A A A K K K
для людей із порушенням зору
Таращанська міська рада
Київська область, Білоцерківський район

Проєкт рішення "Про затвердження Порядку видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади"

Дата: 10.06.2021 10:26
Кількість переглядів: 346

                                                                                                                            Проєкт

 

УКРАЇНА

КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

ТАРАЩАНСЬКА МІСЬКА РАДА

 

РІШЕННЯ №

__   __________20__ року                                                                                       м. Тараща

 

Про затвердження Порядку видалення

зелених насаджень на території

Таращанської міської територіальної громади

 

З метою охорони навколишнього природного середовища, збереження та відновлення зелених насаджень та покращення рекреаційних умов життя та здоров’я мешканців Таращанської міської територіальної громади, керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону навколишнього природного середовища», Порядком видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 01.08.2006 № 1045 (із змінами і доповненнями), Таращанська міська рада, -

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Порядок видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади, що додається.

2. Встановити що:

2.1. Кошти відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню, перераховуються заявником до спеціального фонду бюджету Таращанської міської територіальної громади без урахування ПДВ;

2.2. Кошти відновної вартості зелених насаджень використовуються на створення та відновлення зелених насаджень, їх капітальний ремонт, захист зелених насаджень від шкідників та збудників хвороб, підживлення зелених насаджень, розвиток розсадницької справи, закупівлю садивного матеріалу декоративних дерев і кущів, квіткової розсади, насіння газонних трав і квітів, родючого ґрунту та не підлягають вилученню на інші цілі, не пов’язані із зазначеним їх призначенням.

3. Оприлюднити це рішення на офіційному веб-сайті Таращанської міської ради.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Таращанської міської ради з питань освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту населення, роботи з молоддю, з питань реалізації державної регуляторної політики, засобів масової інформації, зв’язків з об’єднаннями громадян.

 

 

Міський голова                                                                       Михайло КРИВОШЕЄВ

 

 

 

 

м. Тараща

__ ________2021 року

№ ________

 

 

Додаток

до рішення сесії Таращанської

міської ради №         від     

Порядок

видалення зелених насаджень на території

Таращанської міської територіальної громади

 

1. Загальні положення

 

1.1. Цей Порядок розроблено з метою охорони та збереження зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади.

 1.2. Порядок визначає процедуру видалення дерев, кущів, газонів і квітників (далі – зелені насадження), правові і організаційні засади у сфері охорони та утримання зелених насаджень, спрямованих на забезпечення сприятливих умов життєдіяльності людини.

 1.3. Порядок розроблений відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045, Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України від 10.04.2006р. №105.

 1.4. Порядок є обов’язковим для виконання всіма установами, підприємствами, організаціями та громадянами, які займаються проектуванням, створенням, ремонтом і утриманням зелених насаджень, розташованих на території Таращанської міської територіальної громади.

 

2. Визначення термінів

 

Балансоутримувач – спеціально уповноважені на конкурсних засадах державними чи місцевими органами влади підприємства, організації, які відповідають за утримання та збереження зелених насаджень на підпорядкованих територіях зеленого господарства.

 Відновна вартість зелених насаджень – це вартість, яка визначає їхню цінність, включаючи витрати на відновлення.

 Власники земельних ділянок – це юридичні та фізичні особи, які мають документ на право власності на земельну ділянку.

 Зелені насадження – деревна, чагарникова, квіткова та трав’яна рослинність природного і штучного походження на визначеній території населеного пункту.

 Користувачі земельних ділянок – фізичні та юридичні особи, які взяли земельну ділянку в довгострокову оренду або користування ними.

 Аварійне дерево – дерево, яке може становити загрозу для життя і здоров’я пішоходів, транспортних засобів, пошкодити лінії електропередач, будівлі і споруди або перебуває у пошкодженому стані внаслідок снігопадів, вітролому, урагану та інших стихійних природних явищ, чи за наявності гнилої серцевини стовбура, значної суховершинності, досягнення вікової межі.

 Фаутне дерево – дерево, пошкоджене хворобами та шкідниками.

Терміни, що не визначені у цьому розділі, вживаються у значенні, встановленому чинним законодавством.

 

3. Охорона та утримання зелених насаджень

 

3.1. Охороні та відновленню підлягають усі зелені насадження на території Таращанської міської територіальної громади під час проведення будь – якої діяльності, крім зелених насаджень, які висаджені або виросли самосівом в охоронних зонах повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв.

3.2. Охорона, утримання та відновлення зелених насаджень на об’єктах благоустрою, а також видалення дерев, які виросли самосівом, здійснюються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів залежно від підпорядкування об’єкта благоустрою, а на земельних ділянках, переданих у власність, наданих у постійне користування або оренду, - за рахунок коштів їх власників або користувачів відповідно до нормативів, затверджених у встановленому законодавством порядку.

3.3. Відповідальними за збереження зелених насаджень і належний догляд за ними є:

- на об’єктах благоустрою державної чи комунальної власності – балансоутримувачі цих об’єктів;

- на територіях установ, підприємств, організацій та прилеглих територіях – установи, організації, підприємства;

- на територіях, земельних ділянках, які відведені під будівництво – забудовники чи власники цих територій;

- на приватних садибах і прилеглих ділянках – їх власники або користувачі.

3.4. Містобудівна діяльність в населених пунктах Таращанської міської територіальної громади проводиться з дотриманням вимог охорони зелених насаджень.

 

4. Процедура оформлення актів і видача рішень та ордерів

 на видалення зелених насаджень

 

4.1. Видалення зелених насаджень здійснюється за рішенням виконавчого комітету Таращанської міської ради на підставі ордера (крім випадків, передбаченими п. 4.2.2-4.2.8 цього Порядку).

4.2. Видалення зелених насаджень здійснюється у випадку:

4.2.1. будівництва об’єкта архітектури на підставі документів, визначених     ч. 1 ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (а саме: зареєстрованої у встановленому законодавством порядку декларації про початок виконання будівельних робіт (для об’єктів будівництва, що належать до І-ІІІ категорій складності) або ж виданого дозволу на виконання будівельних робіт (для об’єктів будівництва, що належать IV-V категорій складності);

4.2.2. видалення аварійних, сухостійних, фаутних дерев, а також самосійних і порослевих дерев з діаметром кореневої шийки не більше як 5 см;

4.2.3. ліквідації аварійних ситуацій на інженерних мережах Таращанської міської територіальної громади;

4.2.4. відновлення світлового режиму в житловому приміщенні, що затіняється деревами;

4.2.5. проведення ремонтних та експлуатаційних робіт в охоронній зоні повітряних ліній електропередачі, на трансформаторній підстанції і розподільному пункті системи енергопостачання, мережі водопостачання та водовідведення, телекомунікацій і кабельній електромережі;

4.2.6. досягнення деревом вікової межі;

4.2.7. ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації;

4.2.8. провадження господарської діяльності на території розсадників з вирощування декоративних дерев та кущів.

4.3. Підставою для розгляду питання про видачу ордеру на видалення зелених насаджень (у випадку, передбаченому п. 4.2.1. Порядку) є заява фізичної чи юридичної особи з обґрунтуванням причин видалення, подана до Таращанської міської ради через Центр надання адміністративних послуг Таращанської міської ради.

Звернення юридичних або фізичних осіб з питань отримання дозволу на видалення зелених насаджень у випадках, передбачених п.п. 4.2.2.-4.2.8. Порядку, подаються балансоутримувачу території, на якій розташовані зелені насадження, що підлягають видаленню, або безпосередньо до Таращанської міської ради.

4.4. Комісія з обстеження зелених насаджень, яка створена згідно рішення виконавчого комітету Таращанської міської ради визначає стан зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці та складає акт обстеження зелених насаджень (далі – Акт), що підлягають видаленню, за формою, передбаченою Методикою визначення відновної вартості зелених насаджень, затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 127 від 12.05.2009 р. Кількість примірників Актів відповідає кількості сторін (організації, установи, представник заявника, тощо), залучених до проведення обстеження.

4.5. Після складання акту з обстеження зелених насаджень готується проект рішення виконавчого комітету Таращанської міської ради про видалення зелених насаджень, в якому зазначаються дані про кількість зелених насаджень, що підлягають видаленню і залишаються на земельній ділянці, та виносять на чергове засідання виконавчого комітету.

4.6. На підставі рішення виконавчого комітету Таращанської міської ради про видалення зелених насаджень, у випадках, передбачених п.4.2.1, заявником сплачується відновна вартість зелених насаджень, розмір якої розраховується в порядку, встановленим Методикою визначення відновної вартості зелених насаджень, затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 127 від 12.05.2009 р., окрім випадків, коли замовником виступає міська рада, її виконавчі органи (структурні підрозділи та комунальні підприємства).

4.7. Не пізніше наступного робочого дня після подання заявником документа про сплату відновної вартості зелених насаджень йому видається ордер на їх видалення.

4.8. За зелені насадження, які видаляються у випадках, передбачених                п.п. 4.2.2.-4.2.8. Порядку, сплата відновної вартості не проводиться.

Видалення зелених насаджень при будівництві (реконструкції) культових будівель та споруд, необхідних для їх обслуговування, що здійснюється релігійними організаціями, статути (положення) яких зареєстровано в установленому законом порядку, проводиться без сплати відновної вартості.

Відновна вартість зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці, що відведена в установленому порядку фізичній або юридичній особі (крім відновної вартості зелених насаджень, посаджених (створених) цією особою), сплачується під час передачі такої ділянки у власність відповідної особи.

Видалення зелених насаджень на земельній ділянці, яка знаходиться у приватній власності, та на присадибній ділянці здійснюється за рішенням власника земельної ділянки без сплати їх відновної вартості.

Видалення зелених насаджень на території меморіального комплексу та кладовищі здійснюється за рішенням балансоутримувача без сплати їх відновної вартості.

4.9. Видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев на об’єкті благоустрою загального користування (парки, сквери, бульвари, зелені насадження вздовж вулиць та доріг, на прибудинкових та внутрішньодворових територіях шкіл, дитячих садків, багатоповерхових житлових будинків тощо) здійснює балансоутримувач на підставі акта обстеження зелених насаджень без ордера.
         4.10. У процесі ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуацій, а також у випадку, коли стан зелених насаджень загрожує життю, здоров’ю громадян чи майну фізичних та (або) юридичних осіб, видалення зелених насаджень здійснюється негайно з одночасним оформленням акту довільної форми. Суб’єкт господарювання, який виконав вказані роботи, в дводенний термін подає на розгляд Комісії заяву з актом довільної форми для подальшого оформлення дозвільних документів згідно визначеної процедури.

4.11. Кошти від сплати відновної вартості зелених насаджень є коштами цільового призначення і використовуються на фінансування робіт із зеленого будівництва, ремонту та реконструкції зелених насаджень.

4.12. Підготовка дозвільних документів на видалення зелених насаджень (акт, проект рішення виконавчого комітету, ордер) здійснюється Комісією з обстеження зелених насаджень.

4.13 Підрізка зелених насаджень (санітарна, омолоджувальна, формувальна) проводиться у міжвегетаційний період (з 15 жовтня поточного року до 15 квітня наступного) за погодженням Комісії.

4.14. Під час міжвегетаційного періоду (з 15 жовтня по 15 квітня) Комісія призупиняє свою роботу, обстеження проводяться лише у випадках, передбачених п.п.3.2.-3.7. Порядку.

4.15 Санітарна обрізка дерев не є видаленням зелених насаджень і проводиться за рішенням балансоутримувача на підставі акта обстеження, за винятком присадибних ділянок та земель, що перебувають у власності юридичних та фізичних осіб, на яких санітарна обрізка дерев не потребує складання  акта обстеження.

 

 

Головний спеціаліст відділу житлово-

комунального господарства, транспорту,

благоустрою, комунального майна, цивільного

захисту та надзвичайних ситуацій                                        Яна ТУРЛУКОВСЬКА

 

 

Начальник відділу житлово-комунального

господарства, транспорту,благоустрою,

комунального майна, цивільного захисту

та надзвичайних ситуацій                                                        Олександр ПОХИЛИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу

Проекту рішення Таращанської міської ради

«Про затвердження Порядку видалення зелених насаджень

на території Таращанської міської територіальної громади»

 

Даний аналіз регуляторного впливу проекту рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Порядку видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади» (далі – Проект рішення) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03 р. №1160-ІV та згідно з методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Порядку видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади», як регуляторного акту.

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати

шляхом державного регулювання

 

Проект рішення розроблено з метою встановлення єдиної процедури видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади та у зв’язку зі змінами, внесеними у Постанову Кабінету Міністрів України від 01.08.2006р. №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах».

Основні напрямки на які проблема справляє вплив:

- покращення благоустрою Таращанської міської територіальної громади;

- уникнення незаконних дій при ліквідації аварійних ситуацій на інженерних мережах на території Таращанської міської територіальної громади;

- уникнення незаконних дій при запобіганні виникнення надзвичайних ситуацій (подій), пов’язаних з забезпеченням безпечної життєдіяльності населення, в тому числі, безпеки дорожнього руху;

- уникнення незаконних дій при ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації на території громади;

 

2. Цілі державного регулювання

 

Введення в дію рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Порядку видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади» надасть можливість встановити на території Таращанської міської територіальної громади єдиний порядок видалення зелених насаджень.

Основною ціллю регулювання даного Проекту рішення є забезпечення раціонального використання зелених насаджень Таращанської міської територіальної громади та недопущення їх самовільного знищення шляхом визначення єдиної процедури видалення дерев, кущів, газонів і квітників на території громади.

 

3. Визначення та оцінка всіх прийнятних альтернативних способів досягнення визначених цілей

Альтернативні способи досягнення встановленої мети не можуть бути запропоновані у зв’язку з тим, що необхідність прийняття цього нормативно-правового акту пов’язана з відсутністю діючого Порядку видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади.

Обраний спосіб досягнення встановлених цілей (затвердження Порядку) є єдиним можливим, адже потреба у визначенні чіткої процедури видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади передбачена законодавчими та іншими нормативно-правовими актами.

Враховуючи викладене, цей регуляторний акт відповідає вимогам для розв’язання визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. У ньому чітко визначено порядок видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади.

Затвердження такого регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня його прийняття, та дасть змогу належним чином забезпечувати реалізацію єдиної державної політики щодо охорони навколишнього природного середовища в частині раціонального використання зелених насаджень.

Отже, розробка та затвердження Проекту рішення є єдиним доцільним способом у вирішенні проблеми.

 

4.Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблем, і відповідні заходи

 

Для розв’язання проблеми пропонується застосувати наступний механізм:

– розробка та затвердження єдиного порядку видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади із забезпеченням прозорого процесу дій органу місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб при вирішенні питань використання зелених насаджень;

– забезпечення інформованості громадськості щодо питань видалення зелених насаджень;

– забезпечення контролю за процесом використання зелених насаджень на території громади.

Для впровадження даного регуляторного акта необхідно здійснити такі організаційні заходи:

– забезпечити вільний доступ та участь юридичних та фізичних осіб у розробці Проекту рішення шляхом надання пропозицій та прийняття ними участі у громадських обговореннях;

– опублікування та погодження Проекту рішення у засобах масової інформації. Організація та забезпечення органом місцевого самоврядування методичної допомоги з питань видалення зелених насаджень фізичним та юридичним особам.

 

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

 

Затвердження даного регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня його прийняття, та дасть змогу належним чином реалізовувати державну політику щодо охорони навколишнього природного середовища в частині раціонального використання зелених насаджень шляхом визначення єдиного порядку їх видалення на території громади і здійснення контролю за його дотриманням.

 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття

 запропонованого регуляторного акта

 

Прийняття регуляторного акта затвердить Порядок, що забезпечить ефективність здійснення контролю за процесом використання насаджень на території Таращанської міської територіальної громади.

 

7. Строк дії акта

 

Пропонується встановити необмежений строк дії запропонованого регуляторного акта, що співвідноситься з цілями його прийняття. При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні корегування. Ризик зовнішніх чинників даного регуляторного акта відсутній, так як його впровадження відповідає чинному законодавству.

 

8. Показники результативності регуляторного акта

 

– зменшення кількості самовільно (без відповідних дозвільних документів) видалених зелених насаджень;

– недопущення зниження нормативних показників озеленення міської забудови;

– розміри компенсацій від видалення зелених насаджень у випадку будівництва об’єктів архітектури.

Показником результативності вказаного регуляторного акта буде забезпечення ефективного здійснення контролю у сфері охорони навколишнього природного середовища в частині раціонального використання зелених насаджень Таращанської міської територіальної громади.

 

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності нормативно-правового акта

 

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта здійснюватиметься до дня набрання чинності цим актом шляхом збору пропозицій та зауважень до нього, а також їх аналізу.

Повторне відстеження планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторного акта, в результаті чого відбудеться порівняння показників базового та повторного обстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань шляхом аналізу якісних показників дії цього акта, такі питання будуть врегульовані шляхом внесення відповідних змін.

Періодичність відстеження планується здійснювати раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження, в тому числі, у разі, коли дію акта, прийнятого на визначений строк, буде продовжено з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей. Встановлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюватимуться із зазначенням аналогічних показників, що встановлені під час повторного відстеження.

На підставі результатів відстеження ефективності регуляторного акту буде прийматися рішення про залишення регуляторного акту без змін, необхідність внесення змін та доповнень до регуляторного акту, чи визнання регулярного акта або окремих його положень такими, що втратили чинність.

 

 

Головний спеціаліст відділу житлово-

комунального господарства, транспорту,

благоустрою, комунального майна, цивільного

захисту та надзвичайних ситуацій                                        Яна ТУРЛУКОВСЬКА

 

 

Начальник відділу житлово-комунального

господарства, транспорту,благоустрою,

комунального майна, цивільного захисту

та надзвичайних ситуацій                                                        Олександр ПОХИЛИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Додаток №1

                                                                               до аналізу регуляторного впливу

                                                                               до проекту рішення міської ради

           «Про затвердження Порядку видалення

                                                                            зелених насаджень на території

                                                                                     Таращанської міської територіальної

                                       громади

 

ТЕСТ 
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено відповідальними за підготовку проекту регуляторного акта (з                   року). 

 

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.

 Робоча нарада

6

Відбулося обговорення проекту регуляторного акту, запропоновано внести окремі зміни.

2.

Онлайн-консультація, обговорення в телефонному режимі

18

Доведення до відома обґрунтування доцільності прийняття рішення про Порядок видалення зелених насаджень на території Таращанської міської територіальної громади. Обговорено оцінку впливу регуляторного акта в рамках проведення аналізу регуляторного впливу.

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва: кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання - 10 одиниць.

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

№ п/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула: кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

0

0

0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0

0

0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0

0

0

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х  кількість процедур  технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х  кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0

0

0

5

Відновна вартість одного дерева віком 40 років в хорошому стані у середній зоні

 

 

 

6

Разом, гривень

Формула:(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

 

 

 

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

10

8

Сумарно, гривень

Формула:відповідний стовпчик “разом” Х  кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

 

 

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання (пошук тексту рішення на сайті Таращанської міської ради)

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата)

0,5 год. /

44,00 грн.

 

2,5 год./

220,00 грн.

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула: витрати часу на підписання договору Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата)

1 год./ 88,00грн.

 

5,0 год./

440,00 грн.

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

0

0

0

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

0

0

0

13

Інші процедури (уточнити)

0

0

0

14

Разом, гривень

Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

132,00 грн.

Х

660,00 грн.

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

10

16

Сумарно, гривень

Формула: відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (р.14 Х р.15)

1320,00

Х

6600,00 грн.

* Інформація щодо вартості часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) отримана за результатами даних наведених на офіційному веб-сайті Головного управління статистики у Київській області.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу держ. влади відповідної категорії

(зар. лата

79,00 грн./год.)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання*            (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,1 год.

7,9 грн.

1

10

79,00

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

0,7 год.

55,30 грн.

1

10

553,00

камеральні

0,2 год.

 

 

 

 

виїзні

0,5 год.

 

 

 

 

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

0,2 год.

15,80 грн.

1

10

158,00

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0,2 год.

15,80 грн.

1

10

158,00

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

 

 

 

 

 

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0,2 год.

15,80 грн.

1

10

158,00

7. Інші адміністративні процедури (підготовка та видача ордера на видалення зелених насаджень)

0,3 год.

23,70 грн.

1

10

237,00

Разом за рік

1,7 год.

134,3 грн.

 

10

1343,00 грн.

Сумарно за п’ять років

8,5 год.

671,50 грн.

 

10

6715,00 грн.

 

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п’ять  років, гривень

 

 

 

 

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Таращанська міська рада

1343,00 грн.

6715,00 грн.

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

№ п/п

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

х

х

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

1320,00 грн.

6600,00 грн.

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

1320,00 грн.

6600,00 грн.

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

1343,00 грн.

6715,00 грн.

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

2663,00 грн.

13315,00 грн.

5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.

На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п’ять років) з метою вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між суб’єктами великого, середнього та малого підприємництва пропонуються такі компенсаторні механізми (наприклад, зміна періодичності надання звітів для малого чи мікропідприємництва, поріг за розміром суб’єкта чи його розміром річного обороту для виключення з-під регулювання, запровадження інших компенсаторів) (опис та викладення уточнених норм регулювання).

 

Показник

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання 
за п’ять років, гривень

Заплановане регулювання

0

0

За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

0

0

Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

0

0

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь