A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Таращанська міська рада
Київська область, Білоцерківський район

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ СПЕЦІАЛІСТА З ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ЗАГАЛЬНОГО ВІДДІЛУ ТА ЗВ'ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

Дата: 13.04.2021 15:28
Кількість переглядів: 126

 

З 13.04.2021 року оголошується конкурс

  1. Конкурс на заміщення  вакантної посади:
  • Спеціаліста з інформатизації загального відділу та зв’язків з громадськістю Таращанської міської ради, посада віднесена до VІІ категорії посад.                     
  1. Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
  • Вища освіта не нижче ступеня бакалавра за відповідним напрямком професійного спрямування.
  • Встановлення програмного забезпечення, робота з комп’ютерними мережами, прокладання внутрішньої та встановлення локальної мереж, тощо.
  • Вільне володіння державною мовою.
  1. Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:
  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 3х4 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (в електронній формі);
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
  1. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
  • визнані в установленому порядку недієздатними;
  • мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
  • у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
  • позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
  • в інших випадках, установлених законами.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом юридичного забезпечення та кадрової роботи Таращанської міської ради.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою:
м. Т
араща, вул. Героїв Чорнобиля, 1, тел.: 5-38-30.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь