08:33 10.03.2021
Новини
ДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс – зручний та доступний для всіх мешканців області. Відтепер центри обслуговування клієнтів працюватимуть за європейською моделлю та прийматимуть громадян незалежно від місця реєстрації (прописки або адреси будинку). Таке нововведення дозволить клієнтам обирати центр для отримання послуг на власний розсуд – за доступністю місця розташування або рівнем завантаженості фахівців. Разом з тим, компанія рекомендує клієнтам, на час карантину, обмежити відвідування центрів та розв’язувати питання, пов’язані з роботою оператора системи розподілу, за допомогою дистанційних сервісів.
Георгій Галиць зустрівся з головою Київської обласної ради професійних спілок Лідією Харченко
14:18 09.03.2021
ДО 207-ї РІЧНИЦІ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ Т.Г.ШЕВЧЕНКА
14:02 09.03.2021
ЗАПРОВАДЖУЄТЬСЯ ЕЛЕКТРОННИЙ ОБЛІК ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!
08:31 09.03.2021
ПРИВІТАННЯ МИХАЙЛА КРИВОШЕЄВА З МІЖНАРОДНИМ ЖІНОЧИМ ДНЕМ!
07:43 08.03.2021