ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ НА КВАРТИРНОМУ ОБЛІКУ
У зв’язку з утворенням Таращанської міської територіальної громади, з метою забезпечення вимог чинного законодавства з питань ведення квартирного обліку, відповідно до постанови КМУ від 11.03.2011 року № 238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов» та рішення сесії Таращанської міської ради № 82 – VIII від 12.04.2021 року «Про затвердження Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Таращанської міської ради», виконавчим комітетом Таращанської міської ради з 01.10.2021 по 31.12.2021 року буде здійснюватися перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку.
У зв’язку з цим, з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства черги на отримання житла, просимо у термін до 01.09.2021 року надати документи, які підтверджують наявність прав для перебування на квартирному обліку.
У разі наявності прав на позачерговий та першочерговий квартирний облік (пільгова категорія) просимо надати копії підтверджуючих документів.
Документи які потрібно подати, відповідно до постанови Ради Міністрів УРСР і Української Ради Міністрів УРСР від 11.12.1984 № 470 «Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР» (далі – Правила обліку громадян):
- довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, видані виконавчим органом міської ради (далі - орган реєстрації), за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207;
- довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи;
- громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового чи позачергового одержання жилих приміщень, зазначають про це у заяві і подають відповідні документи;
- внутрішньо переміщені особи, визначені у підпункті 8 пункту 13 цих Правил, крім заяви про взяття на квартирний облік, подають такі документи:
1) копію довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення або копію довідки про безпосередню участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України за формами згідно з додатками 1 і 4 до Порядку надання та позбавлення статусу учасника бойових дій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 413;
2) копію посвідчення встановленого зразка згідно з додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 1994 р. № 302 «Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни», що підтверджує статус особи як члена сім’ї загиблого або особи з інвалідністю внаслідок війни;
3) копії документів, які підтверджують родинний зв’язок членів сім’ї особи з інвалідністю внаслідок війни або учасника бойових дій;
4) копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на кожного члена сім’ї загиблого або особи з інвалідністю внаслідок війни, або учасника бойових дій;
5) копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (видану згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509);
При цьому зазначаємо що, відповідно до п. 1.3 Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Таращанської міської ради, підставою для взяття на квартирний облік є:
1) забезпеченість житловою площею на кожного члена сім'ї, що проживають разом, припадає 7,5 м2;
2) проживання чи реєстрація на території Таращанської міської територіальної громади на протязі 5 років.
Підставами для зняття з квартирного обліку є :
1) поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення;
2) виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного пункту;
3) припинення трудових відносин з підприємством, установою, організацією особи, яка перебуває на обліку за місцем роботи, крім випадків, передбачених законодавством;
4) засудження до позбавлення волі на строк понад шість місяців, заслання або вислання;
5) подання відомостей, що не відповідають дійсності, які стали підставою для взяття на облік, або неправомірності дій службових осіб при вирішенні питання про взяття на облік;
6) скасування довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
7) одноразового отримання від органів державної влади або органів місцевого самоврядування грошової компенсації за належне їм для отримання приміщення;
Документи просимо надавати за адресою: м. Тараща, вул. Героїв Чорнобиля 1, відділ житлово-комунального господарства, транспорту, благоустрою, комунального захисту та надзвичайних ситуацій (головний спеціаліст – Турлуковська Яна Олександрівна).
Телефон для довідок: 4-29-61
У разі не подання документів на розгляд виконавчого комітету буде винесено питання про зняття з квартирного обліку.
Керуюча справами
виконавчого комітету Світлана ПОТЕРЯЙКО