ДТЕК повернув світло для понад 34 тисяч родин, знеструмленим через негоду на Київщині
ДТЕК Київські регіональні електромережі ліквідовує наслідки негоди, що сталася упродовж 21-22 листопада. Світло повернули вже для понад 34 тисяч домівок у 39 населених пунктів, що знеструмлювались повністю та 66 — частково. Енергетики докладають максимум зусиль, щоб якнайшвидше повернути світло в кожну домівку.
Протягом 21-22 листопада в Київській області через налипання мокрого снігу, дощ та ожеледь було знеструмлено 96 населених пунктів повністю та 168 — частково. Пошкоджено 131 повітряну лінію та 2,8 тисячі трансформаторних підстанцій. Найбільше через негоду постраждали Броварський, Васильківський, Києво-Святошинський та Обухівський енерговузли.
Для оперативної ліквідації аварій на мережі через наслідки негоди та повернення світла мешканцям Київщини було задіяно 75 бригад ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Електромонтери вже встигли повернути світло для 34 тисяч родин у 39 населених пунктів, що знеструмлювались повністю та 66 — частково.
На ранок 22 листопада знеструмленими залишаються 57 населених пункти повністю та 102 — частково. Через пориви вітру знеструмлені 60 ліній електропередачі 6-10 кВ повністю та 26 – частково, 1400 трансформаторних підстанцій. Бригади продовжують працювати, щоб якнайшвидше повернути світло.
В першу чергу, фахівці відновлюють енергопостачання соціально значущих об'єктів — лікарні, промислові підприємства, великі ділянки з найбільшою кількістю знеструмлених будинків і квартир. Також в пріоритеті ремонт високовольтних ліній 35-110 кВ, що живлять основну частину клієнтів, далі 6-10 кВ. Після відновлення енергооб’єктів високої та середньої напруги, фахівці компанії почнуть відновлювати роботу ліній 0,4 кВ, які безпосередньо живлять будинки клієнтів.
Просимо всіх пам’ятати про правила безпеки — не наближатися до оголених проводів, обірваних ліній, відкритих дверей та люків електроустановок, а також пошкоджених опор. У разі відсутності електропостачання, будь ласка, повідомте нам про це через зручні дистанційні сервіси:
· чат-бот у Viber та Telegram;
· приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook;
· кол-центр 38 (067/099/093)495 70 40, стаціонарний телефон (044)4590740;
· мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore або Google Play Market);
· офіційний сайт компанії — кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії»;
Разом з тим нагадуємо, що за розпорядженням НЕК Укренерго, 22 листопада в Київській області застосовуються стабілізаційні відключення світла згідно з графіком на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі. Тому перед тим як інформувати компанію про аварійні відключення просимо спочатку перевірити графіки стабілізаційних відключень.
ДТЕК Мережі – підтримка для міст і кожного українця. Ми підтримуємо нормальне життя для жителів України.