Зміни у сфері газорозподілу Київської області
Згідно з Постановою НКРЕКП № 1596 від 31 серпня 2023 року, послуги розподілу природного газу в Київській області надає національний оператор – Київська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України». Дію попереднього ліцензіата АТ "Київоблгаз" відповідно припинено.
Як тепер платити за розподіл природного газу
Оплату за доставку газу потрібно здійснювати до 20 числа поточного місяця.
У зв’язку зі зміною Оператора газорозподілу, оплату за послуги з 1 вересня 2023 року, потрібно здійснювати за новими реквізитами Київської філії «Газмережі»:
- Оператор газорозподільних систем Київська філія ТОВ "Газорозподільні мережі України"
- ЄДРПОУ 45385755
- номер рахунку для фізичних осіб (населення):
№ UA233004650000026033300344249
Зазначимо: якщо у споживача є борг за розподіл природного газу перед АТ «Київоблгаз», його потрібно сплатити за старими реквізитами:
- Оператор газорозподільних систем АТ "Київоблгаз"
- ЄДРПОУ 20578072
- номер рахунку для фізичних осіб (населення):
№ UA073226690000026035303007660
Зручно сплачувати онлайн можна за допомогою:
- додатків банків
- у будь-якому відділенні "Укрпошти"
- через відділення будь-якого банку
- через термінали самообслуговування
Як передати дані лічильника
Традиційно показання газових лічильників слід передавати з 1 по 5 число щомісяця.
Показання газового лічильника споживачам слід передавати за допомогою сервісів my.grmu.com.ua, вказавши особовий рахунок Оператора ГРМ, який починається на 0800.
Також спожиті куби газу можна передавати за допомогою особового рахунку ГПК «Нафтогаз України»:
- в особистому кабінеті my.gas.ua
- на сайті без реєстрації за спрощеною процедурою https://gas.ua/uk/indicators
- за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647;
- через чатботи GASUA у Viber , Telegram;
- за телефонами:
+38 066 300 28 88
+38 098 300 28 88
+38 093 300 28 88
+38 044 364 61 04
Що ще варто знати
Усі споживачі Київської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» мають написати заяву на приєднання до умов Типового публічного договору розподілу природного газу. Саме на основі цієї заяви про приєднання національний оператор газорозподільних мереж укладає з абонентами офіційну угоду про розподіл палива.
Якщо споживач ще не заповнив заяву-приєднання, ділимося інструкцією, як правильно це зробити та як діяти далі:
- знайти документ на внутрішньому боці платіжки;
- перевірити актуальність даних, зазначених у заяві про приєднання, по домоволодінню;
- поставити підпис у відповідному полі заяви-приєднання;
- повернути заяву будь-яким зручним способом до Київської філії «Газмережі».
Способи передачі заяви:
- залишити у центрах обслуговування клієнтів або дільницях Київської філії «Газмережі»;
- передати контролеру під час його візиту до оселі споживача;
- надіслати на поштову адресу контакт-центру Київської філії «Газмережі»: office.kv@grmu.com.ua
Споживачі, які тимчасово не мешкають у домоволодінні можуть отримати заяву на свою електронну адресу. Для цього слід звернутися до контакт-центру Київської філії «Газмережі» за одним з номерів:
066-300-2-888 (Vodafone),
098-300-2-888 (Kyivstar),
093-300-2-888 (Lifecell).
044-364-61-04