A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Таращанська міська рада
Київська область, Білоцерківський район

ЯК ОТРИМАТИ ОДНОРАЗОВУ ВИПЛАТУ У РОЗМІРІ 8 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ

Дата: 12.05.2021 15:45
Кількість переглядів: 252

Отримання одноразової виплати

відповідно до Закону України від 30.03.2021 №1358/ІХ

«Про надання допомоги застрахованим особам на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»

 

1. Право отримання одноразової допомоги у розмірі 8 тисяч гривень мають:

 

наймані працівники, які:

на дату звернення ПРАЦЮЮТЬ за основним місцем роботи у роботодавця, діяльність якого була тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів, що нарахував ЄСВ за усі місяці відповідного кварталу:

  за четвертий  квартал 2020  (заходи запроваджені у лютому – травні 2021 року);

  за перший  квартал 2021 року   (заходи запроваджені у червні– серпні 2021 року);

  за другий квартал 2021 року   (заходи запроваджені у вересні – листопаді 2021 року);

  за третій  квартал 2021 року   (заходи запроваджені у грудні 2021 року).

 

фізичні особи – підприємці, які:

          за останній звітний рік сплатили ЄСВ за себе не менше ніж за 6 місяців;

не є одночасно фізичною особою підприємцем та найманим працівником;

основний вид економічної діяльності якого заявлений першим у відомостях з ЄДР станом на останній день місяця, який передує місяцю, в якому подається звернення на отримання допомоги, та відповідає видам, визначеним у Переліку видів економічної діяльності.

 

Перевірка відповідності ОСНОВНОГО виду економічної діяльності роботодавця переліку видів діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи та факту нарахування та сплати ЄСВ здійснюватиметься засобами Порталу ДІЯ автоматично при поданні заяви.

 

Перевірити зарахування стажу (сплату ЄСВ), розмір заробітної плати можливо за посиланням https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer на вебпорталі Пенсійного фонду України (знадобиться електронний підпис, Bank ID або  Mobile ID (GOV ID)).

 

2. Строки  звернення за виплатою

30 днів з дня запровадження на території відповідного регіону обмежувальних протиепідемічних заходів. Перебіг строку для отримання допомоги у звязку із запровадженням обмежувальних заходів у лютому – березні 2021 року починається через 10 днів з дня набрання чинності Закону.  Список регіонів та дати запровадження у них обмежувальних протиепідемічних заходів розміщені на офіційному інформаційному порталі Кабінету Міністрів України (http://covid19.gov.ua)

 

3. Порядок звернення за виплатою

Заява для отримання одноразової допомоги застрахованим особам заповнюється ВИКЛЮЧНО в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг або з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

 

Як отримати послугу на порталі?

1. Вам знадобиться кваліфікований електронний підпис для авторизації у порталі.

2. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.

3. У розділі “Послуги” оберіть “Одноразова матеріальна допомога ФОПам та найманим працівникам”.

4. Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.

5. Підтвердіть своє поточне місце роботи.

6. Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. УВАГА – отримати кошти можна лише на особистий рахунок.

7. Перевірте та надішліть заповнену заяву.

8. Очікуйте повідомлення про нарахування виплати.

 

Як отримати послугу у застосунку?

1. Завантажуй застосунок Дія за посиланням: https://go.diia.app

2. Авторизуйтесь у застосунку через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ.

3. У розділі “Послуги” натисніть “Отримати допомогу”.

4. Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.

5. Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. УВАГА – отримати кошти можна лише на особистий рахунок.

6. Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.

 

4. Заповнення заяви

У заяві автоматично формуються:

- реєстраційний номер облікової картки платника податків АБО серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- адреса місця проживання;

- належність найманого працівника чи фізичної особи підприємця до категорій осіб, які мають право на виплату одноразової допомоги (підтверджується шляхом проставлення відповідної позначки в заяві).

Вноситься номер банківського рахунка заявника – за стандартом IBAN (одноразова допомога виплачується виключно на банківський рахунок. У разі відсутності банківського рахунку, його необхідно відкрити у будь-якому обраному банку),

Заява вважається поданою у разі заповнення ідентифікованою особою всіх полів форми.

Відповідальність за недостовірні відомості

У разі подання недостовірної інформації допомога підлягає поверненню.

Якщо особа не поверне кошти добровільно протягом 10 робочих днів з дня надсилання рішення територіального органу Пенсійного фонду про відшкодування одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, вони будуть стягнуті державною виконавчою службою в примусовому порядку.

Рішення про відшкодування одноразової матеріальної допомоги буде розміщено на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь