Білоцерківське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області інформує:
З 1 липня в Україні зріс прожитковий мінімум та пов’язані з ним страхові виплати від Фонду
З 1 липня 2021 року в Україні планово збільшився розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб – з 2 270 гривень до 2 379 гривень. Про це інформує пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.
Відповідно зросла сума пов’язаних з ним одноразових допомог, які фінансуються Фондом соціального страхування України для потерпілих внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань, а також членів їх родин, утриманців у разі смерті працівників внаслідок виконання посадових обов’язків.
Так, для осіб, у яких право на страхові виплати від Фонду настало з 01 липня цього року, розмір допомоги складе:
• потерпілому внаслідок нещасного випадку на виробництві відповідно до ступеня втрати професійної працездатності (максимально 17 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, при 100% втрати працездатності) – 40 443 грн;
• сім’ї у разі смерті потерпілого (100 розмірів прожиткового мінімуму) – 237 900 грн;
• утриманцю у разі смерті потерпілого (20 розмірів прожиткового мінімуму) – 47 580 грн.
Раніше ці виплати становили 38 590 грн, 227 000 грн і 45 400 грн відповідно.
За другий квартал 2021 року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 660 осіб
У другому кварталі 2021 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулася 661 особа. Із загальної кількості зареєстровано 149 письмових звернень та 512 - під час особистого прийому.
Більшість звернень стосується питань виплати по листках непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання - 283 звернення, тобто 42,8% від загальної кількості. На другому місці – інші питання – 119 звернень або 18%. На третьому місці – виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 79 звернень або 12%.
З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян в управлінні та відділеннях проводилися особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівництвом управління, відділень та начальниками відділів.
Графіки прийому громадян розміщені на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах, органах місцевої влади, об’єднаних територіальних громад. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи. Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.
В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та об'єктивним розглядом звернень громадян. Налагоджено та регламентовано співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
Разом з тим, нагадуємо, що з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 та вжиття заходів упередження зараження цією хворобою в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області запроваджено дистанційну форму проведення прийому громадян засобами телефонного та електронного зв’язку. Прийом громадян здійснюється в управлінні за телефонами «гарячої лінії»: 0-800-507-709; (044) 403-82-30, е-mail: kr@fssu.gov.ua.