Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Сервісний центр МВС інформує:

Дата: 18.10.2021 10:56
Кількість переглядів: 626

Фото без опису

Відтепер всі комбінації номерних знаків у вільному доступі

Найголовніші принципи роботи сервісних центрів МВС —  клієнтоорієнтованість та відкритість. Тому ми продовжуємо впроваджувати нові онлайн-сервіси.

Відсьогодні на сайті ГСЦ МВС запрацював ще один сервіс “Наявність номерних знаків”. Він надає можливість дізнатися онлайн про усі доступні для закріплення номерні знаки в усіх сервісних центрах МВС та знайти серед них найкращий для свого авто. І якщо наш аналогічний сервіс, що функціонував раніше, дозволяв шукати номерні знаки лише з категорії “платних”, відтепер у вільному доступі є абсолютно всі наявні в сервісних центрах МВС номерні знаки.

Є два варіанти алгоритму пошуку вільного номерного знаку.

Наявність в області” — обравши цей критерій пошуку, можна легко дізнатися про всі номерні знаки, наявні в сервісних центрах МВС та ЦНАПах конкретного регіону, із зазначенням їх вартості та сервісних центрів МВС,  де вони  є на цей час.

Вказавши у полі “Пошук” номер сервісного центру МВС, можна побачити усі номерні знаки, наявні саме в ньому.

Числова комбінація” — за допомогою цього критерію можна легко знайти омріяну комбінацію цифр номерного знаку серед усіх сервісних центрів МВС та ЦНАПів.

Перелік наявних номерних знаків оновлюється в режимі реального часу, тобто, після закріплення номерний знак не відображатиметься. У функціоналі номерні знаки не бронюються. Тому, збираючись до сервісного центру МВС, краще обирати декілька прийнятних варіантів комбінацій, наявних у ньому.

Нагадуємо, що на сайті ГСЦ МВС також працює інформаційний онлайн сервіс “Калькулятор вартості реєстрації ТЗ” та сервіси з онлайн перевірки документів, зокрема посвідчення водія, свідоцтва про реєстрацію та свідоцтва ДОПНВ про підготовку водія.

Сервіс перевірки наявності номерного знаку по Україні шукайте тут.

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за номером: (044) 290 19 88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці ГСЦ МВС.

 

 

Діджиталізація тут і зараз: навчання водіїв – онлайн, доставка посвідчення водія – додому

15 вересня, під час засідання Кабінету міністрів України було внесено зміни до деяких постанов.

«Мова йде про забезпечення права на дистанційну форму навчання щодо підготовки водіїв за допомогою єдиної інформаційної системи МВС. Та щодо можливості отримання через електронний кабінет водія посвідчення водія з використанням засобів поштового зв’язку», – зазначив міністр внутрішніх справ Денис Монастирський.

Найближчим часом, здійснивши обмін або заміну посвідчення водія онлайн, громадяни за бажанням зможуть отримати його за допомогою національного оператора поштового зв’язку або кур’єром. Послуга буде реалізована за допомогою Електронного кабінету водія та застосунку Дія. Такі нововведення мінімізують контакти з іншими людьми і тому є найбезпечнішим способом отримання документів в період пандемії, а також значно заощадять час витрачений на відвідування сервісних центрів МВС. Проєкт реалізується у співробітництві з Міністерством цифрової трансформації та ДП “Інфотех”.

Також з’явиться можливість здійснювати теоретичну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв онлайн. Акредитований заклад, що планує навчати дистанційно, під час реєстрації списку навчальної групи в Єдиному державному реєстрі МВС, має проінформувати про це територіальний сервісний центр МВС. Дистанційне навчання з теоретичної підготовки водіїв буде здійснюватися для груп у складі не більше 10 осіб. У разі тимчасового припинення дії сертифікату про акредитацію навчального закладу – онлайн-навчання призупиняється. Онлайн-навчання буде впроваджено протягом 6-ти місяців з дати набрання чинності постанови.

Зміни торкнулися і постанови, що регламентує вартість адміністративних послуг. Тепер ціна за послугу з реєстрації, перереєстрації для транспортних засобів усіх категорій становитиме єдину ціну – 200 грн, а послуга з відповідального зберігання номерних знаків – 9 грн за добу.

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за номером: (044) 290 -19-88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці ГСЦ МВС.

 

 

Шеринг документів: функціонал від Дії, доступний клієнтам сервісних центрів МВС

Сервісні центри МВС продовжують працювати над впровадженням інноваційних сервісів для забезпечення комфорту громадян під час отримання адміністративних послуг.

Спільно з Міністерством цифрової трансформації України запроваджено новий функціонал — шеринг документів. Відтепер відвідувачі сервісних центрів МВС під час замовлення та отримання адміністративних послуг можуть пред’явити електронний паспорт у застосунку Дія та поділитися цифровою копією документа.

“Діджиталізація залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності сервісних центрів МВС. Ми впевнені, що шеринг полегшить роботу нашим адміністраторам та збереже час відвідувачам”, — уважає перший заступник начальника ГСЦ МВС Юрій Смольянінов.

“Застосунок Дія надає можливість ділитися копіями цифрових документів, а також перевіряти їх дійсність в декілька кліків. Просто, зручно та без паперових примірників або їхніх копій. Інтеграція з Дією робить процеси зручнішими, і користувачі більше не хвилюватимуться про забуті вдома документи”, — зазначає керівник команди Впровадження електронних послуг Міністерства цифрової трансформації України.

 Щоб відвідувачам поділитися копією е-паспорта, необхідно:

  • відкрити паспорт у застосунку Дія;
  • натиснути на нього та обрати штрих-код;
  • надати штрих-код або продиктувати 13-ти значний код, який розташований під штрих-кодом;
  • підтвердити запит для передачі даних.

Цифрова копія паспорта з е-підписом Дії передається до серверу МВС. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: електронна ідентифікація особи та передача копій електронних документів адміністратору.

Переваги шерингу е-паспорта:

  •   копія документа передається одразу до інформаційної системи МВС, тому працівнику сервісного центру не потрібно вручну вносити інформацію з наданих документів. Це скорочує час обслуговування та виключає внесення помилки;
  •   документ передається лише після запиту адміністратора сервісного центру МВС та відповідного підтвердження з боку відвідувача;
  •   копія документа, яка передається, містить мітку часу та інформацію про отримувача копії, кому й коли вона була надана;
  •   копія документа вже підписана КЕПом Дії.

Сервісні центри МВС постійно на зв’язку: із запитаннями, подяками та скаргами до Головного сервісного центру МВС можна звертатися за телефоном (044) 290 19 88. Також консультації надаються на офіційній сторінці в Facebook, а відповіді на поширені питання та новини сервісних центрів МВС можна знайти на сайті. Користуйтесь онлайн сервісами та використовуйте сучасні інформаційні технології для замовлення й отримання послуг у сервісних центрах МВС.

Дія — це новий рівень взаємодії держави та громадян: зручний і людяний. На порталі можна отримати онлайн понад 70 державних послуг, у тому числі послуга верифікації водійського посвідчення. А в оновленому мобільному застосунку — доступ до 11 своїх цифрових документів та 12 послуг. Серед документів: ID-картка та закордонний біометричний паспорт, студентський квиток, посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, страховий поліс транспортного засобу, податковий номер (РНОКПП), свідоцтво про народження, довідка переселенця (ВПО), а також внутрішній та зовнішній COVID-сертифікати. Особливої уваги заслуговує революційна технологія Дія.Підпис — найзахищеніший електронний підпис просто у смартфоні.

Отримуйте послуги комфортно! Ми працюємо для вас!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь