A A A K K K
для людей із порушенням зору
Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Понад 50 тисяч клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі цьогоріч мали перебої з електропостачанням через пошкодження ліній будівельниками та комунальниками

Дата: 15.06.2021 14:29
Кількість переглядів: 303

Понад 50 тисяч клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі цьогоріч мали перебої з електропостачанням через пошкодження ліній будівельниками та комунальниками

 

Будівельні компанії та комунальні служби Київської області часто нехтують процедурою погодження проведення робіт поблизу кабельних ліній електропередач. Така самовільна діяльність лише з початку поточного року спричинила 117 аварійних відключень розподільчої мережі 0.4-10 кВ. Як наслідок, підривається стабільність енергопостачання приватних домівок та підприємств Київщини, а оператор системи розподілу зазнає матеріальних збитків.

«ДТЕК відповідальна, надійна компанії, яка працює для клієнтів 24/7. На жаль, пошкодження мереж через проведення несанкціонованих робіт трапляється доволі часто. Один із випадків пошкодження кабельної лінії 10 кВ трапився 1 червня в м. Ірпінь. Через дії забудовника без світла залишилися 1726 клієнтів. За 2 години наші фахівці відновили енергопостачання для більшості домівок. Ще 9 годин знадобилося для повного відновлення енергопостачання мікрорайону»,  — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

ДТЕК Київські регіональні електромережі звертає увагу, що для проведення земляних робіт необхідно зробити відповідну заявку до органів місцевої влади, до якої додається топозйомка ділянки, короткий опис та графічна схема проведення робіт тощо. Після цього ордер погоджується з операторами електричних і газових мереж та водоканалом.

Зокрема, для того, щоби погодити проведення земельних робіт або робіт біля повітряних ліній електропередач з оператором системи розподілу ДТЕК Київські регіональні електричні мережі необхідно звернутися в один із центрів обслуговування клієнтів компанії, які розташовані по усій Київській області.

Нагадуємо про зручні, альтернативні канали комунікації з нами:

·       сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі;

·       мобільний додаток «Мережі онлайн» (завантажуйте додаток в AppStore та Google Play Market);

·       чат-боти у Telegram чи Viber. У пошуку вводьте «ДТЕК Київські регіональні електромережі», і, слідуючи за підказками меню, що випадає, отримуйте або передавайте необхідну інформацію;

·       кол-центр: 0 800 400-740(044) 459-07-40(067) 495 70 40(099) 495 70 40(093) 495 70 40.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь