Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області повідомляє:
З 1 січня 2023 року уповноваженим органом в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві є Пенсійний фонд України. Це передбачено Законом України від 21.09.2022 № 2620-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 02.12.2022 № 1350.
❗Враховуючи вищевикладене, Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області повідомляє, що з 01 січня 2023 року вступив в дію новий поточний рахунок для обліку коштів на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві, професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.
Отримувач – Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області,
Код за ЄДРПОУ - 22933548,
Банк – Головне управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк»,
МФО банку- 322669,
Номер рахунку - UA763226690000025600300007709.
______________________________________________________________________________
З 1 січня 2023 року набула чинності оновлена редакція Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування”, відповідно до якої страхові виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві здійснюватиме Пенсійний фонд України.
Відтепер Пенсійний фонд України виплачує:
- допомогу по тимчасовій втраті працездатності ( “лікарняні”);
- допомогу по вагітності і пологах (“декретні”);
- допомогу на поховання застрахованим особам, в т. ч. потерпілим на виробництві;
- одноразові та щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві, членам їх сімей.
Вже з 2 січня застраховані особи звертаються за консультацією до спеціалістів будь-якого сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.
Страхувальник для отримання фінансування, як і раніше, має подавати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами. Така заява з 01 січня 2023 року подається через відповідний інтерфейс в особистому електронному кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
В особистому кабінеті надається можливість формувати та відправляти заяви-розрахунки до Пенсійного фонду України, а також здійснювати їх перегляд та пошук згідно визначених роботодавцем критеріїв. При формуванні заяви використовується інформація з листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб. Додатково можуть додаватись коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів.
З метою дотримання вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337 (далі - Порядок № 337), екстрені повідомлення від закладів охорони здоров’я та повідомлення від роботодавців Київської області про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання на виробництві мають надаватись Головному управлінню Пенсійного фонду України у Київській області:
поштова адреса: вул. Терьохіна, буд. 8-А, м. Київ-80, 04080;
факс (04565) 6-54-76;
е-mail: gu@ko.pfu.gov.ua
З метою дотримання вимог абзацу 4 пункту 6 та абзацу 5 пункту 8 Порядку № 337 відповідні повідомлення на паперових носіях слід надавати в сервісні центри Головного управління.
Окремо надаємо інформацію про канали зв’язку з відділом профілактики та розслідування нещасних випадків управління контрольно-перевірочної роботи Головного управління:
тел. (067) 789-79-57, (099) 158-41-38;
e-mail: lsv@ko.pfu.gov.ua