КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ ТА ЕКОЛОГІЇ
З 1 ЛИПНЯ 2021 РОКУ ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС
- Конкурс на заміщення вакантної посади:
- начальника відділу земельних ресурсів та екології Таращанської міської ради, посада віднесена до VI категорії посад.
- Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- вільне володіння державною мовою;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
- Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- копія документа, який посвідчує особу;
- копія ідентифікаційного коду;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 3x4 см;
- копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агенства з питань запобігання корупції ( в електронній формі);
- копія трудової книжки;
- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, непередбачені в оголошенні про проведення конкурсу.
- До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
- визнані в установленому порядку недієздатними;
- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
- в інших випадках, установлених законами.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом юридичного забезпечення та кадрової роботи Таращанської міської ради.
Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою:
м. Тараща, вул. Героїв Чорнобиля, 1, тел.: 5-38-30.