Про внесення змін до рішення Таращанської міської ради від 16.04.2021 № 281-07-VIII «Про затвердження Програми «Підтримки розвитку Комунальної установи Таращанської міської ради «Трудовий архів» на 2021 рік»
УКРАЇНА
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ТаращанськОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ № 00 – VIII
23 вересня 2021 року м. Тараща
Про внесення змін до рішення Таращанської
міської ради від 16.04.2021 № 281-07-VIII
«Про затвердження Програми «Підтримки розвитку
Комунальної установи Таращанської міської ради
«Трудовий архів» на 2021 рік»
Відповідно до Бюджетного кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», та з метою покращення централізованого та тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на відповідній території, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду, виконавчий комітет Таращанської міської ради,-
ВИРІШИВ:
- Схвалити внесення змін до Програми «Підтримки розвитку Комунальної установи Таращанської міської ради «Трудовий архів» на 2021 рік», а саме:
- Внесення змін в Паспорт Програми пункт 8 цифри «164,2» замінити на «194,2».
- Внесення змін в Додаток 1 «Ресурсне забезпечення програми «Підтримки розвитку Комунальної установи Таращанської міської ради «Трудовий архів» на 2021 рік», виклавши його в новій редакції, що додається.
- Внесення змін в Додаток 2 «Показники продукту Програми «Підтримки розвитку Комунальної установи Таращанської міської ради «Трудовий архів» на 2021 рік», виклавши його в новій редакції, що додається.
- Внесення змін в Додаток 3 «Напрямки діяльності та заходи Програми «Підтримки розвитку Комунальної установи Таращанської міської ради «Трудовий архів» на 2021 рік», виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Заступнику міського голови Корнієнку П.В. організувати подання Програми на розгляд та затвердження сесією Таращанської міської ради.
Міський голова Михайло КРИВОШЕЄВ
Автор проекту: головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку, звітності та
господарської діяльності ____________ Р.Р. Поліщук
В.о. начальника відділу бухгалтерського
обліку, звітності та господарської діяльності ______________ І.С. Носенко
Начальник фінансового управління
Таращанської міської ради ______________ Л.В. Возна
В.о. начальника відділу юридичного
забезпечення та кадрової роботи ______________ Н.В. Різник
Директор КУ «Трудовий архів» ______________ Н.Л. Вдовиченко
Заступник міського голови _______________ П.В. Корнієнко
Керуюча справами (секретар)
виконавчого комітету міської ради _______________ С.А. Потеряйко
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради ________________ М.І. Сторчак
Додаток 1 до Програми
(в редакції рішення сесії
№ 00-14-VIII від 28.09.2021 р)
Ресурсне забезпечення Програми «Підтримки розвитку Комунальної установи Таращанської міської ради «Трудовий архів» на 2021 р»
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
І етап виконання Програми |
Всього витрат на виконання Програми тис.грн |
2021 рік |
|
|
1 |
2 |
4 |
Обсяг ресурсів всього, в тому числі: |
194,2 |
194,2 |
державний бюджет |
0 |
0 |
обласний бюджет |
0 |
0 |
бюджет Таращанської міської територіальної громади |
194,2 |
194,2 |
бюджети сіл, селищ, міст районного значення |
0 |
0 |
Секретар ради Віталіна СМОЛІЖЕНКО
Додаток 2 до Програми
(в редакції рішення сесії
№ 00-14-VIII від 28.09.2021 р)
Показники продукту Програми «Підтримки розвитку Комунальної установи Таращанської міської ради «Трудовий Архів» на 2021 р»
№ п/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані |
1 |
2 |
3 |
4 |
І. Показники затрат Програми |
|||
1 |
Кількість закладів |
од. |
1 |
2 |
Кількість штатних одиниць |
од |
2 |
3 |
Обсяг видатків на утримання закладу |
Тис.грн |
194,2 |
4 |
Оплата праці і нарахування на заробітну плату |
Тис.грн |
175,5 |
5 |
Оплата комунальних послуг |
Тис.грн |
18,7 |
ІІ. Показники продукту Програми |
|||
1 |
Кількість підприємств, установ, організацій, які залучені до зберігання документів |
од |
160 |
2 |
Кількість отриманих справ |
од |
300 |
ІІІ. Показники ефективності Програми |
|||
1 |
Середні видатки на утримання закладу |
Тис.грн |
194,2 |
2 |
Витрати на утримання однієї штатної одиниці |
Тис.грн |
97,1 |
ІV. Показники якості |
|||
1 |
Відсоток забезпечення виконання завдань |
% |
100 |
Секретар ради Віталіна СМОЛІЖЕНКО