Про внесення змін до додатків рішення Таращанської міської ради від 05.02.2021 р. № 200-05-VIII «Про затвердження Положення про управління та відділи «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради»
УКРАЇНА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ ТаращанськА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ № 275-07-VIII 16 квітня 2021 року м. Тараща |
Про внесення змін до додатків
рішення Таращанської міської ради
від 05.02.2021 р. № 200-05-VIII
«Про затвердження Положення про
управління та відділи «Центр надання
адміністративних послуг» Таращанської міської ради»
Відповідно до статей 26, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Таращанської міської ради від 24.12.2020 р. № 58-02-VIII «Про затвердження структури, загальної чисельності, штатного розпису апарату Таращанської міської ради та її виконавчих органів», з метою забезпечення ефективного здійснення повноважень посадовими особами місцевого самоврядування, покладених на них завдань, обов’язків та приведенням у відповідність до чинного законодавства і нормативно-правових актів, міська рада,-
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 1 рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Положення про управління та відділи «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради» від 05.02.2021 р. № 200-05-VIII (згідно додатку).
2. Внести зміни до додатку 2 рішення Таращанської міської ради «Про затвердження Положення про управління та відділи «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради» від 05.02.2021 р. № 200-05-VIII (згідно додатку).
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сторчака М.І..
Міський голова Михайло КРИВОШЕЄВ
м. Тараща
16 квітня 2021 р.
№ 275-07-VІІІ
Додаток
до рішення сесії Таращанської
міської ради
від 16 квітня 2021 року № 275-07- VIII
1. Внести зміни до додатку 1 «Положення про управління «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради», а саме:
- частину 5.3 розділу 5 «Структура управління» викласти в новій редакції «Структура управління ЦНАП Таращанської міської ради складається:
1) Відділ адміністрування (в якому створено 23 віддалених робочих місця);
2) Відділ державної реєстрації;
3) Відділ реєстрації місця проживання.»
- в частині 6.11.1 розділу 6 «Організаційне забезпечення роботи управління» виключити слово «збільшено» та доповнити словом «змінено»;
- доповнити розділ 6 «Організаційне забезпечення роботи управління» наступною частиною «6.12 Посадова інструкція працівника управління «Центр надання адміністративних послуг» затверджується міським головою».
2. Зміни до додатку 2 «Положення про відділ адміністрування управління «Центр надання адміністративних послуг» Таращанської міської ради, а саме:
- частину 4.2 розділу 4 «Структура» викласти в новій редакції «4.2 Відділ складається: начальник відділу, 4 адміністратори та 23 віддалене робоче місце»;
- частину 4.3 розділу 4 «Структура» викласти в новій редакції «4.3 начальник відділу та працівники відділу призначаються та звільняються з посади міським головою, відповідно до чинного законодавства.»;
- частину 5.3.3 розділу 5 «Організаційна робота» викласти в новій редакції «Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, власного імені, по батькові або порядкового номера печатки (штампа) та найменування центру надання адміністративних послуг.»;
- частини 5.6 – 5.6.7 розділу 5 «Організаційна робота» виключити;
- частини 5.7 - 5.7.2 розділ 5 «Організаційна робота» вважати відповідно частинами 5.6 - 5.6.2».
Секретар ради Віталіна СМОЛІЖЕНКО