Наслідки негоди: фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі вже відновили світло у 58 населених пунктах та продовжують працювати в посиленому режимі
На Київщині частина населених пунктів залишилися без світла внаслідок негоди, яка вирувала з вечора 29 листопада. Бригади працювали всю ніч, щоб відновити електропостачання в постраждалих від негоди регіонах. Станом на ранок 30 листопада фахівці відновили роботу 23 ліній і 618 трансформаторних підстанцій. Електропостачання повернули у 31 населений пункт, що знеструмлювався повністю та 27 — частково.
Шквальний вітер призвів до знеструмлення 46 населених пунктів повністю та 54 — частково. Нині на 10.00 30 листопада знеструмленими залишаються 15 населених пунктів повністю та 27— частково. Через пориви вітру знеструмлені 25 лінії електропередачі 6-10 кВ і 441 трансформаторних підстанцій.
«ДТЕК — надійна, відповідальна компанія, яка турбується про своїх клієнтів. Фахівці компанії продовжують ліквідувати наслідки негоди, через яку була відключена від електропостачання частина населених пунктів Київської області. Вони контролюють ситуацію з відключеннями та будуть вести цілодобові роботи до тих пір поки не повернуть світло в усі домівки наших клієнтів. Наразі найбільше відключень залишається у Вишгородському районі. Тут знеструмлено 5 ліній електропередачі 6-10 кВ. Над відновленням електропостачання працює 3 бригади», — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Проведення аварійно-відновлювальних робіт ускладняються наслідками негоди. Через падіння дерев зафіксовано багато обривів проводів. Такі відновлення займають більше часу, оскільки вимагають розчищення території від повалених гілок і дерев.
За прогнозами синоптиків пориви вітру до 20 метрів на секунду протримаються і сьогодні 30 листопада. У зв’язку з ускладненням погодних умов аварійні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжують працювати у посиленому режимі 24/7, щоб якнайшвидше повернути світло в домівки клієнтів.
ДТЕК Київські регіональні електромережі просить мешканців області бути обережними, не наближатися до оголених проводів та обірваних ліній.
Інформацію про аварійні відключення можна перевірити на сайті компанії в розділі «Немає електроенергії?». Якщо ваша адреса там є, — спеціалісти вже знають про відключення і відновлюють електропостачання. Якщо ви не знайшли свою адресу — повідомте про відключення у зручний спосіб: через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market), чат-бот у Viber і Telegram або приватні повідомлення на сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі у Facebook.