

 

                 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу

Проекту рішення Таращанської міської ради

«Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків»

 

Назва регуляторного акта: рішення сесії Таращанської міської ради «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків».

Регуляторний орган: Таращанська міська рада.

Розробник документа: Відділ  ЖКГ, транспорту, благоустрою, комунального майна, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій.

Відповідальна особа: головний спеціаліст відділу.

Контактний телефон: 098-476-95-24.

 

Даний аналіз регуляторного впливу проекту рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків» (далі – Проект рішення) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03 р. №1160-ІV та згідно з методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків», як регуляторного акту.

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання:

На даний час актуальним є питання врегулювання здійснення виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади. Хаотичне розміщення об’єктів виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків ускладнює контроль за дотриманням суб’єктами підприємницької діяльності законодавства щодо захисту прав споживачів, правил торгівлі, нормативних документів щодо санітарії, охорони праці, техніки безпеки, тощо. Враховуючи вищезазначене, підготовлено на розгляд сесії Таращанської міської ради проєкт рішення «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків», що сприятиме передумовою для розв’язання існуючих соціальних проблем і поліпшення якості життя населення і має на меті створити єдиний порядок  надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків для всіх суб’єктів господарювання.

 

 

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

Так

 

Таращанська міська територіальна громада

Так

 

Суб’єкти господарювання

Так

 

 

 

2.Цілі державного регулювання.

 Встановлення чітких вимог щодо надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади; забезпечення рівних умов для всіх бажаючих здійснювати виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади; врегулювання відносин між суб’єктами господарювання, які приймають участь у ярмарковій діяльності, і налагодження нових господарських зв’язків; інформування населення міста про досягнення товаровиробників у розширенні асортименту та рекламування продукцію українських товаровиробників

 

  1. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей 

В якості альтернативи для досягнення встановлених цілей пропонується два способи:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

залишити дану ситуацію без змін

Альтернатива 2

прийняття запропонованого проекту рішення

Перша альтернатива є неприйнятною, як для мешканців територіальної громади, так і для органу місцевого самоврядування,  у зв’язку з тим, що необхідність прийняття цього нормативно-правового акта пов’язана з відсутністю діючого Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади.

Застосування другої альтернативи є найбільш прийнятною, оскільки прийняття такого регуляторного акту дасть змогу належним чином забезпечувати реалізацію єдиної державної політики щодо надання дозволів на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади.

Отже, розробка та затвердження Проєкту рішення є єдиним доцільним способом у вирішенні проблеми.

 У випадку не затвердження Положення про надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків, така торгівля здійснюватиметься хаотично, без відома органів місцевого самоврядування.

Здійснення контрольного нагляду за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватись постійно виконавчим комітетом Таращанської міської ради.

На даний час немає об’єктивних обставин, які б перешкоджали впровадженню та виконанню вимог цього регуляторного акта органами влади, фізичними та юридичними особами, запровадження регуляторного акта не передбачає заподіяння шкоди внаслідок його дії.

Перевагою впровадження регуляторного акта є врегулювання правовідносин між суб'єктами, на яких розповсюджується дія регуляторного акта, та органом місцевого самоврядування, створення умов для реалізації прав суб'єктами у цій сфері.

Оцінка впливу на сферу інтересів громади

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати


Залишення існуючої ситуації без змін


Відсутні


Відсутні


Прийняття запропонованого проєкту рішення


- Врегульований механізм розміщення об’єктів виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади;

- спрощення процедури отримання документа про надання дозволу на  виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарок;
- відсутність незаконно встановлених об’єктів  виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади.

 

Відсутні

 

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати


Залишення існуючої ситуації без змін


Відсутні


Відсутні


Прийняття запропонованого проєкту рішення


-Врахування інтересів територіальної громади;

-створення належних умов для  відпочинку мешканців та гостей міста


Відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

-

Юридичні - 17

Фізичні – 1

Разом 18

Юридичні - 39

Фізичні – 2

Разом 41

Юридичні - 528

Фізичні – 1015

Разом 1543

Юридичні - 584

Фізичні – 1018

Разом 1602

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

-

1,1

2,6

96,3

100

 

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишення існуючої ситуації без змін

Відсутні

Відсутні

Прийняття запропонованого проєкту рішення

Єдиний для усіх прозорий механізм отримання дозволу на здійснення виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарок на території Таращанської міської територіальної громади;
- Спрощення процедури отримання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади.

 

Відсутні

 

6. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного балу

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

1

Проблема продовжує існувати. Відсутня впевненість щодо вирішення проблем в майбутньому

Прийняття запропонованого проєкту рішення 

3

Цілі прийняття регуляторного акту можуть бути досягнуті майже повністю, оскільки суб’єкти господарювання будуть керуватися Положенням про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обгрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Відсутні

Відсутні

Не забезпечує досягнення цілей державного регулювання

Прийняття запропонованого проєкту рішення 

Для громадян:
- розширення можливостей в отриманні

послуг у сфері торгівлі та розваг; 
- забезпечення належного технічного стану окремих елементів благоустрою  на території Таращанської територіальної громади.

Для суб’єктів господарювання:

- забезпечення можливості здійснення виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Таращанської територіальної громади ;
- забезпечення чіткого та прозорого порядку отримання дозволів у даній сфері.

Для місцевого самоврядування :

- результативність даного рішення, підтримка суб’єктів господарювання, які бажають здійснювати виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади,
- залучення додаткових коштів в міський бюджет;
- покращення рівня благоустрою, естетичного вигляду та санітарного стану міста.

 

Для суб’єктів господарювання:

- витрати часу на подання заяв на отримання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади.

Для органу місцевого самоврядування:

-витрати часу на обробку даних заяв, підготовки проектів рішень виконавчого комітету Таращанської міської ради, надання відповідних консультацій з даного питання.

 

Прийняття відповідного рішення сприятиме вирішенню існуючих проблем щодо надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/ причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Не прийнятна, так як не вирішує проблеми

Х

Затвердження  регуляторного акту рішенням міської ради

Перевага обраної альтернативи забезпечить досягнення передбачених цілей

На дію регуляторного акту можуть вплинути зміни у діючому законодавстві України

 

 

7. Механізм, який пропонується застосовувати для розв’язання проблем і відповідні заходи.

Зазначену проблему планується розв'язати шляхом затвердження Положення про порядок надання  дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на  території Таращанської міської територіальної громади.

Механізм дії - запропонований регуляторний акт спрямований на безпосереднє розв’язання визначеної проблеми, а саме: визначає порядок надання дозволів на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків. Зокрема визначається повноваження робочого органу, процедура погодження, отримання Дозволу.

Механізм, закладений в основу проєкту регуляторного акта, передбачає затвердження та виконання всіма суб’єктами господарювання Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади. Прийняття даного Положення надасть можливість Таращанській міській раді надавати дозволи на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади, що в свою чергу сприятиме розвитку здорової конкуренції у сфері торгівлі на території Таращанської міської територіальної громади. При цьому Таращанська міська рада здійснюватиме моніторинг за наданням Дозволів на території Таращанської  міської територіальної громади, а у випадках не виконання вимог цього регуляторного акта вживатиме заходи спрямовані на демонтаж самовільно встановлених  засобів.

Організаційні заходи для впровадження регулювання:

- розробка проєкту регуляторного акта “ Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків”, обговорення його на засіданнях робочої групи з дотримання принципів державної регуляторної політики ;

 - оприлюднення проєкту рішення Таращанської міської ради “Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків” та аналізу регуляторного впливу з метою отримання зауважень та пропозицій;

 - затвердження проєкту регуляторного акта “Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків” на сесії міської ради;

- оприлюднення даного регуляторного акта у засобах масової інформації.

Реалізація даного механізму та заходів вирішить проблему, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання, та забезпечить високий ступінь ефективності досягнення цілей визначених при розробці регуляторного акта.

 

 

8. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Для реалізації регуляторного акта органам виконавчої влади не потрібно додаткових витрат з місцевого бюджету.

Для регулювання діяльності з надання дозволів на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків Таращанська міська рада покладає відповідні функції на відділ ЖКГ, транспорту, благоустрою, комунального майна, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Таращанської міської ради.

Підготовка документів не потребує наявності кваліфікаційних або ліцензійних сертифікатів. Передбачаються витрати робочого часу учасників процедури.

У зв'язку з тим, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, складає 100%, здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва М-тест (додаток 1 до аналізу регуляторного впливу).

 

9. Термін дії акта

Даний проєкт регуляторного акта – рішення сесії Таращанської міської ради “Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків” є загальнообов’язковим до застосування та може бути використаним протягом необмеженого строку.

Дія даного акта є необмежена до моменту настання факторів, які можуть вплинути на суттєвий зміст цього акта або на його цілі. Доповнення та зміни до регуляторного акта будуть вноситись після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та у разі потреби за підсумками аналізу відстеження його результативності.

 

 

10. Показники результативності

Результативність буде відстежуватися шляхом проведення аналізу надання дозволів на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків, кількості звернень заявників.

 

 

  1. Заходи по відстеженню результативності

Відстеження результативності цього проєкту рішення виконавчого комітету міської ради здійснюватиметься шляхом аналізу статистичної інформації.

Базове відстеження результативності даного регуляторного акта буде проведено до дня набрання чинності регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності буде здійснено через рік після набуття чинності даним регуляторним актом.

Періодичне відстеження результативності буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження цього регуляторного акта, протягом строку його дії.

За результатами проведення відстежень буде можливо порівняти показники результативності дії регуляторного акта. На підставі аналізу звіту про відстеження результативності даного регуляторного акта буде прийматися рішення про скасування, про необхідність залишити даний акт без змін або про його перегляд. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін до регуляторного акта. Відстеження результативності проводиться розробником регуляторного акта із залученням суб’єктів господарювання, їх кількості, використовуючи дані моніторингу.

Аналіз регуляторного впливу підготовлено відділом ЖКГ, транспорту, благоустрою, комунального майна, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Таращанської міської ради.

 

Начальник відділу ЖКГ, транспорту,

благоустрою, комунального майна,

цивільного захисту та надзвичайних

ситуацій                                                                                     О. Похилий

 

Розробник АРВ:

Головний спеціаліст відділу ЖКГ,

транспорту, благоустрою, комунального

майна, цивільного захисту та

надзвичайних ситуацій                                                          Г. Шиманська

 

 

 

 

                                                    

 

 

 Додаток №1

                                                                               до аналізу регуляторного впливу

                                                                              

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

до проєкту рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків»

 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено відповідальними за підготовку проекту регуляторного акта (з 05.05.2021 року по 21.05.2021   року). 

 

№ п/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), Інтернет - консультації прямі (Інтернет - форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.

Робочі наради  та зустрічі

8

Доведення до відома обґрунтування доцільності затвердження Положення про порядок надання дозволів на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади. Обговорено оцінку впливу регуляторного акта в рамках проведення аналізу регуляторного впливу.

2.

В телефонному  та усному режимі, Інтернет консультації

 

12

Доведення до відома обґрунтування доцільності затвердження Положення про порядок надання дозволів на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Таращанської міської територіальної громади. Обговорено оцінку впливу регуляторного акта в рамках проведення аналізу регуляторного впливу.

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва:

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 1584 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 41 (одиниць) та мікропідприємництва 1543 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив, 98,9 відсотків (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання», наведеної у АРВ).

 

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Оцінка «прямих» витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

 

№ п/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за пять років

1.

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

-

-

-

2.

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

-

-

-

3.

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали

-

-

-

4.

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

-

-

-

5.

Інші процедури

-

-

-

6.

Разом гривень

0,00

х

х

7.

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

1584

1584

1584

8.

Сумарно, гривень

0,00

х

х

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9.

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

2 год.

(2 год. х 36,11 грн. = 72,22 грн.)

0,00 грн (відсутні витрати) (припущено, що суб’єкт отримує первинну інформацію про вимоги регулювання в перший рік; за результатами консультацій) грн.)

72,22 грн

10.

Процедури організації виконання вимог регулювання

2 год.

(2 год. х 36,11 грн. = 72,22 грн.)

2 год.

(2 год. х 36,11 грн. = 72,22 грн.)

361,10 грн.

11.

Процедури офіційного звітування

-

-

-

12.

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

-

-

-

13.

Інші процедури

-

-

-

14.

Разом, гривень

144,44 грн.

72,22 грн.

433,32 грн.

15.

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

1584

1584

1584

16.

Сумарно, гривень

228792,96 грн.

114396,48 грн.

686378,88 грн.

           

 

Запровадження регуляторного акту не передбачає витрат у суб'єктів господарювання малого підприємництва на придбання обладнання чи проведення експертиз.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання субєктів малого підприємництва.

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Таращанська міська рада Білоцерківського району Київської області.

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання(за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1 год.

36,11 грн

1

1584

57198,24

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі: камеральні, виїзні

1 год.

36,11 грн.

1

1584

57198,24

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

 

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

-

-

-

-

-

Разом за рік

2 год.

72,22 грн.

2

1584

114396,48

Сумарно за п’ять років

10 год

361,10 грн.

10

1584

571982,40

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

№ п/п

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

-

-

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

228792,96

686378,88

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

-

-

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

114396,48

571982,40

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

571982,40

1258361,28

Корегуючі (пом’якшувальні) заходи для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не розробляються.

Примітки:

* Інформація про розмір часу, який витрачається суб’єктами на виконання процедури є оціночною, отримана за результатами проведених консультацій.

** У розрахунку вартості 1 години роботи використано вартість 1 години роботи, яка відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України 2021 рік», з 1 січня 2021 року становить 36 грн. 11 коп.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь