A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Таращанська міська рада
Київська область, Білоцерківський район

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2020 році

Дата: 29.01.2021 11:01
Кількість переглядів: 59

УКРАЇНА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ТАРАЩАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

   РІШЕННЯ № 3 - VIII

 

 26 січня 2021р.                                                                                         м. Тараща

 

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян

у 2020 році

 

Керуючись пп. 1 п. б) ч. 1 ст. 38, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», з метою виконання  Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію головного спеціаліста відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи Таращанської міської ради Кобдід І.О. «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2020 році», враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті, виконавчий комітет Таращанської міської ради,-

 

                                                                 ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2020 році у Таращанській міській раді взяти до відома, згідно додатку 1.

2. Роботу із зверненнями громадян у Таращанській міській раді оцінити як таку, що відповідає вимогам, установленим законодавством.

3. Начальникам відділів виконавчого комітету Таращанської міської ради забезпечити безумовне виконання вимог Указу Президента України, інших нормативно-правових актів та відповідних розпоряджень міського голови.

4. Керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету Таращанської міської ради забезпечити подальше застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858, а також дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року № 348.

5. Виконавчому комітету, виконавчому апарату  Таращанської міської ради:

5.1. Об’єктивно, всебічно і вчасно проводити перевірки заяв і скарг громадян,  в першу чергу тих, що надійшли від інвалідів, членів сімей загиблих воїнів, ветеранів війни та праці, учасників АТО, пенсіонерів, багатодітних  сімей, одиноких матерів, інших пільгових категорій, домагатися  реального здійснення прийнятих рішень для задоволення потреб заявників.

5.2. Забезпечити безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян.

5.3. Вносити пропозиції міському голові щодо подальшого вдосконалення роботи із зверненнями громадян у виконавчому апараті міської ради.

 5.4. Здійснювати заходи щодо підвищення відповідальності посадових осіб за якість і ефективність роботи зі зверненнями громадян, недопущення формального ставлення до їх розгляду.

6. Відповідальній особі за звернення громадян у виконавчому комітеті міської  ради:

6.1. Забезпечити подальше застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858, а також дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року № 348.

6.2. Забезпечити належну організацію ведення діловодства за зверненнями громадян  у відповідності до вимог чинного законодавства.

6.3. Щомісячно аналізувати питання, що порушуються у зверненнях та інформувати  голову виконкому для оперативного реагування на питання, що потребують негайного вирішення.

6.4. З метою оперативного вирішення питань по зверненнях  громадян попередньо вивчати запити громадян.

7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Таращанської міської ради – Потеряйко Світлану Анатоліївну.

 

 

Міський голова                                                               Михайло КРИВОШЕЄВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                  Додаток 1

                                                                                                  до рішення виконавчого комітету

                                                                                                   Таращанської міської ради

                                                                                                    від 26.01.2021 року № 3 - VIII

 

 

Інформація

про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2020 році

 

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Таращанської міської ради за звітний період проводилась у відповідності з Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою  забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до  органів  місцевого  самоврядування,  права громадян на участь  в  управлінні  державними  справами,  а  також підвищення  ефективності роботи виконавчого комітету Таращанської міської ради зі  зверненнями  громадян та ураховуючи необхідність об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

Для забезпечення своєчасного та якісного розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, оперативного вирішення порушених в них питань були забезпечені необхідні заходи, а також створені належні умови прийому громадян.

За 2020 рік до Таращанської міської ради надійшло 593 звернень громадян. Із загальної кількості звернень громадян 368 надійшло поштою, 112 – в усному порядку на особистому прийомі, 4 через уповноважену особу, 4 через органи влади, 1 через засоби масової інформації, 103 засобами електронного звязку та 1 засобами телефонного звязку.

Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в виконкомі міської ради.

У виконкомі міської ради заведено ряд журналів для роботи із зверненнями громадян, а саме: журнали особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого апарату міської ради, журнал реєстрації заяв, звернень та скарг громадян.

Питання порушені у зверненнях, заявах розглядалися та обговорювалися на засіданнях відповідних комісій, а за необхідністю виносились на розгляд сесій та виконавчого комітету міської ради. На всі звернення громадян згідно діючого законодавства були надані своєчасні та обґрунтовані відповіді.

В виконавчому комітеті міської ради вживаються всі можливі заходи щодо задоволення законних вимог у зверненнях громадян.

Так, з початку 2020 року до міської ради надійшло 536 заяв (клопотань), 42 пропозиції та 15 скарг, з них 565 індивідуальних та 28 колективних. В колективних зверненнях, що надійшли за звітний період ставились питання щодо добросусідства – від жителів вул. Промислова та вул. Зелена, внесення в програму соціально-економічного та культурного розвитку на 2021 рік фінансування видатків з відповідного бюджету 2021 році на продовження ремонту дорожнього покриття  по вулиці Набережна,  відновлення дорожнього покриття – від жителів вул. Пушкіна, капітального ремонту дорожнього покриття – від жителів вул. Зеленої та Лермонтова, відновлення асфальтного покриття – від жителів вул. Чехова, ремонту дорожнього покриття – від жителів вул. Лисогірська, облаштування вулиці – від жителів вул. Свободи, питання благоустрою вулиці, зокрема вирішення питання освітлення – від жителів вул. Свободи, повторне звернення щодо капітального ремонту – від жителів вул. Лермонтова, питання щодо надання дозволу на виїздну торгівлю овочами та фруктами – від жителів мікрорайону Глибічок, питання щодо карантинних заходів на період поминальних днів – від прихожан Свято-Михайлівської церкви, капітального ремонту дорожнього покриття – від жителів вул. Танкістів, відновлення дорожнього покриття – від жителів вулиці Білоцерківська та Липнева, передачу в постійне користування 78 га земельних ділянок – від Координатора ГО об’єднань Максимової Ж.Л, керівника ГО «УНА УНСО» м. Тараща та Таращанського району Очківського В.Б., керівника відокремленого підрозділу «Аргат» ГО «Самооборона»                        Копейка М.В., та громадянина Шерепенка Л.М., щодо побудови проїздної дороги від жителів вул. Довженка, ремонту дорожнього покриття та вуличного освітлення – від жителів вул. Дорошенка Петра, щодо відміни торговельних заходів в день недільний день – від жителів м. Тараща та регіону (парафіян християнських церков усіх конфесій, та іншу питання.

В скаргах, що надійшли за звітний період, зокрема від громадянина                                   Нечушкіна В.П., порушувались питання щодо призначення службового розслідування відносно директора КП «Таращаводоканал» (відмова взяття на облік незавершеного будівництва ІІ гілки каналізації), причини неотримання відповіді про балансоутримувала дорожнього покриття по місту, надання неповної відповіді на звернення, ненадання відповіді про дату прийняття в експлуатацію І черги станції очищення води, бездіяльності депутата міської ради Бахмат С.В., неналежного контролю за діяльністю комунальних підприємств Таращанської міської ради, недотримання законодавства при організації роботи комунальних підприємств, надання необгрунтованої відповіді заступником міського голови, службового підроблення, ненадання копії акта прийому-передачі виконаних робіт по вул. Героїв Небесної Сотні, та інші питання.

Серед життєво-важливих питань, з якими звернулися громадяни  є надання матеріальної допомоги учасникам АТО – 47 заяв, матеріальна допомога на лікування – 87, заяви про взяття на квартирний облік громадян – 11, встановлення опіки та піклування – 01, підключення до централізованого водопостачання – 16, обрізка дерев – 25, про постановку на чергу на земельну ділянку – 6, порушення благоустрою – 3. Крім того, згідно класифікатора звернень громадян надійшли наступні заяви: заява подана одинокою матір’ю – 1, багатодітною сім’єю – 2, переселенцем – 1, пенсіонерами – 221, учасниками АТО – 47, робітниками – 27, селянами (питання про надання в користування земельних ділянок) – 57, працівниками бюджетної сфери – 12, державними службовцями – 21, підприємцями – 28.

В процесі розгляду даних заяв вирішено позитивно (вжито заходів) – 47, задоволено – 337, задоволено частково – 2, вживаються заходи – 8, відмовлено в задоволенні – 14, надано розяснення – 119, звернення, що направлені за належністю  відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» - 4, чекати остаточної відповіді (звернення, які передані на розгляд сесії та виконавчого комітету міської ради) – 62.

За класифікацією щодо змісту питань, що порушуються в зверненнях поділяються на: промислова політика – 9, аграрна політика і земельні відносини – 107, транспорт і зв’язок – 1, економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво підприємництва – 3, фінансова¸ податкова, митна політика – 5, соціальна політика, соціальний захист населення – 14, праця і заробітна плата – 21, охорона здоров’я – 137, комунальне підприємство – 167, житлова політика – 31, екологія та природні ресурси – 2, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 4, діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини – 1, діяльність місцевих органів місцевої виконавчої влади – 1, діяльність органів місцевого самоврядування – 21, діяльність підприємств та установ – 5, інше – 64.

У виконавчому комітеті міської ради проведена робота по всебічному роз’ясненню громадянам можливостей подальшого вирішення їхніх проблем у разі неможливості виконаня за належністю. Посадовими особами постійно проводилась робота в цьому напрямі, надавались консультації громадянам на особистому прийомі та в телефонному режимі, і доводилась до відома заявників  в усному чи письмовому вигляді.

Для висвітлення роботи зі зверненнями громадян  були використані  стенди міськвиконкому, які знаходяться у приміщенні і де громадяни можуть одержати інформацію, яка на сьогоднішній час найбільше їх турбує. На постійному контролі міського голови знаходились питання дотримання термінів розгляду звернень. Дотримання терміну розгляду звернень громадян здійснюється згідно зі ст. 20 Закону України «Про звернення громадян». Пересилка звернень за належністю відповідному органу чи посадовій особі відбувалась у терміни, встановленні вимогами ст. 7 Закону України «Про звернення громадян». Розгляд звернень здійснено у відповідності до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», відповіді заявникам надано державною мовою.

Під час підготовки відповідей працівниками виконавчого комітету  особлива увага звернена на якість та повноту наданих відповідей на предмет всебічного, об’єктивного і повного висвітлення питань, що були порушені у зверненнях.

Питання про додержання вимог Закону України «Про звернення громадян», указів  Президента  та інших законодавчих актів з цього питання  постійно знаходились під контролем міського голови, заступника міського голови, секретаря ради та відповідальних працівників міськвиконкому, керівників підпорядкованих міській раді комунальних підприємств. Систематично здійснювався ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міськвиконкомом, посадовими особами виконавчого апарату було вжито дієвих заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем населення міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності  кожного за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, по вдосконаленню системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.

 


Головний спеціаліст                                                                               І.О. Кобдід

відділу юридичного

забезпечення та кадрової роботи

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь