Таращанська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Достовірні покази — коректні нарахування: ДТЕК Київські регіональні електромережі пояснив навіщо знімає контрольні дані електролічильників

Дата: 20.10.2021 08:33
Кількість переглядів: 406

Фото без опису

Фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі періодично знімають покази лічильників у клієнтів і передають їх постачальнику електроенергії. Роблять це, щоб у квитанціях на оплату від постачальника були коректні нарахування плати за спожиту електроенергію. Компанія закликає клієнтів надавати доступ до приладів обліку, які знаходяться в приватних будинках та квартирах і нагадує, як відрізнити справжнього фахівця від шахрая.

Електролічильники найчастіше розташовані всередині помешкань клієнтів – квартир та приватних будинків, рідше – в місцях загального користування: на міжсходових прольотах, вуличних електроопорах, тощо. Щоб зафіксувати покази електролічильника, фахівцям ДТЕК Київські регіональні електромережі потрібен доступ до них. І якщо з розміщеними у вільному доступі приладами обліку проблем не буває, то з тими, що знаходяться безпосередньо у квартирі або будинку, іноді виникають складнощі — господарі можуть не допускати до них фахівців компанії.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує сучасні стандарти обслуговування. Щоб клієнтам було зручно користуватися послугами ДТЕК Київські регіональні електромережі, а нарахування за їх використання були коректними, під час візиту фахівці компанії проводять огляд цілісності лічильників і контрольне зняття показів. Завдяки цьому ми отримуємо реальну картину електроспоживання, а клієнти коректні суми нарахувань у квитанціях на оплату від постачальника електроенергії. Однак це не позбавляє клієнта обов'язку щомісяця передавати покази лічильника»  розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Компанія радить клієнтам допускати фахівців до електролічильників, які розміщенні у квартирах, будинках та на територіях домогосподарств. Якщо цього не робити, то в результаті клієнт може отримати некоректні нарахування від постачальників електроенергії. До того ж, недопуск представника оператора системи розподілу до приладу обліку — пряме порушення Правил роздрібного ринку електроенергії. Це може стати підставою для припинення надання послуги з електропостачання.

Фахівці ДТЕК здійснюють зняття контрольних показів лічильника виключно за наявності посвідчення співробітника компанії. За першою вимогою він повинен пред’явити його клієнту. Спеціалісти оглядають лише лічильник, не пропонують жодних інших послуг і не приймають плату від клієнтів за надані послуги.

Контрольні зняття показів лічильників, згідно із законодавством, повинні проводитися не рідше одного разу на пів року. Під час їх проведення фахівець також оглядає прилад обліку: звіряє номер, перевіряє цілісність корпусу і пломб, звертає увагу на наявність/відсутність дооблікових приєднань.

Коротке відео, що входить до обов’язків спеціаліста, який знімає контрольні покази лічильника можна подивитися за посиланням.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь