A A A K K K
для людей із порушенням зору
Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Проєкт рішення "Про затвердження Порядку паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади"

Дата: 10.06.2021 10:34
Кількість переглядів: 354

 

УКРАЇНА

КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

ТАРАЩАНСЬКА МІСЬКА РАДА

 

РІШЕННЯ №

 

      травня 2021 року                                                                                   м. Тараща

 

Про затвердження Порядку паркування

транспортних засобів на території

Таращанської міської територіальної громади

 

З метою впорядкування паркування транспортних засобів на вулицях Таращанської міської територіальної громади, підвищення дисципліни справляння збору за паркування транспортних засобів, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1342 від 03.12.2009 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів», керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», Податковим Кодексом України, Таращанська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Порядок паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади згідно додатку.

2. Встановити, що:

2.1. Порядок є обов’язковим для виконання фізичними та юридичними особами всіх форм власності, які беруть участь у відносинах щодо організації та функціонування майданчиків і місць для платного і безоплатного паркування транспортних засобів, а також для осіб, які розміщують транспортні засоби на майданчиках для паркування на території Таращанської міської територіальної громади.

2.2 За порушення Порядку передбачається адміністративна відповідальність згідно зі статтею 1521 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

2.3 Притягнення до відповідальності за порушення цього Порядку покладається на адміністративну комісію при виконавчому комітеті Таращанської міської ради.

3. Рекомендувати відділенню поліції № 2 Білоцерківського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області забезпечити постійний контроль за дотриманням водіями вимог дорожніх знаків щодо паркування транспортних засобів на вулично-шляховій мережі Таращанської міської територіальної громади.

4. Загальному відділу та зв’язків з громадськістю у п'ятиденний строк після затвердження Порядку паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади оприлюднити його в засобах масової інформації та на офіційному сайті Таращанської міської ради.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Астапова О.Ю. та на постійну депутатську комісію з питань житлово-комунального господарства, розвитку промисловості та підприємництва, ремонту доріг та комунікацій.

 

 

Міський голова                                                                       Михайло КРИВОШЕЄВ

 

 

м. Тараща

   травня 2021року

№      – VІІІ

 

 

 

Додаток

до рішення сесії Таращанської

міської ради №         від     

 

Порядок

паркування транспортних засобів на території

Таращанської міської територіальної громади

 

1. Загальні положення

1.1. Порядком паркування транспортних засобів (далі – Порядок) визначається порядок з організації та функціонування майданчиків і місць для платного і безоплатного паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади з метою:

- підвищення безпеки дорожнього руху та дисципліни водіїв;

- збільшення пропускної спроможності проїзних частин вулиць громади;

- впорядкування паркування транспортних засобів на вулицях та площах громади;

- забезпечення належного благоустрою Таращанської міської територіальної громади, в тому числі автомобільних доріг;

- посилення відповідальності водіїв транспортних засобів за порушення Правил дорожнього руху та цих Правил;

- підвищення культури паркування транспортних засобів;

- підвищення дисципліни сплати послуг за паркування та збільшення фінансових надходжень до міського бюджету.

1.2. Дія цього Порядку поширюється на осіб, які розміщують транспортні засоби на майданчиках та місцях для паркування (далі – користувач), а також на суб’єктів господарювання, які утримують такі майданчики.

1.3. Суб’єкти господарювання – балансоутримувачі майданчиків для паркування транспортних засобів державної та комунальної форм власності визначаються відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

1.4. Паркування може бути платним або безоплатним відповідно до рішення Таращанської міської ради.

1.5. Порядок паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади розроблений відповідно до вимог чинного законодавства України та з метою впровадження єдиної загальноміської політики з питань регулювання, організації і контролю розвитку паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади.

 

2. Основні терміни, використані у Порядку

Автоматичний в'їзний та виїзний термінал - система пристроїв, які  призначені для пропуску/випуску транспортних засобів на майданчики/з  майданчиків для паркування і можуть бути обладнані приладом для сплати  вартості послуг з утримання майданчиків для платного паркування.

 

Вартість послуг з утримання майданчиків для  платного паркування - економічно обґрунтовані витрати оператора під час надання послуг з утримання майданчиків для платного паркування.

Місце для паркування - місце стоянки одного транспортного засобу на майданчику для паркування, позначене дорожньою розміткою відповідно до Правил дорожнього руху.

Оператор - суб'єкт господарювання, який визначений виконавчим комітетом міської ради для здійснення організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для паркування транспортних засобів.

Паркувальний автомат - технічний пристрій, призначений для сплати вартості послуг з утримання майданчиків для платного паркування за  допомогою спеціальних платіжних карток та готівкою.

Паркування - розміщення транспортного засобу на майданчику для паркування у відведених або спеціально обладнаних місцях, визначених рішенням виконавчого комітету міської ради, без відповідальності за збереження транспортного засобу.

Платіжні документи - паркувальний талон або фіскальний чек, які посвідчують вартість послуг з утримання майданчиків для платного паркування.

Спеціальні платіжні картки - багаторазові платіжні засоби, за допомогою яких здійснюється сплата вартості послуг з утримання майданчиків для платного паркування.

Послуга «мобільне паркування» - надання користувачеві можливості отримати послуги з користування майданчиками для платного паркування, що оплачуються за допомогою карток попередньої оплати або платіжних документів, передбачених законодавством про безготівкові розрахунки, із застосуванням засобів мобільного зв’язку для передачі інформації через захищену комп’ютеризовану систему.

Зупинка - припинення руху транспортного засобу на час до 5 хвилин або більше, якщо це необхідно для посадки (висадки) пасажирів чи завантаження (розвантаження) вантажу, виконання вимог Правил дорожнього руху (надання переваги в русі, виконання вимог регулювальника, сигналів світлофора тощо).

Стоянка - припинення руху транспортного засобу на час, більший ніж 5 хвилин, з причин, не пов'язаних з необхідністю виконання вимог Правил дорожнього руху, посадкою (висадкою) пасажирів, завантаженням (розвантаженням) вантажу.

Відведені майданчики для паркування - майданчики для паркування,  розміщені в межах проїзної частини вулиці, дороги або тротуару та обладнані  відповідно до вимог цього Порядку і Правил дорожнього руху.

Спеціально обладнані майданчики для паркування - майданчики для  паркування, розміщені поза межами проїзної частини вулиці, дороги або тротуару та обладнані відповідно до вимог  цього Порядку і Правил дорожнього руху.

Пристрій блокуючий (блокіратор) - спеціальний механічний пристрій, який встановлюється на колесо автомобіля і перешкоджає його руху.

Суб'єкти паркувальної діяльності — водії транспортних засобів, юридичні та інші особи, що використовують майданчики та місця для паркування, оператори.

Інші терміни застосовуються у значеннях, наведених у Законах України «Про благоустрій населених  пунктів», «Про автомобільні дороги», «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про транспорт», Правилами паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 р. № 1342, Правилах дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 р. № 1306, Порядку тимчасового затримання працівниками уповноважених підрозділів транспортних засобів та їх зберігання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 р. № 1102, Порядку надання пільг водіям з інвалідністю, водіям, які перевозять осіб з інвалідністю, у тому числі транспортними засобами, що належать громадським організаціям осіб з інвалідністю, підприємствам, установам, організаціям, які провадять діяльність у сфері соціального захисту населення, на безоплатне паркування і зберігання транспортних засобів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. № 585.

 

3. Порядок улаштування майданчиків для паркування

3.1. Організацію і функціонування майданчиків для паркування на території Таращанської міської територіальної громади забезпечує виконавчий комітет Таращанської міської ради .

3.2. Забороняється влаштування майданчиків для паркування на визначених земельних ділянках закладів охорони здоров’я, дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, кладовищ, установ органів місцевого самоврядування, виконавчої влади, внутрішніх справ, судів, прокуратури, інших служб Таращанської міської територіальної громади, які здійснюють погоджувальні та дозвільні процедури, в місцях розвороту та відстою пасажирського транспорту загального користування у кінцевих зупиночних пунктах, на вулицях із двома смугами руху завширшки менше як 7,5 м.

3.3. Майданчик для паркування позначається дорожніми знаками та суцільною синьою (блакитною) смугою на проїжджій частині і бордюрі, який відокремлює проїжджу частину від пішохідної.

3.4. Майданчики для паркування визначаються рішенням Таращанської міської ради.

3.5. Виконавчий комітет Таращанської міської ради затверджує паспорти майданчиків для паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади та оголошує конкурс із визначення оператора паркування.

 

4. Обладнання майданчиків для паркування

4.1. Майданчики для паркування обладнуються відповідно до вимог цього Порядку, Правил дорожнього руху, а також відповідно до вимог, затверджених рішенням виконавчого комітету Таращанської міської ради.

4.2. Відведені майданчики для паркування позначаються дорожніми знаками та суцільною синьою (блакитною) смугою на проїзній частині на бордюрі, який відокремлює проїзну частину від пішохідної .

4.3. Відведені майданчики для платного паркування повинні бути обладнані інформаційними знаками про способи та порядок оплати вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування. Обладнання таких майданчиків паркувальними автоматами та/або платіжними пристроями здійснюється за рішенням виконавчого комітету Таращанської міської ради та/або оператора.

4.4. Спеціально обладнані майданчики для паркування позначаються дорожніми знаками та розміткою. Спеціально обладнані майданчики для паркування можуть бути наземними, підземними, багаторівневими.

4.5. На спеціально обладнаних майданчиках для платного паркування обов’язково повинні бути встановлені автоматичні в’їзні та виїзні термінали. На таких майданчиках для паркування у разі можливості встановлюється система відеоспостереження за рухом транспортних засобів на їх території і табло із змінною інформацією про наявність вільних місць для паркування, яке розташовується на в’їзді. Відеоінформація повинна зберігатися не менше як один місяць. На спеціально обладнаних майданчиках для паркування можуть розміщуватися контрольно-пропускний пункт, приміщення для обслуговуючого персоналу, туалет, тощо.

4.6. На майданчиках для платного паркування у доступному для ознайомлення користувачів місці розміщується інформація про: оператора та/або суб’єкта господарювання (найменування, місцезнаходження, контактні телефони); вартість послуг з користування майданчиками для платного паркування, спосіб оплати. Зазначена інформація надається відповідно до законодавства про мови, а також у разі потреби розміщується її переклад на англійській мові.

4.7. На майданчиках для паркування обов’язково облаштовуються місця (в обсязі не менше 10% загальної кількості, але не менше як одне місце) передбаченого стандартами розміру, позначені дорожніми знаками або розміткою для паркування транспортних засобів, зазначених у ч. 6 ст. 30 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та місць, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома). Відстань від в’їзду на майданчик для платного паркування до найближчого такого місця не повинна перевищувати 50 метрів.

На місцях для паркування транспортних засобів, зазначених у ч. 6 ст. 30 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та місцях, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), не можуть бути розміщені інші транспортні засоби. У разі паркування на місцях, призначених для паркування транспортних засобів, передбачених Законом України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та місцях, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), інших транспортних засобів, користувачі цих засобів несуть відповідальність згідно із законодавством.

 

5. Функціонування майданчиків для паркування

5.1. Послуги з утримання майданчиків для платного паркування надаються оператором з метою використання таких майданчиків за призначенням, а також санітарного очищення, збереження та відновлення їх відповідно до законодавства, нормативів, норм, стандартів, порядків і правил з урахуванням вимог безпеки дорожнього руху. Перелік основних послуг з утримання майданчиків для платного паркування визначає Мінрегіон.

5.2. Оператор зобов’язаний:

- використовувати майданчик для паркування за призначенням;

- обладнати майданчик для паркування відповідно до вимог цього Порядку, Правил дорожнього руху, норм, нормативів, стандартів з урахуванням вимог безпеки дорожнього руху, вимог, затверджених рішенням виконавчого комітету Таращанської міської ради;

- утримувати територію та під’їзні шляхи до майданчика для паркування у належному технічному та санітарному стані;

- повідомляти уповноважені підрозділи Національної поліції та інспекторів з паркування про виявлені порушення Порядку;

- організовувати навчання персоналу, який обслуговує майданчик для паркування, забезпечувати персонал, який обслуговує майданчик для паркування, спеціальним одягом з метою забезпечення його безпеки під час виконання службових обов’язків, а також безпеки дорожнього руху. Зразки спеціального одягу затверджує Мінрегіон;

- забезпечувати належне функціонування технічних приладів (пристроїв) для сплати вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування, якими обладнаний майданчик для паркування.

5.3. Оператор не несе відповідальності за збереження транспортних засобів, розміщених на майданчиках для паркування.

5.4. Користувач зобов’язаний:

- поставити транспортний засіб на місце для паркування відповідно до дорожньої розмітки та дорожніх знаків, а також з дотриманням вимог цього Порядку і Правил дорожнього руху;

- сплатити вартість послуг з користування майданчиками для платного паркування;

- у разі знаходження майданчика для паркування в межах населеного пункту, в якому не впроваджено автоматизовану систему – залишити на час паркування під лобовим склом транспортного засобу платіжний документ, за який сплачено, звільнити місце паркування або сплатити вартість послуг з користування майданчиком для платного паркування за час фактичного паркування. Допускається безоплатна стоянка транспортного засобу протягом 10 хвилин після закінчення часу паркування, за який сплачено.

5.5. Режим роботи майданчиків для паркування, що перебувають у комунальній власності, встановлюється виконавчим комітетом Таращанської міської ради, а приватних – оператором за погодженням з виконавчим комітетом Таращанської міської ради

5.6. В разі коли внаслідок паркування транспортного засобу з порушенням цього Порядку або Правил дорожнього руху буде пошкоджено майно оператора, житлово-комунального господарства, учасників дорожнього руху, зелені насадження, створено перешкоди виконанню робіт з утримання доріг, інженерних мереж, будинків та споруд, розташованих вздовж дороги, користувач несе відповідальність згідно з чинним законодавством.

5.7. Сплата вартості послуг з користування майданчиками для паркування в населених пунктах, де не впроваджено автоматизовану систему, здійснюється у безготівковій формі такими способами:

1) придбанням паперового паркувального талона з визначеною тривалістю паркування;

2) за допомогою засобів мобільного зв’язку;

3) оплатою через паркувальний автомат або платіжний пристрій – із введенням реєстраційного номеру транспортного засобу;

4) оплатою через автоматичний в’їзний та виїзний термінал.

Факт сплати вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування підтверджується платіжним документом із зазначенням реєстраційного номеру транспортного засобу, що розміщується під лобовим склом транспортного засобу, за винятком випадків оплати за допомогою засобів мобільного зв’язку, коли факт такої сплати підтверджується захищеною комп’ютеризованою системою, або випадків паркування на майданчиках, обладнаних автоматичними в’їзними та виїзними терміналами, на яких оплата (перевірка оплати) відбувається під час виїзду з такого майданчика.

Сплата вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування не здійснюється у разі незабезпечення оператором належного функціонування засобів сплати вартості зазначених послуг відповідно до вимог цього Порядку щодо обладнання таких майданчиків. Несплата користувачем вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством.

5.8. Під час паркування на майданчику для платного паркування користувач сплачує вартість послуг з користування майданчиками для платного паркування згідно з тарифом, встановленим виконавчим комітетом Таращанської міської ради в порядку і в межах, визначених законодавством, з урахуванням переліку основних послуг з утримання майданчиків для платного паркування.

5.9. Відповідно до Порядку надання пільг водіям з інвалідністю, водіям, які перевозять осіб з інвалідністю, у тому числі транспортними засобами, що належать громадським організаціям осіб з інвалідністю, підприємствам, установам та організаціям, які провадять діяльність у сфері соціального захисту населення, право на безоплатне паркування і зберігання транспортних засобів надається:

- особам з інвалідністю з ураженням опорно-рухового апарату, які є власниками транспортних засобів, користуються ними за довіреністю або отримали їх відповідно до Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 липня 2006 р. № 999;

- членам сімей осіб з інвалідністю, яким в порядку, передбаченому законодавством передано право на користування автомобілем;

- законним представникам недієздатних осіб з інвалідністю (дітей з інвалідністю), які є власниками транспортних засобів, користуються ними за довіреністю або отримали їх в порядку, передбаченому законодавством і перевозять осіб з інвалідністю (дітей з інвалідністю) з ураженням опорно-рухового апарату;

- підприємствам, установам, організаціям громадських організацій осіб з інвалідністю та сфери соціального захисту населення, які є власниками транспортних засобів і перевозять осіб з інвалідністю (дітей з інвалідністю) з ураженням опорно-рухового апарату.

5.10. Документом, що посвідчує право на безоплатне паркування транспортного засобу, є пенсійне посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, які містять запис про інвалідність у зв’язку з ураженням опорно-рухового апарату.

5.11. Безоплатне паркування здійснюється шляхом розташування транспортного засобу на місці для безоплатного паркування з урахуванням дорожніх знаків та дорожньої розмітки, а також з дотриманням Порядку паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади і Правил дорожнього руху. При цьому в лівому нижньому куті лобового скла транспортного засобу розміщується пенсійне посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, які містять запис про інвалідність у зв’язку з ураженням опорно-рухового апарату, в розгорнутому вигляді.

5.12. Порушення цих Правил тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством.

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу

Проекту рішення Таращанської міської ради

«Про затвердження Правил паркування транспортних засобів

 на території Таращанської міської територіальної громади»

 

Даний аналіз регуляторного впливу проекту рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Порядку паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальнї громади» (далі – Проект рішення) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03 р. №1160-ІV та згідно з методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Порядку паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади», як регуляторного акту.

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати

шляхом державного регулювання

Проблема паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної гомади є актуальною у зв’язку з;

- невпорядковане паркування автомобілів;

- підвищеними ризиками аварійності на окремих ділянках і перехрестях;

- збільшення кількості випадків порушення водіями Правил дорожнього руху в частині паркування транспортних засобів, що перешкоджає дорожньому руху, роботі та проїзду спеціалізованих автомобілів, створює аварійні ситуації;

- низьким рівнем зручності і комфорту для пересування пішки, на велисопедах, громадським транспортом;

- неналежного благоустрою автомобільних доріг;

- шкідливим впливом на стан довкілля.

Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів», Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1342 від 03.12.2009 р., враховуючи позитивний досвід використання майданчиків для паркування, а також такі їх переваги, як зручність та легкість у використанні, вважається за доцільне поступовий перехід до застосування такого способу вирішення проблеми розвантаження транспортними засобами дорожньої мережі. Необхідно також врахувати особливості справляння збору за місця паркування транспортних засобів, визначні Податковим кодексом України.

 

 

 

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

Так

 

Держава,

Таращанська міська територіальна громада

 

Так

Ні

Суб’єкти господарювання

Так

 

 

2. Цілі державного регулювання

Метою регулювання є упорядкування правовідносин, що виникають у процесі надання послуг з паркування транспортних засобів, забезпечення належного благоустрою вулично-дорожньої мережі Таращанської міської територіальної громади, збільшення пропускної спроможності проїзних частин вулиць, підвищення безпеки дорожнього руху та дисципліни водіїв, підвищення культури паркування, збільшення фінансових надходжень до місцевого бюджету.

 

3. Визначення та оцінка всіх прийнятних альтернативних способів досягнення визначених цілей

Альтернативні способи досягнення встановленої мети не можуть бути запропоновані у зв’язку з тим, що необхідність прийняття цього нормативно-правового акту пов’язана з відсутністю діючого порядку паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади.

Обраний спосіб досягнення встановлених цілей (затвердження Порядку) є єдиним можливим, адже на території Таращанської міської територіальної громади відсутня чітка процедура паркування транспортних засобів.

Враховуючи викладене, цей регуляторний акт відповідає вимогам для розв’язання визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики.

Затвердження такого регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня його прийняття, та дасть змогу належним чином забезпечувати реалізацію єдиної державної політики щодо паркування транспортних засобів. Отже, розробка та затвердження Проекту рішення є єдиним доцільним способом у вирішенні проблеми.

 

4.Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблем, і відповідні заходи

Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми полягає у забезпеченні збалансованості інтересів споживача і виконавця послуг:

1. Споживачам забезпечується стабільне і якісне надання послуг з утримання майданчиків для паркування.

2. Виконавцю послуг забезпечується надходження додаткових коштів, що дасть можливість сплатити збір за паркування, визначений Податковим кодексом України та Порядком паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади, здійснювати необхідні  експлуатаційні витрати і забезпечити надійну роботу по наданню зазначених послуг.

Для вирішення поставлених цілей пропонуються такі заходи:

- підготовка до розгляду рішення міської ради «Про затвердження Порядку паркування транспортних засобів на території Таращанської міської територіальної громади» у порядку, визначеному регламентом та з дотриманням Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності»;

- проєкт регуляторного акту виноситься на розгляд міської ради для прийняття відповідного рішення згідно з чинним законодавством України.

 

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

Затвердження регуляторного акту сприятиме:

- підвищенню якості надання послуг та забезпечить безпеку дорожнього руху в Таращанській міській територіальній громаді;

- впорядкуванню і контролю за паркуванням транспортних засобів;

- ефективній і безпечній організації дорожнього руху;

- врегулюванню правовідносини між суб’єктами, на яких розповсюджується дія регуляторного акту;

- створенню умов для функціонування платних стоянок транспортних засобів;

- утримання території для паркування транспортних засобів в належному технічному та санітарному стані, проведенню їх благоустрою;

- створенню нових робочих місць та зайнятості громадян.

 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття

 запропонованого регуляторного акта

У разі прийняття запропонованого регуляторного акту вигоди та витрати будуть наступні:

 

Сфери впливу

Вид впливу

Інтереси громадян

- забезпечення належних умов паркування;

- дотримання безпеки водіїв, пасажирів та пішоходів;

  • розвантаження руху на дорожній мережі внаслідок зменшення  кількості транспортних засобів;
  • створення нових робочих місць;

- покращення стану довкілля;

Інтереси органів місцевого самоврядування

- позитивний вплив на імідж міської влади;

- надходження до місцевого бюджету збору за місця для паркування транспортних засобів;

  • вирішення питання якісного надання послуг з паркування транспортних засобів;

 

7. Строк дії акта

Пропонується встановити довгостроковий строк дії запропонованого регуляторного акта, що співвідноситься з цілями його прийняття. При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні корегування, у тому числі за підсумками відстеження його результативності.

 

8. Показники результативності регуляторного акта

Ефективність регуляторного акту буде оцінюватися за результатами відстеження динаміки надходжень збору за паркування до місцевого бюджету, впровадження сучасних методів організації місць паркування, покращення естетичного вигляду Таращанської міської територіальної громади.

Затвердження цього регуляторного акта надасть можливість органам місцевого самоврядування покращити благоустрій Таращанської міської територіальної громади, збільшити надходження до бюджету, задовольнити підприємницький інтерес до цього виду господарської діяльності, сприяти вирішенню завдань із підвищення можливостей усіх суб’єктів господарювання в забезпеченні потреб у паркуванні, залучення інвестицій у його розвиток для досягнення сталих економічних умов.

Впровадження цього акта дозволить підвищити відповідальність суб’єктів господарювання - операторів, які надають послуги з паркування, за якість послуг перед споживачами, забезпечити захист естетичних потреб громадян. З метою створення сприятливих умов для громадян та суб’єктів господарювання будуть своєчасно вноситися відповідні зміни до цього рішення.

 

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності нормативно-правового акта

Заходи для відстеження дії регуляторного акту визначено статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Відстеження результативності акту буде проведено через рік з дня набрання ним чинності.

Періодичне відстеження результативності акту проводитиметься через три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження, в разі, якщо даний регуляторний акт не буде відмінено до закінчення періоду.

 

ТЕСТ

Малого підприємництва (М-тест)

 

      1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, планується проводити розробником у період з 10 червня 2021 р. по 30 червня  2021 р.

Порядковий номер

Вид консультації ( публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі

зустрічі тощо), інтернет- консультації прямі (інтернет- форуми,

соціальні мережі тощо), запити ( до підприємців,

експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати

консультацій (опис)

 

 

 

 

1

дата з 01.06.2021р

по 30.06.2021р.

Вид консультації: Телефонному      та      усному режимі, інтернет консультації

8

Отримання інформації про збір на 2021рік, планується обговорення встановити запропоновані розміри збору за місця для паркування транспортних

засобів на 2021рік

 

      1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва ( мікро-та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 1 (одиниця), питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100(відсотків)

 

      1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Поряд. №

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий

рік) впровадження регулювання

Періодичні ( за

наступний) рік

Витрати за пять років

 

 

 

 

 

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв,

машин, механізмів)

 

-

 

-

 

-

2

Процедури повірки та/або постанови на відповідний облік у визначено органі державної влади чи місцевого

самоврядування

 

 

-

 

 

-

 

 

-

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні

витрати – витратні матеріали)

 

-

 

-

 

-

 

4

 

Процедури обслуговування

обладнання (технічне обслуговування)

 

-

 

-

 

-

 

5

 

Інші процедури (сплата збору), гривень

(За 1 день за1 м2 площі земельної ділянки відведеної для платного паркування): 0,005% х 5003грн.(мінімальна заробітна плата на 01.01.2021р.- лист МФУ «Про

особливості складання проекту міс.б-тів на 2020 рік та прогнозу на 2021- 2022роки»)=0,25015.

Орієнтована максимальна річна сума збору: 0,22035х1602х365 =153300

 

 

 

 

 

 

153300

 

 

 

 

 

 

0

 

 

 

 

 

 

0

 

6

 

Разом, гривень Формула:

(сума рядків 1+2+3+4+5)

153300

0

0

 

7

 

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги

регулювання, одиниць

 

1

 

0

 

0

 

8

 

Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні

виконати вимоги регулювання ( рядок 6Х рядок7)

 

 

153300

 

 

0

 

 

0

 

 

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

Розрахунок вартості 1 людино-години:

Для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що у 2021 році становить 6000 грн. та у погодинному розміні 36,11 грн. ( ст..8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік»)

9

Процедури                отримання первинної     інформації      про

вимоги регулювання

1,5год.х36,11грн. =  54,17 грн.

 

0

 

0

 

10

Процедури                організації

виконання                 вимог регулювання: Внесення змін до      внутрішніх      процедур

обліку та звітності

0,5год.х36,11грн= 18,05 грн.

 

 

0

 

 

0

11

Процедури офіційного

звітування

 

0

 

0

 

0

12

Процедури щодо

забезпечення процесу перевірок

 

0

 

0

 

0

13

Інші процедури

Х

Х

Х

 

не передбачено

0

Х

0

14

Разом, гривень

72,22

Х

0

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання,

одиниць

 

1

16

Сумарно, гривень

72,22

Х

0

 

БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ

на адміністрування регулювання для суб’єктів малого і мікропідприємництва

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України, органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), в тому числі збір за місця для паркування транспортних засобів не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

 

      1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Показник

Перший рік регулювання

(стартовий), гривень

 За пять років гривень

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів  малого підприємництва на

виконання регулювання

 

153300

 

0

2

Оцінка вартості адміністративних  процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання

регулювання та звітування

 

72,22

 

0

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання

запланованого регулювання

 

0

 

0

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання

суб’єктів малого підприємництва

 

0

 

0

5

Сумарні витрати на виконання

запланованого регулювання

153 372,22

0

 

      1. Розроблення корегуючих (помякшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запланованого регулювання

На основі аналізу статистичних даних, що надані Таращанським ДПІ ГУ ДПС у Київській  області та фінансовим управлінням Таращанської міської ради визначено, що зазначена сума є прийнятною для суб’єктів малого підприємництва і впровадження компенсаторних (пом’якшувальних) процедур не потрібно.

Процедура, що потребує корегування

Корегуючий механізм

Х

Х

Показник

Сумарні витати малого підприємництва на

виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п’ять

років, гривень

Заплановане регулювання

0

 

За        умов        застосування

компенсаторних механізмів для малого підприємництва

 

0

 

0

Сумарно:     зміна     вартості

регулювання                                      малого підприємництва

 

0

 

0

 

Керівник відділу житлово-комунального

господарства, транспорту, благоустрою,

комунального майна, цивільного захисту

та надзвичайних ситуацій                                                                         Олександр ПОХИЛИЙ

Провідний спеціаліст відділу житлово-комунального

господарства, транспорту, благоустрою,

комунального майна, цивільного захисту

та надзвичайних ситуацій                                                                        Оксана МЕЛЬНИК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь