Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Про затвердження вартості послуг, які надаються КП «Таращаводоканал» 

Дата: 23.07.2021 15:13
Кількість переглядів: 275

УКРАЇНА

КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ТаращанськОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

РІШЕННЯ № 00 – VIII

 

    26 липня 2021 року                                                                                           м. Тараща

 

Про затвердження вартості послуг,

які надаються КП «Таращаводоканал» 

 

Розглянувши подання директора КП «Таращаводоканал» Таращанської міської ради Майстренка М.І. від 07.07.2021 року № 74, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Таращанської міської ради,-

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити вартість послуг по ремонту водопровідних мереж до приватних будинків за 1 годину роботи з 10 серпня 2021 року, в розмірі 401,00 гривня, згідно з поданою калькуляцією (додаток 1).

2. Затвердити вартість послуг по опломбуванню водяного лічильника з 10 серпня 2021 року, в розмірі 95,00 гривень, згідно з поданою калькуляцією (додаток 2).

3. Затвердити вартість послуг по встановленню водяного лічильника з 10 серпня 2021 року, згідно з поданою калькуляцією (додаток 3):

-  для населення  в розмірі 550,00 гривень

-  для бюджетної організації  в розмірі 600,00 гривень

-  для господарської організації в розмірі 700,00 гривень

4. Затвердити вартість послуг на врізку абонентів в водопровідні та каналізаційні мережі з 10 серпня 2021 року, в розмірі 1492,50 гривень, згідно з поданою калькуляцією (додаток 4).

5. Затвердити вартість послуг по виготовленню технічних умов на приєднання до водопровідних та каналізаційних мереж з 10 серпня 2021 року, згідно з поданою калькуляцією (додаток 5):

- для населення в розмірі 290,50 гривень

- для підприємств та організацій в розмірі 435,75 гривень

6. Затвердити вартість послуг по відкачуванню води з колодязів абонентів приватних будинків з 10 серпня 2021 року, в розмірі 143,00 гривень, згідно з поданою калькуляцією (додаток 6).

7. Затвердити вартість послуг 1 години екскаватора з 10 серпня 2021 року, в розмірі 363,70 гривень, згідно з поданою калькуляцією (додаток 7).

8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на директора КП «Таращаводоканал» Таращанської міської ради Майстренка М.І.

 

 

Міський голова                                                          Михайло КРИВОШЕЄВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор проекту: головний спеціаліст відділу

бухгалтерського обліку, звітності та

господарської діяльності                                  ____________       Р.Р.Поліщук

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку,

звітності та господарської діяльності             ______________  О.С.Хоменко

 

В.о. начальника відділу юридичного

забезпечення та кадрової роботи                    ______________   Н.В.Різник

 

Директор КП «Таращаводоканал»                  _______________  М.І.Майстренко

 

Заступник міського голови                           _______________   О.Ю.Астапов

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради              _____________   С.А.Потеряйко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Додаток 1

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

для виконання  роботи по ремонту водопровідних мереж до

приватних будинків за 1 годину роботи

 

п/п

Стаття  затрат

Сума 

грн.

1

Виїзд  автомобіля  Г-52 бригада  4 чол.(бензин 1,6л х 23,50)

37,60

 

2

Зарплата за місяць :

- Електрогазозварювальник

- Слюсар

- Водій

- Майстер

 

27152,20

7252,20

6000,00

6000,00

7900,00

3

Середньоденна з/плата (27152,20 : 168 год.)

 

1292,96

 

 

За 1 годину

161,62

4

Нарахування  на зарплату  (22%)

35,56

 

 

Всього :

197,18

1

Загальновиробничі витрати  10%

19,72

2

Адміністративні витрати 3%

5,92

 

Разом витрат

222,82

 

ПДВ 20%

44,56

 

 

 

Разом з ПДВ

267,38

 

ВСЬОГО з рентабельністю 50%

401,00

 

Вартість     матеріалів    оплачує    замовник  по  факту  їх  використання.

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                    Додаток 2

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

на  опломбування  водяного  лічильника 

по  КП «Таращаводоканал»

 

п/п

Стаття  затрат

Витрати  на місяць

1

З/плата контролера за  1 год ( 6000:168год.)

              

35,71

Разом  з/плати  за 1 год.

35,71

1

Нарахування на  з/плату 22%

7,86

 

2

Вартість пломби і дрота

3,05

 

 

 

 

Всього  прямих витрат

46,62

1

Загальновиробничі витрати 10%

4,66

 

2

Адміністративні  витрати 3%

1,40

 

Разом  витрат

52,68

Собівартість  без ПДВ

52,68

 

 ПДВ  20%

10,54

 

Собівартість  з ПДВ

63,22

 

 

Рентабельність 50%

95,00

 

 

ВСЬОГО :

94,83

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Додаток 3

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

на встановлення  водяного лічильника

по  КП «Таращаводоканал»

 

п/п

Стаття  затрат

Сума 

грн.

1

 

Подача рем.літучки (1,6л Х 23,50грн)

По місту 6км витрата палива 26,25л на 100км = 1,6л

37,60

 

2

- з/плата  за місяць .майстра  7900,00 + слюсаря -6000+ водія – 6000=19900: 21 день=947,62 :8год=118,45 х 2,5год .роб.=296,13 грн.

- нарахування  на з/плату  22% -65,15грн.

361,28

3

Перекриття запірного вентиля (на головні магістралі у колодці та спускання води з ділянки водопроводу -19,53грн.  (ціна за 1літр води) х 70літр

1,36

 

4

Заміна запірного вентиля розвідної системи

70літр х 19,53(за 1 літр води)

1,36

5

Пломбування лічильника

52,68

 

Собівартість  без ПДВ

416,68

 

Собівартість з ПДВ

500,02

 

 

1 група 10%

550,00

 

2 група 20%

600,00

 

3 група 40%

700,00

 

 

 

 

Вартість     матеріалів    оплачує    замовник  по  факту  їх  використання.

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Додаток 4

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

на врізку абонентів  в водопровідні  та каналізаційні  мережі

по  КП «Таращаводоканал»

 

п/п

Стаття  затрат

Сума 

грн.

1

 

Подача рем.літучки (1,6л Х 23,50грн)

По місту 6км витрата палива 26,25л на 100км = 1,6л

37,60

 

2

- з/плата  за місяць .майстра  7900,00 + слюсаря -6000+ водія – 6000+зварювальника -7252=27152: 21 день=1292,95 :8год=161,60 х 3год .роб.=484,80 грн.

- нарахування  на з/плату  22% -106,66грн.

591,46

3

Перекриття запірного вентиля (на головні магістралі у колодці та спускання води з ділянки водопроводу -19,53грн.  (ціна за 1літр води) х 70літр

1,36

 

4

Заміна запірного вентиля розвідної системи

70літр х 19,53(за 1 літр води)

1,36

5

Вартість матеріалів/круг  та електроди/  102,00грн

102,00

6

Загальновиробничі 10%

73,38

7

Адмінвитрати 3%

22,01

 

ВСЬОГО

829,17

 

Собівартість  без ПДВ

829,17

 

ПДВ 20%

165,83

 

Собівартість з ПДВ

995,00

 

 

Рентабельність  50%

497,50

 

Разом

1492,50

 

 

 

 

 

 

 Вартість     матеріалів    оплачує    замовник  по  факту  їх  використання.

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

                                                                                                   Додаток 5

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

на виготовлення технічних умов   на приєднання

  до

водопровідних  та каналізаційних  мереж

 

п/п

Стаття  затрат

Сума 

грн.

1

 

Виїзд майстра для огляду (1,6л Х 23,50грн)

 

37,60

 

2

- з/плата  за місяць .майстра  7900,00 : 21 день=376,19 :8год=47,02 х 3год =141,06 грн.

- нарахування  на з/плату  22% -31,03грн.

172,09

3

-бланки  - 4,55грн.

4,55

 

3

Всього прямих витрат

214,24

1

Загальновиробничі витрати  10%

21,42

2

Адміністративні витрати 3%

6,43

 

Разом витрат

242,09

 

ПДВ 20%

48,42

 

 

Разом  з ПДВ

290,50

 

Населення

290,50

 

Інші з рентабельність 50%

435,75

 

 

 

 

Вартість     матеріалів    оплачує    замовник  по  факту  їх  використання.

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція 

для виконання  робіт по відкачуванню води з колодязів абонентів

 приватних  будинків

 

п/п

Стаття  затрат

Сума 

грн.

1

 

Виїзд автомобіля Г-52 (бензин 0,8л Х 25,00грн)

 

20,00

 

2

Зарплата за місяць :

  • водія

6000,00

3

Середньоденна з/плата

285,71

 

 

За 1 годину

35,71

4

Нарахування на зарплату 22%

7,86

5

Підняття 1м3 води 0,21л х 25,00грн.

5,25

6

Амортизація

1,22

 

Всього :

70,04

1

2

Загальновиробничі витрати 10%

Адміністративні витрати 3%

7,00

2,10

 

 

 

Разом  витрат

79,14

 

ПДВ 20%

15,83

 

Рентабельність 50%

47,48

 

 

ВСЬОГО :

143,00

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Додаток 7

до рішення

виконавчого комітету

№ 00-VIII від 26.07.2021 року

 

Калькуляція   на послуги  екскаватора

 

п/п

Стаття  затрат

Витрати  на місяць

1

З/плата екскаваторщика

                

6795,00

Разом  з/плати  за 1 міс.

6795,00

1

Нарахування на  з/плату 22%

1495,00

 

2

Амортизація

1661,13

 

3

Затрати  на запасні  частини

16518 : 12=1376,50

 

1376,50

Всього  прямих витрат

11327,63

1

Загальновиробничі витрати 10%

1132,76

 

2

Адміністративні  витрати 3%

339,83

 

Разом  витрат

12800,22

Вартість 1 години роботи без ПММ екскаватора

76,19

 

Дизпаливо норма на 1 год (5,3х23,75грн)

125,88

 

Собівартість роботи 1 год.екскаватора без ПДВ

202,07

 

 ПДВ  20%

40,41

 

Собівартість  з ПДВ

242,48

 

 

Тариф 1 год.роботи екскаватора  з рентабельністю 50%

363,70

 

 

 Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                             С. ПОТЕРЯЙКО

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь