Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Про затвердження вартості послуг, які надаються КП «Таращаводоканал» 

Дата: 23.07.2021 15:13
Кількість переглядів: 302

УКРАЇНА

КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ТаращанськОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

РІШЕННЯ № 00 – VIII

 

    26 липня 2021 року                                                                                           м. Тараща

 

Про затвердження вартості послуг,

які надаються КП «Таращаводоканал» 

 

Розглянувши подання директора КП «Таращаводоканал» Таращанської міської ради Майстренка М.І. від 07.07.2021 року № 74, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Таращанської міської ради,-

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити вартість послуг по ремонту водопровідних мереж до приватних будинків за 1 годину роботи з 10 серпня 2021 року, в розмірі 401,00 гривня, згідно з поданою калькуляцією (додаток 1).

2. Затвердити вартість послуг по опломбуванню водяного лічильника з 10 серпня 2021 року, в розмірі 95,00 гривень, згідно з поданою калькуляцією (додаток 2).

3. Затвердити вартість послуг по встановленню водяного лічильника з 10 серпня 2021 року, згідно з поданою калькуляцією (додаток 3):

-  для населення  в розмірі 550,00 гривень

-  для бюджетної організації  в розмірі 600,00 гривень

-  для господарської організації в розмірі 700,00 гривень

4. Затвердити вартість послуг на врізку абонентів в водопровідні та каналізаційні мережі з 10 серпня 2021 року, в розмірі 1492,50 гривень, згідно з поданою калькуляцією (додаток 4).

5. Затвердити вартість послуг по виготовленню технічних умов на приєднання до водопровідних та каналізаційних мереж з 10 серпня 2021 року, згідно з поданою калькуляцією (додаток 5):

- для населення в розмірі 290,50 гривень

- для підприємств та організацій в розмірі 435,75 гривень

6. Затвердити вартість послуг по відкачуванню води з колодязів абонентів приватних будинків з 10 серпня 2021 року, в розмірі 143,00 гривень, згідно з поданою калькуляцією (додаток 6).

7. Затвердити вартість послуг 1 години екскаватора з 10 серпня 2021 року, в розмірі 363,70 гривень, згідно з поданою калькуляцією (додаток 7).

8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на директора КП «Таращаводоканал» Таращанської міської ради Майстренка М.І.

 

 

Міський голова                                                          Михайло КРИВОШЕЄВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор проекту: головний спеціаліст відділу

бухгалтерського обліку, звітності та

господарської діяльності                                  ____________       Р.Р.Поліщук

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку,

звітності та господарської діяльності             ______________  О.С.Хоменко

 

В.о. начальника відділу юридичного

забезпечення та кадрової роботи                    ______________   Н.В.Різник

 

Директор КП «Таращаводоканал»                  _______________  М.І.Майстренко

 

Заступник міського голови                           _______________   О.Ю.Астапов

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради              _____________   С.А.Потеряйко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Додаток 1

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

для виконання  роботи по ремонту водопровідних мереж до

приватних будинків за 1 годину роботи

 

п/п

Стаття  затрат

Сума 

грн.

1

Виїзд  автомобіля  Г-52 бригада  4 чол.(бензин 1,6л х 23,50)

37,60

 

2

Зарплата за місяць :

- Електрогазозварювальник

- Слюсар

- Водій

- Майстер

 

27152,20

7252,20

6000,00

6000,00

7900,00

3

Середньоденна з/плата (27152,20 : 168 год.)

 

1292,96

 

 

За 1 годину

161,62

4

Нарахування  на зарплату  (22%)

35,56

 

 

Всього :

197,18

1

Загальновиробничі витрати  10%

19,72

2

Адміністративні витрати 3%

5,92

 

Разом витрат

222,82

 

ПДВ 20%

44,56

 

 

 

Разом з ПДВ

267,38

 

ВСЬОГО з рентабельністю 50%

401,00

 

Вартість     матеріалів    оплачує    замовник  по  факту  їх  використання.

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                    Додаток 2

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

на  опломбування  водяного  лічильника 

по  КП «Таращаводоканал»

 

п/п

Стаття  затрат

Витрати  на місяць

1

З/плата контролера за  1 год ( 6000:168год.)

              

35,71

Разом  з/плати  за 1 год.

35,71

1

Нарахування на  з/плату 22%

7,86

 

2

Вартість пломби і дрота

3,05

 

 

 

 

Всього  прямих витрат

46,62

1

Загальновиробничі витрати 10%

4,66

 

2

Адміністративні  витрати 3%

1,40

 

Разом  витрат

52,68

Собівартість  без ПДВ

52,68

 

 ПДВ  20%

10,54

 

Собівартість  з ПДВ

63,22

 

 

Рентабельність 50%

95,00

 

 

ВСЬОГО :

94,83

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Додаток 3

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

на встановлення  водяного лічильника

по  КП «Таращаводоканал»

 

п/п

Стаття  затрат

Сума 

грн.

1

 

Подача рем.літучки (1,6л Х 23,50грн)

По місту 6км витрата палива 26,25л на 100км = 1,6л

37,60

 

2

- з/плата  за місяць .майстра  7900,00 + слюсаря -6000+ водія – 6000=19900: 21 день=947,62 :8год=118,45 х 2,5год .роб.=296,13 грн.

- нарахування  на з/плату  22% -65,15грн.

361,28

3

Перекриття запірного вентиля (на головні магістралі у колодці та спускання води з ділянки водопроводу -19,53грн.  (ціна за 1літр води) х 70літр

1,36

 

4

Заміна запірного вентиля розвідної системи

70літр х 19,53(за 1 літр води)

1,36

5

Пломбування лічильника

52,68

 

Собівартість  без ПДВ

416,68

 

Собівартість з ПДВ

500,02

 

 

1 група 10%

550,00

 

2 група 20%

600,00

 

3 група 40%

700,00

 

 

 

 

Вартість     матеріалів    оплачує    замовник  по  факту  їх  використання.

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Додаток 4

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

на врізку абонентів  в водопровідні  та каналізаційні  мережі

по  КП «Таращаводоканал»

 

п/п

Стаття  затрат

Сума 

грн.

1

 

Подача рем.літучки (1,6л Х 23,50грн)

По місту 6км витрата палива 26,25л на 100км = 1,6л

37,60

 

2

- з/плата  за місяць .майстра  7900,00 + слюсаря -6000+ водія – 6000+зварювальника -7252=27152: 21 день=1292,95 :8год=161,60 х 3год .роб.=484,80 грн.

- нарахування  на з/плату  22% -106,66грн.

591,46

3

Перекриття запірного вентиля (на головні магістралі у колодці та спускання води з ділянки водопроводу -19,53грн.  (ціна за 1літр води) х 70літр

1,36

 

4

Заміна запірного вентиля розвідної системи

70літр х 19,53(за 1 літр води)

1,36

5

Вартість матеріалів/круг  та електроди/  102,00грн

102,00

6

Загальновиробничі 10%

73,38

7

Адмінвитрати 3%

22,01

 

ВСЬОГО

829,17

 

Собівартість  без ПДВ

829,17

 

ПДВ 20%

165,83

 

Собівартість з ПДВ

995,00

 

 

Рентабельність  50%

497,50

 

Разом

1492,50

 

 

 

 

 

 

 Вартість     матеріалів    оплачує    замовник  по  факту  їх  використання.

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

                                                                                                   Додаток 5

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

на виготовлення технічних умов   на приєднання

  до

водопровідних  та каналізаційних  мереж

 

п/п

Стаття  затрат

Сума 

грн.

1

 

Виїзд майстра для огляду (1,6л Х 23,50грн)

 

37,60

 

2

- з/плата  за місяць .майстра  7900,00 : 21 день=376,19 :8год=47,02 х 3год =141,06 грн.

- нарахування  на з/плату  22% -31,03грн.

172,09

3

-бланки  - 4,55грн.

4,55

 

3

Всього прямих витрат

214,24

1

Загальновиробничі витрати  10%

21,42

2

Адміністративні витрати 3%

6,43

 

Разом витрат

242,09

 

ПДВ 20%

48,42

 

 

Разом  з ПДВ

290,50

 

Населення

290,50

 

Інші з рентабельність 50%

435,75

 

 

 

 

Вартість     матеріалів    оплачує    замовник  по  факту  їх  використання.

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

для виконання  робіт по відкачуванню води з колодязів абонентів

 приватних  будинків

 

п/п

Стаття  затрат

Сума 

грн.

1

 

Виїзд автомобіля Г-52 (бензин 0,8л Х 25,00грн)

 

20,00

 

2

Зарплата за місяць :

  • водія

6000,00

3

Середньоденна з/плата

285,71

 

 

За 1 годину

35,71

4

Нарахування на зарплату 22%

7,86

5

Підняття 1м3 води 0,21л х 25,00грн.

5,25

6

Амортизація

1,22

 

Всього :

70,04

1

2

Загальновиробничі витрати 10%

Адміністративні витрати 3%

7,00

2,10

 

 

 

Разом  витрат

79,14

 

ПДВ 20%

15,83

 

Рентабельність 50%

47,48

 

 

ВСЬОГО :

143,00

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Додаток 7

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція   на послуги  екскаватора

 

п/п

Стаття  затрат

Витрати  на місяць

1

З/плата екскаваторщика

                

6795,00

Разом  з/плати  за 1 міс.

6795,00

1

Нарахування на  з/плату 22%

1495,00

 

2

Амортизація

1661,13

 

3

Затрати  на запасні  частини

16518 : 12=1376,50

 

1376,50

Всього  прямих витрат

11327,63

1

Загальновиробничі витрати 10%

1132,76

 

2

Адміністративні  витрати 3%

339,83

 

Разом  витрат

12800,22

Вартість 1 години роботи без ПММ екскаватора

76,19

 

Дизпаливо норма на 1 год (5,3х23,75грн)

125,88

 

Собівартість роботи 1 год.екскаватора без ПДВ

202,07

 

 ПДВ  20%

40,41

 

Собівартість  з ПДВ

242,48

 

 

Тариф 1 год.роботи екскаватора  з рентабельністю 50%

363,70

 

 

 Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь