Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області повідомляє:

Дата: 15.12.2022 16:17
Кількість переглядів: 71

Фото без опису

Пункт 90 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” передбачає, що громадянин, якому оформлено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, поінформувати про це орган Пенсійного фонду України.

Зокрема, необхідно повідомити про:

- зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства, їх соціального статусу, зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

- зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

- зміни управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;

- здійснення одноразової покупки на суму понад 50 тисяч гривень, а також придбання або набуття права власності на майно, вартість якого перевищує 50 тисяч гривень;

- набуття права власності на транспортні засоби (крім мопеда і причепа), житлові приміщення в місті або в селищах міського типу (нерухомість розташована в сільській місцевості на право отримання субсидії не впливає, але повідомляти про її набуття орган Фонду потрібно);

- здійснення операцій із купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти, банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тисяч гривень (варто зазначити, що ці операції сумуються, тобто йдеться не про одноразову купівлю, а про всі операції в загальній сумі 50 тисяч гривень за 12 місяців);

- отримання громадянином, якому призначено житлову субсидію, або членом його сім’ї одноразово доходу в сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (крім цільової благодійної допомоги; страхових виплат на медичну та соціальну допомогу; спадщини у вигляді нерухомого майна або основної його частини; гранту або стипендії на навчання);

- відкриття депозитного банківського рахунку (рахунків) на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень, або придбання облігації внутрішньої державної позики на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень;

- настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла (призначення житлових субсидій на понаднормову площу житла переглядається у разі зміни складу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), складу сім’ї члена домогосподарства, працевлаштування таких осіб або виникнення у них інших джерел доходів).

Громадяни, яким призначено житлову субсидію і які проживають на окупованій території, чи в зоні активних бойових дій, у період дії воєнного стану можуть не повідомляти про такі зміни. Вони зобов’язані повідомити про зазначені обставини протягом місяця після припинення (скасування) воєнного стану в Україні.

________________________________________________________________________________

ЯК СФОРМУВАТИ «ВИТЯГ З ЕТК» НА ВЕБПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua особа може замовити електронний документ «Витяг з ЕТК».

Для цього їй необхідно:

- авторизуватись на Вебпорталі за одним із перелічених способів: кваліфікованого електронного підпису (КЕП);

картки (BankID);

електронного пенсійного посвідчення (ЕПП);

- Обрати в лівому боковому меню пункт «Комунікації з ПФУ», далі сервіс «Запит на отримання електронних документів».

- У вкладці «Тип звернення» обрати «Витяг з ЕТК».

- Натиснути «Відправити до ПФУ».

Отримати результат опрацювання запиту в пункті меню «Мої звернення».

Документ у форматі pdf Ви можете не тільки зберегти, але й роздрукувати.

Важливо!

Роботодавець може сформувати запит на «Витяг з ЕТК» тільки у випадку коли застрахована особа самостійно створила запис щодо надання згоди на отримання ЕТК роботодавцем.

Для формування переліку роботодавців, яким користувач надає згоду на отримання ЕТК необхідно скористатись в пункті меню «Доступ до ЕТК» функцією «Додати» :

код за ЄДРПОУ - ввести вручну;

назва страхувальника – автоматично заповнюється за даними Єдиного реєстру страхувальників.

_____________________________________________________________________________

Документи в електронному вигляді – це не лише додаткові можливості для людини, а й вимога часу.

Електронна трудова книжка – це цифровий варіант паперової трудової книжки. Її впроваджено для удосконалення обліку трудової діяльності, зменшення паперового документообігу та ризиків пошкодження чи втрати паперових документів. Також це забезпечення зручного доступу працівників до даних про свою трудову діяльність, набутий страховий стаж, а в майбутньому – можливість автоматично оформити пенсію без відвідування Пенсійного фонду України.

Оцифрувати трудову книжку може як фізична особа, так і роботодавець за своїх працівників (підстава — Закон України від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі»).

Слід зазначити, що інформація про страховий стаж з 1 січня 2004 року зараховується лише за даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Перед подачею трудової книжки на оцифрування радимо перевірити правильність її оформлення.

Пропонуємо виконати такі три основні кроки:

 Крок 1. Перевірте правильність написання

 Крок 2. Перевірте наявність необхідних підписів та печаток на першій сторінці (титульному аркуші) трудової книжки

 Крок 3. Уважно вивчіть усі записи в розділі «Відомості про роботу»

Детальніше про кроки та про можливість усунути виявлені недоліки  за посиланням: https://bit.ly/3WeyzTD

_____________________________________________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області повідомляє, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 № 1041 “Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України” з 1 грудня 2022 року призначенням житлових субсидій та пільг займаються не органи соціального захисту населення, а органи Пенсійного фонду України.

Перевірити, чи призначено допомогу на оплату житлово-комунальних послуг, можливо онлайн.

На сайті ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» можна знайти інформацію про стан субсидій в домогосподарстві за даними Єдиного державного реєстру отримувачів субсидій Міністерства соціальної політики.

Обравши свою область, населений пункт та адресу, можна побачити загальну суму призначеної субсидії з ЖКП за різні роки – окремо за неопалювальний та опалювальний періоди.

Зробити це можна за посиланням : http://subsidii.ioc.gov.ua/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь