Про введення в дію рішення конкурсної комісії про визначення переможця конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Таращанської міської територіальної громади за 2 лотом
УКРАЇНА
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ТАРАЩАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ № - VIII
30 липня 2021 року м. Тараща
Про введення в дію рішення конкурсної
комісії про визначення переможця
конкурсу з визначення виконавця
послуг з вивезення побутових відходів
на території Таращанської міської
територіальної громади за 2 лотом
Керуючись п. 6 частини «а» ст. 30 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», ст. 351 Закону України «Про відходи», Постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів» на виконання рішення виконавчого комітету від 22.06.2021 № 233-VIII «Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів на території Таращанської міської територіальної громади», розглянувши протокол №1 від 26.07.2021 та рішення засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Таращанської міської територіальної громади за 2 лотом, з метою безперебійної санітарної очистки території Таращанської міської територіальної громади, виконавчий комітет Таращанської міської ради, -
ВИРІШИВ:
- Ввести в дію рішення конкурсної комісії щодо визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Таращанської міської територіальної громади у 2 лоті – надання послуг з вивезення побутових відходів від населення, підприємств, установ, організацій та інших суб’єктів господарювання Таращанської міської територіальної громади, які користуються контейнерами для збору твердих побутових відходів відповідно до протоколу засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу для визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Таращанської міської територіальної громади від 26.07.2021 №2 (протокол додається).
- Визначити КП «Тараща ЖЕП» виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів від населення, підприємств, установ, організацій та інших суб’єктів господарювання Таращанської міської територіальної громади, які користуються контейнерами для збору твердих побутових відходів терміном на 12 місяців.
- Рекомендувати міському голові Кривошеєву М.Ю. підписати договір на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Таращанської міської територіальної громади з КП «Тараща ЖЕП» терміном на 12 місяців.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Астапова О.Ю. та відділ житлово-комунального господарства, транспорту, благоустрою, комунального майна, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій.
Міський голова Михайло КРИВОШЕЄВ
Листок візування
проектів рішень виконавчого комітету Таращанської міської ради
Автор проекту: головний спеціаліст
відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, благоустрою,
комунального майна, цивільного
захисту та надзвичайних ситуацій Г.В. Шиманська
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, благоустрою,
комунального майна, цивільного захисту
та надзвичайних ситуацій О.В. Похилий
Начальник відділу юридичного
забезпечення та кадрової роботи О.В. Самченко
Заступник міського голови О.Ю. Астапов