ДУМКА ЖИТЕЛІВ ГРОМАДИ МАЄ ЗНАЧЕННЯ!
У жовтні-листопаді цього року було проведено моніторинг якості медичного обслуговування жителів громади - опрацьовані результати анонімного анкетування, скарги, коментарі в соціальних мережах та для аналізу роботи залучені експерти з Департаменту охорони здоров’я Київської ОВА.
Загалом, анкетування показало посередні показники стану медичної служби. Жителі громади звернули увагу на етику й культуру спілкування медичного персоналу, збільшення відповідальності лікарів, покращення якості обстеження, збільшення кількості профільних лікарів, забезпечення лікарськими засобами, покращення матеріально-технічної бази, зміну керівництва. Усі ці напрямки були перевірені експертною комісією та окреслені нагальні задачі, над якими треба працювати в найближчий час.
Результати моніторингу обговорили 02 та 05 грудня на робочих нарадах з керівним складом комунальних некомерційних підприємств Таращанської міської ради «Таращанська міська лікарня» та «Таращанський центр первинної медичної (медики-санітарної) допомоги».
Медична галузь громади отримала перші важливі завдання, алгоритм рішень до яких мають розробити в колективах до кінця грудня 2022 року. Директори закладів Вадим Назарина та Петро Антонець зобов’язані узяти під особистий контроль:
- формування корпоративної культури своїх колективів та дотримання працівниками професійної етики і шанобливого ставлення до пацієнтів;
- розробити заходи, спрямовані на покращення медичного обслуговування населення;
- у поліклінічному відділенні лікарні та центральній амбулаторії запровадити систему електронної черги та запису на прийом, розробити графіки прийому профільних спеціалістів;
посилити інформаційну роботу з населенням з метою оперативного інформування про правила роботи, графіки прийому, ведення просвітницької та профілактичної роботи, інформування про послуги, заходи.
Важливі завдання стоять і перед міською радою щодо покращення фінансування, створення умов для залучення до роботи молодих спеціалістів, покращення умов роботи наявного персоналу для якісного надання послуг.