Звіт постійних комісій міської ради за 2019 рік
Звіт постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, розвитку промисловості та підприємництва, ремонту доріг та
комунікацій і депутатів Таращанської міської ради VII скликання
щодо проведеної роботи за 2019 рік
До складу постійної комісії Таращанської міської ради з питань житлово-комунального господарства, розвитку промисловості та підприємництва, ремонту доріг та комунікацій входить 5 депутатів VII скликання, а саме:
- Вівдич Олександр Васильович – голова комісії;
- Гайдамака Олег Іванович – заступник голови комісії;
- Драбинка Інеса Євгенівна – секретар комісії;
- Лютий Вадим Васильович – член комісії;
- Тимошенко Віктор Іванович – член комісії.
У своїй роботі керувалися Положенням про постійні комісії Таращанської міської ради, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад» та іншими законодавчими актами.
Протягом 2019 року було проведено 13 засідань, на яких розглянуто 34 питання. Участь у засіданнях комісії була наступна: Вівдич О.В. – 12 раз, Гайдамака О.І. – 11 раз, Лютий В.В. – 13 раз, Драбинка І.Є. – 3 раза, Тимошенко В.І. - жодного разу.
Заслуховували та обговорювали питання різних напрямків діяльності міської ради, а саме:
- внесення змін до Програми «Підвищення безпеки дорожнього руху в місті Тараща на 2019-2020 роки» - 6 раз;
- внесення змін до Програми «Питна вода на 2018-2020 роки»» - 3 раза;
- внесення змін до Програми «Благоустрій міста на 2019 рік»» та затвердження Програми «Благоустрій міста Тараща на 2020 рік» - 9 разів;
- доцільність розроблення та затвердження Програми «Безпечне місто Тараща на 2019-2020 роки» - 2 раза;
- внесення змін до «Програми «Поводження з твердими побутовими відходами на території міста Тараща на 2019-2020 роки»» - 1 раз;
- затвердження Програми «Житло на 2020 рік» - 1 раз;
- внесення змін до переліку об’єктів (заходів), що фінансуються у 2019 році за рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету по місту Тараща – 1 раз;
- надання дозволу КП “Таращаблагоустрій” на здачу в оренду частини приміщення – 1 раз;
- надання згоди на прийняття у комунальну власність Таращанської міської ради Київської області квартири № 8 по вул. Білоцерківська, 92 в м. Тараща Київської області – 1 раз;
- затвердження Переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації (продажу) в 2019 році – 1 раз;
- затвердження Звіту про незалежну оцінку вартості нежитлової будівлі, літера– А-1, № 1- естакада, № 2 – вимощення, які розташовані по вул. Білоцерківська,73 міста Тараща, Київської області – 1 раз;
- затвердження умов продажу об’єкта малої приватизації комунальної власності - Комплекс споруд нежитлових будівель (Нежитлова будівля, літера - А-1, № 1 - естакада, № 2 - вимощення), який знаходиться за адресою: вул. Білоцерківська,73, міста Тараща, Київської області – 1 раз;
- результати висновків та аналізу щодо ситуації, яка склалась на Таращанському полігоні по захороненню ТПВ по вул. Білоцерківська у квітні 2019 року внаслідок прийнятого рішення Таращанською міською радою № 758-49-VІІ від 29.01.2019 «Про надання дозволу на співпрацю ТОВ „ЕКОСЕРВІСГРУП ПЛЮС“ з КП „Таращаблагоустрій“ – 1 раз;
- розгляд звернення Відділу містобудування, архітектури та будівництва Таращанської райдержадміністрації щодо забезпечення доступності осіб з особливими потребами до об’єктів соціальної та інженерно транспортної інфраструктури – 1 раз;
- розгляд звернення жителів мікрорайону Лиса Гора вулиць Дачна та Чехова щодо встановлення автобусної зупинки по вул. Дачна біля будинку 31 – 1 раз;
- розгляд звернення жителів вулиці Вернигори щодо проведення благоустрою дороги – 1 раз;
- розгляд звернення Нечушкіна В.П. щодо персональної відповідальності посадових осіб, до функціональних обов’язків яких належить організація роботи сміттєзвалища та щодо перевірки наявності договорів КП «Таращаводоканал» з усіма споживачами – 2 раза.
Із числа розглянутих питань прийнято 28 рішень на сесії, на 5 - надано обґрунтовані письмові відповіді, без винесення на сесію, на 1 - надано доручення, яке було виконано та затверджено на сесії.
Протягом усього року, до голови та членів комісії постійно зверталися мешканці міста в усній та письмовій формах, на що відповіді надавались вчасно та змістовно.
Звіт постійної комісії з питань освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту населення та з питань засобів масової інформації, роботи з молоддю та зв’язків з об’єднаннями громадян і депутатів Таращанської міської ради VII скликання щодо проведеної роботи за 2019 рік
До складу постійної комісії Таращанської міської ради з питань освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту населення та з питань засобів масової інформації, роботи з молоддю та зв’язків з об’єднаннями громадян входить 5 депутатів VII скликання, а саме:
- Трохименко Сергій Олександрович – голова комісії;
- Сомов Олександр Анатолійович – заступник голови комісії;
- Коваль Юлія Юріївна – секретар комісії;
- Пугач Олександр Михайлович – член комісії;
- Щербатюк Наталія Олександрівна – член комісії.
У своїй роботі керувалися Положенням про постійні комісії Таращанської міської ради, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад» та іншими законодавчими актами.
Протягом 2019 року було проведено 4 засідання на яких розглянуто 8 питань, а саме:
- внесення змін до Міської комплексної Програми «Турбота на 2019 рік»»;
- затвердження Міської комплексної Програми «Турбота на 2020 рік»;
- внесення змін до Програми «Благоустрій міста Тараща на 2019 рік»»;
- затвердження Програми «Підтримка засобів масової інформації у висвітленні діяльності Таращанської міської ради на 2019 рік»;
- затвердження Міської комплексної Програми підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей на 2019 рік;
- затвердження Міської комплексної Програми підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей на 2020 рік;
- затвердження Програми «Культурно-мистецькі заходи в м. Тараща на 2020 рік»;
- спорудження пам’ятника «Захисникам України» та погодження місця його встановлення.
Всі розглянуті питання були винесені на розгляд сесії Таращанської міської ради та прийняті відповідні рішення.
Також, надходили усні звернення від громадян особисто до голови комісії та інших членів комісії, на які надавались змістовні відповіді.
Звіт постійної комісії з питань законності, правопорядку, боротьби зі злочинністю та корупцією, реалізації державної регуляторної політики
і депутатів Таращанської міської ради VII скликання щодо проведеної роботи
за 2019 рік
До складу постійної комісії Таращанської міської ради з питань законності, правопорядку, боротьби зі злочинністю та корупцією, реалізації державної регуляторної політики входить 5 депутатів VII скликання, а саме:
- Бахмат Світлана Вікторівна – голова комісії;
- Винниченко Ганна Миколаївна – заступник голови комісії;
- Степаненко Ірина Олександрівна – секретар комісії;
- Журавель Софія Олексіївна – член комісії;
- Пірковський Василь Миколайович – член комісії.
У своїй роботі керувалися Положенням про постійні комісії Таращанської міської ради, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад» та іншими законодавчими актами.
Протягом 2019 року комісія провела 12 засідань на яких розглянуто 21 питання, а саме:
- внесення змін до установчих документів та затвердження Статуту Комунальної бюджетної установи “Таращанський міський центр розвитку фізичної культури і спорту” – 2 раза;
- затвердження Статуту комунального підприємства “Таращаводоканал” (нова редакція);
- встановлення ставок із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Таращанської міської ради на 2020 рік – 2 раза;
- встановлення єдиного податку на території Таращанської міської ради на 2020 рік – 2 раза;
- встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Таращанської міської ради на 2020 рік – 2 раза;
- затвердження Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Таращанської міської ради;
- затвердження Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Тараща.
- створення аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Тараща на 2019 рік;
- затвердження Звіту про незалежну оцінку вартості нежитлової будівлі, літера– А-1, № 1- естакада, № 2 – вимощення, які розташовані по вул. Білоцерківська,73 міста Тараща, Київської області;
- затвердження умов продажу об’єкта малої приватизації комунальної власності - Комплекс споруд нежитлових будівель (Нежитлова будівля, літера –
А-1, № 1 - естакада, № 2 - вимощення), який знаходиться за адресою: вул. Білоцерківська,73, міста Тараща, Київської області;
- здійснення приватизації об’єкта комунальної власності – Комплекс споруд нежитлових будівель (Нежитлова будівля, літера - А-1, № 1 - естакада, № 2 - вимощення), який знаходиться за адресою: вул. Білоцерківська, 73, міста Тараща, Київської області, шляхом викупу;
- затвердження Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів у сфері господарської діяльності Таращанської міської ради та її виконавчого комітету на 2020 рік;
- результати висновків та аналізу щодо ситуації, яка склалась на Таращанському полігоні по захороненню ТПВ по вул. Білоцерківська у квітні 2019 року внаслідок прийнятого рішення Таращанською міською радою № 758-49-VІІ від 29.01.2019 «Про надання дозволу на співпрацю ТОВ „ЕКОСЕРВІСГРУП ПЛЮС“ з КП „Таращаблагоустрій“;
- розгляд депутатського запиту щодо внесення змін та доповнень до Кримінального кодексу України в частині посилення відповідальності за корупційні та службові злочини;
- розгляд звернення Таращанської районної партійної організації політичної партії «Національний Корпус» щодо вимоги від Президента відмовитися від Мінських домовленостей та їхнього додатку у вигляді «Формули Штайнмаєра»;
- розгляд листа Харківської міської ради щодо мирного врегулювання конфлікту на Сході України;
- розгляд звернення Гуменюка В.К. щодо проведення перевірки законності розглянутих адміністративних правопорушень громадянами міста Тараща Київської області, оцінки дій адміністративної комісії, згідно Положення про адміністративні комісії Української РСР, затвердженої Указом Президії Верховної ради Української РСР від 09.03.1988 року № 5540-XI.
В результаті діяльності, за рік прийнято 15 рішень Таращанської міської ради, а 3 звернення вирішені безпосередньо комісією.
Протягом усього року надходили усні та письмові звернення від громадян особисто до голови та членів комісії, відповіді на які надавались вчасно та змістовно.
Звіт постійної комісії з питань містобудування, землекористування, охорони довкілля та екологічної безпеки і депутатів Таращанської
міської ради VII скликання щодо проведеної роботи за 2019 рік
До складу постійної комісії Таращанської міської ради з питань містобудування, землекористування, охорони довкілля та екологічної безпеки входять 5 депутатів VII скликання, а саме:
- Савченко Віталій Олександрович – голова комісії;
- Замачковська Любов Миколаївна – заступник голови комісії;
- Манзюк Ярослава Сергіївна – секретар комісії;
- Цимбал Анатолій Іванович – член комісії;
- Шекетера Микола Сергійович – член комісії.
Протягом 2019 року проведено 13 засідань, на яких розглянуто 490 звернень громадян, клопотань та заяв організацій, підприємств, установ в результаті чого прийняті відповідні рішення Таращанською міською радою. Всі питання стосуються земельних ділянок різних видів призначення, а саме:
- надання дозволу на розробку землевпорядної документації щодо безоплатної передачі у власність земельних ділянок громадянам;
- надання земельних ділянок громадянам в оренду для ведення городництва, для сінокосіння, для індивідуального садівництва;
- надання дозволу на виготовлення землевпорядної документації щодо користування земельними ділянками;
- затвердження документації із землеустрою та оформлення права користування земельними ділянками;
- надання в користування земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд громадянам та надання дозволу на розробку землевпорядної документації щодо відведення в користування на умовах оренди земельних ділянок;
- затвердження документації із землеустрою та надання дозволів на передачу в користування земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд громадянам і надання дозволу на укладання договорів оренди земельних ділянок, наданих під будівництво житлових будинків;
- затвердження землевпорядної документації та передачу земельних ділянок у власність громадянам в межах міста Тараща;
- затвердження додатку до містобудівної документації „Схема розміщення малих архітектурних форм в м. Тараща Київської області”;
- затвердження технічної документації із землеустрою та передачі у власність земельної ділянки;
- затвердження містобудівної документації відновлення елементів благоустрою лісопарку по вул. Володимира Великого;
- надання дозволу на розробку додатку до містобудівної документації Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Тараща;
- надання дозволу на розробку проекту землеустрою;
- передачу у власність земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів;
- надання у користування мисливських угідь;
- затвердження проекту землеустрою;
- розгляд заяви про передачу у користування ставка;
- припинення права користування земельними ділянками;
- розгляд заяв громадян міста Тараща;
- розгляд звернення щодо повернення водного об’єкту (ставка), який знаходиться на території міста Тараща;
- надання дозволу на співпрацю ТОВ «ЕКОСЕРВІСГРУП ПЛЮС» з КП «Таращаблагоустрій»;
- надання дозволу на розробку землевпорядної документації по вул. Б.Хмельницького, 29А;
- надання дозволу на розробку землевпорядної документації по вул. Набережна, 120;
- розгляд заяви про передачу у користування ставка;
- припинення дії договору оренди земельної ділянки;
- закріплення земельної ділянки для проведення благоустрою;
- надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки;
- розгляд заяви щодо надання дозволу на розміщення холодильних установок;
- безоплатне надання земельної ділянки у власність за набувальною давністю;
- розгляд клопотання щодо виділення земельної ділянки для облаштування спеціального майданчика чи стоянки для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів в межах міста Тараща;
- розгляд клопотання Київської міської філії ПАТ «Укртелеком»;
- внесення змін до рішень Таращанської міської ради;
- спорудження пам’ятника «Захисникам України» та погодження місця його встановлення;
- внесення змін та доповнень до рішення Таращанської міської ради від 21.02.2017 року № 299-23-VІІ «Про затвердження Програми «Розробка генерального плану міста та виготовлення землевпорядної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) загального користування в межах міста Тараща на 2017-2019 роки»»;
- звіт ГО „Об’єднання рибалок-любителів Таращанщини;
- затвердження технічної документації та передачу у приватну власність земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд.
Комісія, при розгляді деяких питань, неодноразово виходила на місце знаходження земельної ділянки для детального ознайомлення та з’ясування всіх обставин, щоб прийняти рішення згідно чинного законодавства.
При зверненні громадян, безпідставних відмов не було. Відмовляли лише при не наданні відповідних документів до заяв, якщо питання суперечить земельному законодавству чи конкретна земельна ділянка визначена для іншого цільового призначення.
Звіт постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів і депутатів Таращанської міської ради VII скликання щодо проведеної роботи за 2019 рік
Робота постійної комісії Таращанської міської ради з питань планування бюджету та фінансів протягом 2019 року проводилася відповідно до вимог ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
В комісії продовжували працювати 5 депутатів VII скликання, а саме:
- Розпутній Микола Олександрович – голова комісії;
- Григоренко Ігор Анатолійович – заступник голови комісії;
- Довгопола Лідія Петрівна – секретар комісії;
- Білокобильська Надія Яківна – член комісії;
- Гладкевич Ольга Дмитрівна – член комісії.
Протягом року комісія провела 15 засідань, на яких розглянуто 94 питання по наступних напрямках.
- Планування роботи ради та соціально-культурний розвиток – 43 питання, з них:
1 – виконання плану соціально-економічного розвитку за 2018 рік та затвердження плану соціально-економічного розвитку на 2019 рік;
- - затвердження плану соціально-економічного та культурного розвитку міста Тараща на 2020 рік;
33 – внесення змін до Програм:
10 – Благоустрій міста Тараща на 2019 рік,
11 – Підвищення безпеки дорожнього руху м. Тараща на 2019-2020 роки,
3 – Питна вода на 2018-2020 роки,
2 - Турбота на 2019 рік,
5 – Розробка генерального плану міста та виготовлення землевпорядної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) загального користування в межах міста Тараща на 2017-2019 роки,
1 - Міська комплексна Програма підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей на 2019 рік,
1 - Поводження з твердими побутовими відходами на території міста Тараща на 2019-2020 роки;
8 – затвердження Програм:
1 – Житло на 2020 рік,
1 – Підтримка засобів масової інформації у висвітленні діяльності Таращанської міської ради на 2019 рік,
1 – Благоустрій міста Тараща на 2020 рік,
1 – Турбота на 2020 рік,
1 – Культурно-мистецькі заходи на 2020 рік,
1 - Міська комплексна Програма підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей на 2019 рік,
1 - Міська комплексна Програма підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей на 2020 рік,
1 - Цільова Програма профілактики злочинності та сприяння діяльності правоохоронних органів Національної поліції на території міста Тараща на 2020-2022 роки.
- Бюджетні питання – 20 питань, з них:
4 – затвердження звітів про виконання бюджетів за 2018 рік, I квартал 2019 року, I півріччя 2019 року, 9 місяців 2019 року;
- – про внесення змін до міського бюджету на 2019 рік;
- – про міський бюджет на 2020 рік;
4 – про передачу субвенцій:
- до районного бюджету на суму 809700 грн., в тому числі: Відділу культури, молоді та спорту Таращанської районної державної адміністрації на придбання стільців (25шт.) для Комунального мистецького навчального закладу Таращанської районної ради «Таращанська дитяча музична школа» 20,0 тис. грн.; Відділу освіти і науки Таращанської районної державної адміністрації на «Капітальний ремонт водостічної системи даху будівлі Таращанського навчально-виховного комплексу «Гімназія «Ерудит» - загальноосвітня школа І ступеню» по вул. Шевченка, 39 - 299,2 тис. грн.; на «Капітальний ремонт вбиральнь Таращанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 по вулиці Володимира Великого, 32а - 145,3 тис. грн.; на придбання комплекту столів для розробки харчових продуктів (1 шт.), меблевих стінок для класних кімнат (2 шт.) та газонокосарки (1шт.) для Таращанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 3 - 64,2 тис. грн.; Комунальному некомерційному підприємству Таращанської районної ради «Таращанський центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» на придбання автоматичного гематологічного аналізатора MicroCC - 20Plus (часткова оплата) 150,0 тис. грн.; Комунального некомерційного підприємства Таращанської районної ради «Таращанська центральна районна лікарня» на забезпечення інсулінами хворих на цукровий діабет 131,0 тис. грн.;
- до обласного бюджету на суму 1 516368,00 грн., в тому числі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Богдана Хмельницького (ІІ черга)» – 299 411,00 грн.; по вул. Олени Пчілки – 299 594,00 грн.; по вул. Набережна (ІІ черга) – 299 610,00 грн.; по вул. Героїв Небесної Сотні – 299 629,00 грн.; у 2020 році по вул. Богдана Хмельницького (ІІ черга) - 318124,00 грн..
III. Про ставки і податки – 3 питання, з них:
- – встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік;
1 – встановлення єдиного податку на 2020 рік;
1 – встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік.
- Про штатний розпис і оплату праці – 5 питань, з них:
2 – зміни до штатного розпису міської ради на 2019 рік;
1 – затвердження штатного розпису міської ради на 2020 рік;
1 – затвердження штатного розпису центру розвитку фізичної культури та спорту на 2020 рік;
- – про оплату праці міського голови та заступника на 2020 рік.
V. Про сплату частини чистого прибутку (доходу) – 1 питання:
1 – звільнення від сплати до міського бюджету комунальними підприємствами «Тараща ЖЕП», «Таращаблагоустрій», «Таращаводоканал».
VI. Інші питання – 22 питання, з них:
- підтвердження членства Таращанської міської ради в ВАОМС «Асоціації міст України» та затвердження розмірів членських внесків;
- надання дозволу КП “Таращаблагоустрій” на здачу в оренду частини приміщення;
- розгляд звернення Таращанської загальноосвітньої школи I-III ст. № 2 щодо коштів на ремонт вбиральні;
- розгляд звернення Відділу освіти і науки Таращанської райдержадміністрації щодо коштів на харчування дітей 1-4 класів та пільгових категорій;
- розгляд звернення ПСК «Таращанський ринок» Київської регіональної спілки споживчої кооперації, щодо зменшення плати за землю;
- розгляд звернення КЗТРР «Таращанська центральна районна лікарня» щодо виділення коштів на облаштування спеціальної палати – 3 раза;
- розгляд звернення Київського обласного центру зайнятості щодо зміни ставки на землю;
- ознайомлення з інформацією про зміни до Податкового кодексу щодо встановлення Туристичного збору;
- розгляд звернення від КНП ТРР «Таращанська центральна районна лікарня» щодо виділення коштів на закупівлю функціональних ліжок;
- розгляд звернення Таращанського відділення ПАТ «Київоблгаз» щодо встановлення розміру орендної плати за землю не більше 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки;
- розгляд звернення від Таращанського відділення поліції Миронівського відділу ГУНП в Київській області щодо встановлення та фінансування камер відео спостереження в публічних місцях на території м. Тараща;
- затвердження Звіту про незалежну оцінку вартості нежитлової будівлі, літера– А-1, № 1- естакада, № 2 – вимощення, які розташовані по вул. Білоцерківська,73 міста Тараща, Київської області;
- розгляд звернення Таращанського навчально-виховного комплексу «Гімназія «Ерудит» - загальноосвітня школа I ступеня» щодо коштів на виготовлення проектно-кошторисної документації для реконструкції
спортивного майданчика;
- здійснення приватизації об’єкта комунальної власності – Комплекс споруд нежитлових будівель (Нежитлова будівля, літера - А-1, № 1 - естакада, № 2 - вимощення), який знаходиться за адресою: вул. Білоцерківська, 73, міста Тараща, Київської області, шляхом викупу;
- розгляд звернення КЗТРР «Таращанська центральна районна лікарня» щодо передачі субвенції для закупівлі продуктів харчування;
- завершення приватизації шляхом викупу об’єкту комунальної власності- Комплекс споруд нежитлових будівель (Нежитлова будівля, літера - А-1, № 1 - естакада, № 2- вимощення), який знаходиться за адресою: вул. Білоцерківська, 73, міста Тараща, Київської області;
- списання основних засобів;
- розгляд звернення Таращанського відділення поліції Миронівського відділу щодо коштів на встановлення спеціального інформаційного табло, розміщення рекламних щитів, на виготовлення та розповсюдження рекламно-агітаційної продукції для дотримання учасниками дорожнього руху Правил дорожнього руху та висвітлення аналізу вчинення ДТП, їх наслідків та створення у центральній частині міста спеціальних майданчиків із макетами дорожніх знаків, світлофора, дорожньої розмітки та інше;
- розгляд звернення Шостака С.М. щодо прийняття Програми регулювання чисельності безпритульних тварин в м. Тараща на 2020 рік та виділення на неї коштів;
- розгляд звернення КНПТРР «Таращанська центральна районна лікарня» щодо коштів на комп’ютерну техніку.
Слід відмітити те, що протягом 2019 року всі засідання комісії проводилися в призначений час без зривів і перенесень при задовільній явці членів комісії.