A A A K K K
для людей із порушенням зору
Таращанська міська рада
Київська область, Білоцерківський район

ДТЕК info KРЕМ: ДТЕК Київські регіональні електромережі створив оперативний канал інформування голів ОТГ та ОСББ області

Дата: 18.11.2021 09:47
Кількість переглядів: 122

ДТЕК Київські регіональні електромережі створив у месенджері Viber зручний онлайн-канал для інформування голів ОТГ та ОСББ області — групу ДТЕК info KРЕМ. Канал допомагає оперативно попереджати про планові роботи та аварійні ситуації в електромережі Київської області, що супроводжуються тимчасовим знеструмленням будинків.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. Ми щодня працюємо над тим, щоб зробити сервіс зручним та орієнтованим на потреби мешканців області. За допомогою дистанційних каналів клієнти можуть отримувати послуги компанії та необхідну інформацію. Тепер їх перелік поповнила і група у Viber — ДТЕК info KРЕМ. Наразі на неї підписалися 1100 представників ОТГ та ОСББ області. Вони мають актуальну інформацію про аварії й планові роботи в мережі та можуть більш оперативно інформувати про це мешканців», — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Підписники групи можуть оперативно отримувати повідомлення про планові та аварійні відключення електроенергії у Київській області. Це, у свою чергу, дозволяє головам ОТГ та ОСББ своєчасно інформувати мешканців району про заплановані або непередбачувані відключення електроенергії.

Щоб почати користуватися каналом зв’язку, необхідно у пошуку Viber ввести назву ДТЕК info KРЕМ та доєднатися до групи оперативного інформування голів ОТГ та ОСББ області. Або приєднатись за допомогою QR-код:

 

У повідомленнях про планові та аварійні відключення вказується максимальний період відсутності електропостачання, необхідний для проведення робіт. Але бригади компанії намагаються якнайшвидше виконати роботи та мінімізувати дискомфорт для клієнтів.

Як повідомлялося раніше, генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда порадив мешканцям області користуватися онлайн-каналами звернень до компанії замість особистих візитів до офісів. Вони допомагають заощадити свій час та убезпечити себе від додаткових контактів, що особливо актуально при карантинних обмеженнях. На цьому він наголосив під час онлайн-спілкування з клієнтами у Facebook в межах проєкту #СпитайПроСвітло. Повний запис відеотрансляції #СпитайПроСвітло можна переглянути за посиланням.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь