Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Про затвердження Порядку відшкодування та розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію у Таращанській міській раді

Дата: 16.08.2021 14:37
Кількість переглядів: 362

Фото без опису

Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

16.08. 2021 року № 155-од

 

 

Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів та виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію  у Таращанській міській раді

 

 Послуга, що надається

 Розмір фактичних витрат

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

__________
Примітка.


Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

 

 

Керуюча справами виконавчого  комітету                                        Світлана ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

                                                                                                                                                                                            Додаток 2    

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

16.08. 2021 року № 155-од

 

П О Р Я Д О К

відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів та виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитами  на інформацію у Таращанській міській раді

 

1. Цим Порядком визначається механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів та виготовлення цифрових копій документів, що надаються міською радою за запитами на інформацію. 

2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів та виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитами на інформацію у міській раді (далі – Порядок), застосовується у випадку, коли Таращанська міська рада є належним розпорядником інформації. 

3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:

    - особі у разі надання інформації про себе;

   - якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;

    - щодо інформації, що становить суспільний інтерес.

4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів та виготовлення цифрових копій документів здійснюється, в разі потреби, при виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів. Плата за копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, стягується починаючи з 11 сторінки.

5. Обрахунок витрат на копіювання або друк документів здійснюється відділом бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності апарату міської ради. 

6. Структурний підрозділ апарату міської ради, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, подає Заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Заявка), до відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

7. На підставі отриманої Заявки відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності протягом одного робочого дня виписує Рахунок для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Рахунок), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку, і передає його структурному підрозділу апарату міської ради, до якого надійшов запит, для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.

Відповідь на запит разом з Рахунком надається запитувачу інформації разом з 10 безкоштовними сторінками копій запитуваних документів.

8. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок міської ради, відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності передає структурному підрозділу міської ради, у якому знаходиться запитувана інформація, копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності з проставленням власного ім'я, прізвища та поточної дати.

9. Оплата фактичних витрат на копіювання або друк та виготовлення цифрових копій документів здійснюється шляхом перерахування коштів у безготівковій або готівковій формі виключно через установи банків чи відділення зв'язку. 

10. Якщо кількість сторінок запитуваної інформації можна визначити заздалегідь і запитувач надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, обрахованих згідно з цим Порядком, відповідь надається в строк, установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації». 

11. Інша частина запитуваних документів надається протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати Рахунка.

12. Виготовлені копії документів надаються запитувачу після отримання документів, що підтверджують повну оплату витрат на копіювання або друк документів.

13. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати Рахунка.

 

 

Керуюча справами виконавчого комітету                                        Світлана ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

Додаток 1
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Таращанська міська рада (пункт 6)

 

 

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності Таращанської міської ради

ЗАЯВКА № ____
від "___" ____________ 20__ року
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

_______________________________________________________________________________________
(назва документа)
_______________________________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу міської ради в якому знаходиться запитувана інформація)

 

Прізвище та власне ім'я запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи

 

Послуга, що надається

Кількість сторінок

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

 

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

 

Примітка. За відсутності даних ставиться прочерк.

Виконавець:

 

 

_______________________
(посада)

____________
(підпис)

________________________
(власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ)

Керівник структурного підрозділу, в якому знаходиться запитувана інформація:

 

 

_______________________
(посада)

____________
(підпис)

________________________
(власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ)

 

 

 Додаток 2
до Порядку відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію,
розпорядником якої є Таращанська міська рада (пункт 7)

Надавач послуг: _________________________

Рахунок: _______________________________                                       

Банк отримувача: ________________________

Код за ЄДРПОУ: ________________________

Платник: _______________________________

                                                       РАХУНОК № ___________
                                          від «____» _______________ 20___ року
              для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів,
                                         що надаються за запитом на інформацію

________________________________________________________________________________

(назва документа)

 

Найменування послуги

Вартість виготовлення однієї сторінки, грн

Кількість сторінок

Сума, грн

(без ПДВ)

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру
(у тому числі двосторонній друк)

 

 

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру
(у тому числі двосторонній друк)

 

 

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

 

 

 

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

 

 

Разом

 

 

 

 

Усього до сплати _______________________________________________________________

                  (сума прописом)

_________________________________________________________________  грн ______ коп.

 

Виконавець:

_______________________

(посада)

______________________

(підпис)

______________________________

(власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ)

Примітка.  Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з 11 сторінки.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь