Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ:

Дата: 13.09.2022 14:19
Кількість переглядів: 328

Фото без опису

Документи для розгляду питання виключення ПП з переліку ризикових

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженому Постановою КМУ від 11.12.2019 №1165, для розгляду питання виключення ПП з переліку ризикових він подає до податкового органу  такі документи:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні, з додатками;

-договори, довіреності, акти керівного органу ППтку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах ПП;

-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання, транспортування, навантаження/розвантаження, складські документи (інвентаризаційні описи), рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладні;

-розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

-інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформація та копії документів подаються ПП до ДПС в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Комісія регіонального рівня розглядає подані ПП інформацію та копії документів  протягом 7-ми робочих днів, що настають за датою їх надходження.

За результатами розгляду комісія приймає рішення про відповідність/невідповідність ПП критеріям ризиковості, яке платник отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.

Виключення ПП з переліку ризикових, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісія регіонального рівня протягом 7-ми робочих днів, що настають за датою надходження документів, не прийняла відповідного рішення, ПП виключається з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.

При надходженні до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає ПП з переліку ризикових.

 

Щодо адрес пунктів надання  електронних довірчих послуг та перелік документів, необхідних для їх отримання

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що  інформація щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування - відокремлених пунктів реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Пункти обслуговування».

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua/Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».

Оприбуткування готівки в касах

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що готівка, яка надходить до кас СГ, повинна своєчасно та в повній сумі оприбутковуватися. Порядок оприбуткування готівки в касах, у тому числі і під час розрахунків із застосуванням реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) (або розрахункових книжок (далі – РК)), визначений п. 11 розд. ІI Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017 №148.

Оприбуткування готівки – це проведення СГ обліку готівки в касі на повну суму її фактичних надходжень у касовій книзі/книзі обліку доходів і витрат/фіскальному звітному чеку/електронному фіскальному звітному чеку/розрахунковій квитанції.

Оприбуткуванням готівки в касах установ/підприємств та їх відокремлених підрозділів, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням РРО та з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів.

Оприбуткуванням готівки в касах відокремлених підрозділів установ/підприємств, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням РРО без ведення касової книги, є забезпечення зберігання щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) в електронній формі протягом строку, визначеного п. 44.3 ст. 44 ПКУ і занесення інформації згідно з фіскальними звітними чеками/електронними фіскальними звітними чеками до відповідних книг обліку (Книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) – у разі її використання на період виходу з ладу РРО чи відключення електроенергії)). Установа/підприємство визначає місце та спосіб зберігання відокремленими підрозділами щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) у електронній формі.

 Оприбуткуванням готівки в касах відокремлених підрозділів установ/підприємств, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням програмних РРО (далі – ПРРО) без ведення касової книги, є забезпечення щоденного створення засобами ПРРО у паперовій та/або електронній формі фіскальних звітних чеків та подання їх до фіскального сервера засобами телекомунікацій, а також направлення створених ПРРО електронних розрахункових документів та повідомлень для їх реєстрації і довгострокового зберігання до фіскального сервера.

Оприбуткуванням готівки в касах суб’єктів господарювання, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням КОРО без застосування РРО, є занесення даних розрахункових квитанцій до КОРО .

Оприбуткування та облік ФОП отриманих доходів здійснюється в книгах обліку доходів і витрат/у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів у порядку, визначеному ПКУ.

Установа/підприємство на підставі Положення № 148 зобов’язане розробити та затвердити внутрішнім документом порядок оприбуткування готівки в касі установи/підприємства, у якому максимально врахувати особливості роботи як установи/підприємства, так і його відокремлених підрозділів (внутрішній трудовий розпорядок, режим роботи, графіки змінності, порядок та особливості здавання готівкової виручки (готівки) до банку). Для відокремлених підрозділів установи/підприємства порядок оприбуткування готівки в касі встановлюється та доводиться внутрішніми документами установи/підприємства.

Підприємства та ФОП, яким Законом України № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» надано право проводити розрахунки готівкою із споживачами без використання РРО з використанням відповідних КОРО і специфіка функціонування яких унеможливлює оформлення ними кожної операції касовим ордером (продаж проїзних і перевізних документів; білетів державних лотерей; квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів), оприбутковують готівку наприкінці робочого дня за сукупністю операцій у цілому за робочий день з оформленням касовими документами і відображенням у КОРО або РК.

Суми готівки, що оприбутковуються, повинні відповідати сумам, визначеним у відповідних касових (розрахункових) документах.

Платники податку на прибуток підприємств

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що платниками податку на прибуток підприємств з числа резидентів є:

- СГ - юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених пп. 133.4 та 133.5 ст. 133 ПКУ;

- СГ - юридичні особи, що обрали спрощену систему оподаткування, є платниками податку при виплаті доходів (прибутків) нерезиденту із джерелом їх походження з України в порядку, визначеному п. 141.4 ст. 141 ПКУ. При цьому платники єдиного податку ІУ групи не є платниками податку при виплаті доходів, визначених абзацами 4-6 п.п. 14.1.49 п. 14.1 ст. 14 ПКУ;

- СГ - юридичні особи, що обрали спрощену систему оподаткування, є платниками податку при отриманні скоригованого прибутку контрольованої іноземної компанії, що оподатковується в порядку, визначеному ст. 39 прим. 2 та розд. ІІІ «Податок на прибуток підприємств» ПКУ;

- управитель фонду операцій з нерухомістю, який здійснює діяльність відповідно до Закону України «Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю» зі змінами та доповненнями щодо операцій і результатів діяльності із довірчого управління, що здійснюється таким управителем через фонд;

- ФОП, у тому числі такі, що обрали спрощену систему оподаткування, та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, щодо виплачених нерезиденту доходів (прибутків) із джерелом їх походження з України, що оподатковуються в порядку, визначеному п. 141.4 ст. 141 ПКУ.

- юридичні особи, що утворені відповідно до законодавства інших країн (іноземні компанії) та мають місце ефективного управління на території України.

Платниками податку на прибуток підприємств – нерезидентами є:

- юридичні особи, утворені в будь-якій організаційно-правовій формі які отримують доходи з джерелом походження з України, за винятком установ та організацій, що мають дипломатичні привілеї або імунітет згідно з міжнародними договорами України;

- нерезиденти, які здійснюють господарську діяльність на території України через постійне представництво та/або отримують доходи із джерелом походження з України, та інші нерезиденти, на яких покладено обов’язок сплачувати податок у порядку, встановленому розд. ІІІ ПКУ.

 

Щодо плати за землю орендарем будівлі чи споруди

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що орендар будівлі, споруди (їх частини), нежитлового приміщення (його частини) у т.ч. нежитлового приміщення у багатоквартирному жилому будинку не є платником плати за землю до бюджету.

При цьому, під час укладання договору оренди будівлі, споруди, нежилого приміщення чи їх частини у багатоквартирному жилому будинку за домовленістю сторін до складу орендної плати може бути віднесено плату за користування земельною ділянкою.

Відповідно до ст. 269 та 270 ПКУ, платниками плати за землю є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв), землекористувачі, яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності на правах постійного користування, та платники орендної плати – землекористувачі (орендарі) земельних ділянок державної та комунальної власності на умовах оренди, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, земельні частки (паї), які перебувають у власності, земельні ділянки державної та комунальної власності, які перебувають у володінні на праві постійного користування, та земельні ділянки державної та комунальної власності, надані в користування на умовах оренди.

Підставою для нарахування земельного податку є: дані державного земельного кадастру; дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; дані державних актів, якими посвідчено право власності або право постійного користування земельною ділянкою (державні акти на землю); дані сертифікатів на право на земельні частки (паї); рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельних ділянок у натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв); дані інших правовстановлюючих документів, якими посвідчується право власності або право користування земельною ділянкою, право на земельні частки (паї) - п. 286.1 ст. 286 ПКУ.

Орендна плата - це  обов’язковий платіж за користування земельною ділянкою державної або комунальної власності на умовах оренди - п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки .

Сплачувати плату за землю до бюджету повинні суб’єкти плати за землю – власники земельних ділянок та землекористувачі, в тому числі орендарі земельних ділянок.

Статтею 796 Цивільного кодексу України передбачено, що  одночасно з правом найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) наймачеві надається право користування земельною ділянкою, на якій вони знаходяться, а також право користування земельною ділянкою, яка прилягає до будівлі або споруди, у розмірі, необхідному для досягнення мети найму. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, яка передається наймачеві. Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначений, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець.

Плата, яка справляється з наймача будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею і плати за користування земельною ділянкою - ст. 797 ЦКУ.

Отже, під час укладання договору оренди будівлі, споруди (їх частини), нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку за домовленістю сторін до складу орендної плати може бути віднесено плату за користування земельною ділянкою.

 

До уваги платників податків!

Головне управління Державної податкової служби у Київській області діє виключно у рамках законодавства, вся інформація щодо діяльності управління оприлюднюється на офіційних інформаційних ресурсах, а саме:

Субсайт ГУ ДПС у Київській області за посиланням https://kyivobl.tax.gov.ua

Офіційна сторінка у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

Канал ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

Залишаємось на зв’язку:

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot»

 Також актуальну інформацію та консультації можна отримати, звернувшись до Контакт-центру ДПС за тел. 0800501007.

Просимо платників податків бути пильними та обачливими: користуйтесь  офіційними джерелами інформації!

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь